PDA

View Full Version : Wie kent een winkel met Takamine P7DC op voorraad



Ron Kasbergen
7 november 2014, 13:04
Ik heb al wat pogingen gedaan, maar geen enkele mij bekende winkel heeft de Takamine P7DC in zijn winkel staan.
Kent iemand een winkel waar ik deze kan proberen?

pim raaijmakers
9 november 2014, 00:32
tadaa!

http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/Takamine-P7DC-Pro-Series-/art-GIT0026429-000

Ron Kasbergen
25 december 2014, 16:00
Helaas weinig reacties op mijn vraag. Bedankt Pim dat het hebt gereageerd maar dat is toch ook wat ver van mijn woonplaats verwijderd. Jammer dat deze gitaar niet dichterbij te zien en te proberen is.

RoelSmoel
25 december 2014, 16:13
Als je aangeeft waar je woont wil dat wel eens makkelijker zijn.

Cue Zephyr
26 december 2014, 12:50
Bij alle andere mogelijkheden is 'ie uit assortiment (Bax, Thomann).

In het ergste geval zou je 'm moeten bestellen, uitproberen en als het niets is terugsturen.

Ron Kasbergen
26 december 2014, 14:02
@RoelSmoel; Je hebt helemaal gelijk. Ik zal mijn profiel aanvullen. Maar ik woon dus in Krimpen aan de Lek.

@Cue Zephyr; Die suggestie kreeg ik ook van de verschillende (web)winkels. Die optie ben ik vooralsnog niet op ingegaan. Ik hoopte eerder dat de gitaar toch ergens aanwezig zou zijn. Misschien dat iemand hem al wel gekocht en in huis heeft. Dat zou ook een optie zijn.

Ik heb ondertussen de stoute schoenen aangetrokken en besloten zelf een akoestisch gitaar te gaan bouwen. De eerste zal zeker een "mislukte poging" worden. Ik heb niet de pretentie meteen de gevestigde merken te verslaan, maar je weet maar nooit. Misschien ligt hierin wel een nieuw beroep en anders een leuke hobby.

Dank voor jullie reacties.

FruscianteFan
27 december 2014, 11:23
Da's wel heel extreem. Dan is het toch echt een stuk makkelijker om die gitaar gewoon te bestellen en indien nodig terug te sturen...