PDA

View Full Version : Never Been To Spain op een Aldi gitaar? Jazeker.



Braddie
2 november 2014, 19:15
https://www.youtube.com/watch?v=RK0UYfjImIY&list=UU6Wp9KmO_MLVvSgFNOPlISQ

Heb een tijdje geleden een C.Giant gekocht voor 40 euro, moet nog een hoop aan gebeuren (nieuwe tuners, intonatie is slecht, nieuwe pick-ups, hij mag ook wel afgesteld worden) Maar hij klinkt op zich niet zo heel erg slecht. (Ondanks het matige geluid van mijn Guitar Rig 5 setup.

Gefilmd met een Samsung Galaxy Note 3 frontcam, dus het is niet fantastisch qua beeld, geluidskwaliteit laat ook wel wat te wensen over (mijn spel ook op bepaalde momenten haha) Ik probeerde wat nieuwe dingetjes qua scales, maar goed, ik ben nog steeds aan het leren, dus er zaten een paar foutjes in.

MichaelSS
2 november 2014, 19:39
Met andere woorden.. volgens jou is je gitaar kut, je geluid is kut en er zitten volgens jou fouten in. Wat wil je dat we beoordelen?

Little Jay
2 november 2014, 20:36
Ik heb veel duurdere gitaren en rigs wel eens slechter horen klinken!

Spel kan nog wat verbeteren, maar de bekken die je erbij trekt zijn goud! :D

Braddie
2 november 2014, 21:50
Met andere woorden.. volgens jou is je gitaar kut, je geluid is kut en er zitten volgens jou fouten in. Wat wil je dat we beoordelen?

De gitaar is niet perfect nee, verre van, maar kut ook weer niet, ik waarschuw alleen ff voor een mindere intonatie mocht je het filmpje bekijken.
Mijn geluid is niet kut, maar het is ook geen echte AC30 met Treblebooster die je hoort.
En ja, er zitten inderdaad fouten in, daar waarschuw ik ook ff voor.

Braddie
2 november 2014, 21:56
Ik heb veel duurdere gitaren en rigs wel eens slechter horen klinken!

Spel kan nog wat verbeteren, maar de bekken die je erbij trekt zijn goud! :D

Dat noem ik een enorm compliment, dus het zit qua tone wel goed na bijna 5 jaar? :D
Het spel is nog steeds niet wat ik wil dat het is, maar de fouten worden gelukkig wel steeds minder. Die bekken, sja.. gitarist he :')