PDA

View Full Version : Juust heeft een nieuwe CD! => Track met video



Baker
28 oktober 2014, 19:52
Van ons nieuwe album "Overnij"

Whisky in the Jar, met een andere Nedersaksische tekst.

Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Kritiek mag.
Lofprijzingen mag ook.
Enjoy!


https://www.youtube.com/watch?v=wPE1fvQ_-5s

MichaelSS
28 oktober 2014, 22:12
Leuk hoor. Ja, heb weinig meer daaraan toe te voegen. Niet mijn ding :soinnocent: maar zeker leuk :)

JVGM-music
29 oktober 2014, 07:58
Leuk filmpje bij een bekend deuntje. Klantvriendelijke versie van een klassieker met een uitstekende uitvoering van de gitaarsolo. Top!
100%NL zou er zeker wat mee kunnen.

guhlenn
29 oktober 2014, 08:30
Erg leuke en passende clip, geode productie, uiterst brave uitvoering. 100%NL? SkyRadio!

Fusion
29 oktober 2014, 09:46
Geinig hoor :)

Baker
31 oktober 2014, 20:35
Bedankt voor de complimenten jongens!
Maar braaf, en 100%NL Skyradio.. dat is niet wat de oude hardrocker in mij wil horen haha!
Maar goed, aanstaande zaterdag worden we gedraaid op RTV Oost, en daar ben ik in ieder geval blij mee.

Kefding
1 november 2014, 00:59
Best wel een aardige sound. Combinatie gitaargeluid en de drums werkt best goed. Jenever in 't glas, waarom niet? De beelden passen er prima bij.

Zeker niet mijn ding, maar zeer goed te pruimen. I say: good busy!

Duhsjaak
1 november 2014, 08:20
Hi Baker/goeiemorgen

Ik heb op send gedrukt, dus de mail is onderweg.
De inhoud van die mail?
Globaal:
Graag instructies over hoe of wat. Rekeningnummer bijvoorbeeld. Naam van de rekening etc. Bedrag, noem maar wat.

De vorige CD komt nog regelmatig in de speler. Dus ik gok maar dat deze weer net zo top is.

Hebben jullie de lief van Baker nou weer niet mee laten zingen? Dan geen bonuspunten! We moeten streng zijn.
Hoor graag.

Die mail bevat natuurlijk wel contactgegevens. Alors...., zouden de bekende zenders kwali herkennen, als ze denken er geen tijd voor te hebben? Dr zullen wel weer mensen zijn die vinden dat ik niet te volgen ben, maar ik gok het er maar op.

Vriendelijke groet, Gus

Baker
2 november 2014, 09:51
Dankjewel jongens. @Duhsjaak: de CD is op de post.

Duhsjaak
2 november 2014, 11:11
Dankjewel jongens. @Duhsjaak: de CD is op de post.

Dank je wel!
Kan ik de CD draaien en heerlijk wegdromen als ik denk aan je lief























haar stem.
Heb er nu al zin in. In die CD. Net zo mooi verzorgd als de vorige. Wedden?
Vriendelijke groet, Gus

Duhsjaak
20 november 2014, 07:58
Bumperdebumper!
Wàt een CD geworden....

Baker mag natuurlijk geen reclame maken voor zijn eigen winkel.
En alhoewel er hier de nodige gasten zijn die daar aan glad maling hebben, houdt hij zich netjes en koest op dat punt.

De opa en oma, uit een van de buurgemeenten, die tot op heel hoge leeftijd bij ons logeerden hadden ook nog wel eens jenever in het glas.
En opa had in het borstzakje van zijn jasje een klein glazen lepeltien (als ik het goed uitspreek) om een schepje bruine suiker in het eerste glas te doen. Zowel de suiker als de jenever haalde ik in huis voor het feest. Waarom die suiker erin moest? Ene makke. Geen idee dus, da's ook regio rock. Maar goed, opa was niet de enige die dat deed. Volgens mij totaal uitgestorven die gewoonte.

De associatie met Kampen-dialect is eigenlijk een beetje een smoesje. Maar wel waar.
Maar bijzonder toch? Dat grootouders bij kinderen logeren? Ik heb er pracht herinneringen aan tenminste.

Vriendelijke groet, Gus

Baker
12 december 2014, 13:03
Lees nu je reactie pas.
Dankjewel Gus!

Ja, prachtig hè, ik ken het ook, dat roeren in de suiker in de jenever. Mijn opa deed dat ook altijd!
Ik zie het nu nooit meer. Jammer. Dingen verdwijnen soms. Niet erg. Wel jammer.

Over dat reclame maken:

KOOP DIE CD MENSEN!
Gus vind hem mooi, dus jullie vast ook!
Zie www.juustlive.nl
Helpt elkaar en koopt die waar!

Duhsjaak
12 december 2014, 15:27
Haaa! Lachen hoor. Ook al een lepeltien.

Blind luisterend 2 van de 3 liederen, die qua muziek door Baker's lief zijn geschreven, in de favorieten. Dat kan toch geen toeval zijn.

Fijne CD. Er staat veel meer op dan whiskey.
Met de teksten erbij. Dat scheelt een hoop voor een Amsterdamse boer.
Vriendelijke groet, Gus

tomheerkens8
16 december 2014, 13:04
De gitaar is super goed gedaan!
De Nederlandse zang vind ik niet mooi maar dat is heel persoonlijk!!

Baker
23 december 2014, 13:34
Dankje Tom!

woldhek
23 december 2014, 15:09
Mooi hoor Baker.
Het origineel vind ik al geweldig en deze is ook helemaal top.
Mooi Waak!

Edit: Nogmgaals geluisterd en volgens mij klinkt het (zoals boven genoemd) wat lief, maar ik denk dat het door je zang komt.
Het nummer zelf is best rock. Misschien qua zang de stem een beetje "roeger" maken?

Baker
24 december 2014, 12:19
Dank je woldhek.
Ik ben niet de zanger.
Als ik het had ingezongen was het pas echt rock 'n roll en ruig geweest ;)