PDA

View Full Version : Goeie amp reparateur gezocht. Tips?



VincentZaalberg
26 oktober 2014, 14:11
Hi jongens,

wie kent er een amp reparateur in regio Zuid-Holland (Zoetermeer)? Een goede technicus/electricien.

Ik wil de ribbon kabel in een Mesa Boogie Triple en Dual Rectifier laten vervangen voor een alternatief omdat deze zeer waarschijnlijk "bleed" of "cross-talk" veroorzaakt tussen de overstuurde kanalen 2 en 3. Dat hoor je vooral als je een digitale fx-unit in de loop plaatst: fase problemen.

Gr. Vincent

Gearjunkie
26 oktober 2014, 15:24
omdat deze zeer waarschijnlijk "bleed" of "cross-talk" veroorzaakt tussen de overstuurde kanalen 2 en 3. Dat hoor je vooral als je een digitale fx-unit in de loop plaatst: fase problemen.


Het lijkt alsof je dus zelf geen problemen hebt???

Amps Unlimited in den Haag is een goed adres.

LRS
26 oktober 2014, 16:05
+1 voor Amps Unlimited. Frans is een topper!


Sent from my iPhone using Tapatalk

VincentZaalberg
26 oktober 2014, 22:43
Hi,

bedankt jongens ik ga daar eens langs.
@gearjunkie: het probleem is dat ik graag een gsp1101 voor de pre-amp en in de fx-loop wil pluggen. Dat laatste is helaas nog niet mogelijk zonder een door uit fase verdund geluid. Vandaar.

obiwanjacobi
27 oktober 2014, 09:19
De vraag is of dat iets met cross-talk te maken heeft?

Ik zou het eerder zoeken in fase-inversie of comb-filter (d)effecten...

Jannnus
27 oktober 2014, 12:09
waarom zoek je speciaal een "goede" ?


flauw

VincentZaalberg
27 oktober 2014, 15:35
Hi,

haha Jannnus, tja misschien kan de slager er ook wel even naar kijken.
Obiwanjacobi dat zou zomaar kunnen. ZO technisch ben ik niet. Ik heb een afspraak gemaakt met Frans van Amps Unlimited ;)
Btw als jullie nog interesse hebben in een 'nieuwe' Line6 Pod Hd Pro x, die heb ik op de gitaarmarkt gezet MET 240 EURO KORTING. ;)

Gr. Vincent

Thiez
27 oktober 2014, 21:44
Vincent, het idee van gitaarmarkt is dat je niet op het forum je spul gaat spammen voor verkoop ;)

Verder is idd Frans van Amps unlimited een goede techneut om langs te gaan met je amp.

MikeD
28 oktober 2014, 08:47
Norbert Plat van GA Parts heeft mijn oude Bandmaster fijn opgefrist voor een acceptabele prijs.
Hoogerheide is vlak bij Bergen op Zoom
http://www.gaparts.nl

Thiez
28 oktober 2014, 12:00
Norbert is idd ook een goede amptech, maar vanuit zoetermeer nog een redelijk eindje rijden.

MikeD
28 oktober 2014, 16:25
Norbert is idd ook een goede amptech, maar vanuit zoetermeer nog een redelijk eindje rijden.

mwaah blijkbaar ben ik weer eens uitzondering…. ik maal niet om een stukkie sturen… m'n Peavey Windsor haalde ik 'even' op in Eibergen, Gibby Thunderbird haalde ik op uit Dendermonde (oftewel Belgie)…. dus naar Norbert vond ik best nog meevallen vanuit where airplanes crash...

mennen08
30 oktober 2014, 13:45
Cluseau hier op t forum? die zit in den haag.

Of AJ van marble amps wel een stuk verder weg maar hij is echt heeeeel goed!!!

groovieguitarguus
6 november 2014, 18:24
Waarschijnlijk is dit 'mosterd na de maaltijd'.... TubeKing Boskoop... volgens mij ook in de buurt?!

D3nnis
6 november 2014, 18:29
Of AJ van marble amps wel een stuk verder weg maar hij is echt heeeeel goed!!!

Misschien wel goed, maar m.i. niet "the man" voor modernere typen versterkers.
Bovendien ook nog prijzig.

showband
7 november 2014, 07:49
anton van www.adesign.eu

VincentZaalberg
10 november 2014, 13:29
Een nuttige verzameling adressen is het geworden.
Bedankt.