PDA

View Full Version : HNAD! Koch Multitone!



Koni05
2 november 2014, 20:54
Hey!

Ik zocht al een tijdje een nieuwe amp. Had tot vorig jaar een Epiphone Blues Custom, maar dat was het niet helemaal, en voor 30watt vond ik 35 kilo ook aardig gek.

Heb me toen een hele poos kunnen redden met m'n Blackstar HT1R, die luid genoeg gaat op een studentenkamertje, maar omdat ik niet altijd de versterker van m'n oom kon gebruiken voor grotere dingen toch de hele tijd op zoek geweest naar iets nieuws.

Toen heb ik toevallig 3 week geleden in een studio op een Koch Twintone gespeeld, en ik was verkocht! Wat een soundje zeg. Het moest er maar van komen, ik had nog een oude Cort Les Paul waar ik amper op speelde en wou die graag ruilen tegen een Koch, met bijbetaling van mijn kant. En zo komt het dat Heynis vandaag een HNGD heeft en ik een HNAD! Geen Twintone, maar wel heel blij mee!:mmmm::mmmm:

http://i57.tinypic.com/fml76g.jpg
Oh en breek jullie nek niet SVP!

pasqual
2 november 2014, 22:05
Gefeliciteerd!! Ik ben ook wel nieuwsgierig naar Koch. Als je een soundfile hebt, dan post 'm maar eens hier!

telerocker
3 november 2014, 01:47
Gefeliciteerd. Ik heb hem een aantal jaren gehad. Lekker clean, drivekanaal goed (gain mocht wel iets verder gaan) en een derde kanaal waar ik persoonlijk (dus voor mijn stijl en gitaar, een telecaster en een HSS-strat) niet zoveel mee kon. Vreet wel pedalen als een malle. En: hij deed het altijd.

kunk
3 november 2014, 05:49
Mooi ding Hielke, breng hem maar eens mee naar die vervelende oom van jou. Kunnen we de Koch eens uit proberen.