PDA

View Full Version : Nog toekomstige collega's hier?



shredneck
9 juli 2003, 23:36
Die bij Gibson Europe in Vianen gaan werken?

Negative K3 fan
9 juli 2003, 23:38
:| lijkt mer een ultra gave baan, maar ben nog maar 16... wat meot je eigelijk doen (eerst zeggen gave baan e n dan vragen wat het inhoud :D)

ieme
9 juli 2003, 23:39
Nee! maar je mag wel es een gitaartje voor me achterover drukken hoor!
haha, kom je op de controle afdeling te werken? leuk maar na 2 dagen zou ik het daar wel gezien hebben denk ik....
Komen daar ook de Customshop modellen binnen?
ieme
:lp:

shredneck
10 juli 2003, 00:35
Ik zou het na 2 dagen niet gezien hebben omdat muziek/gitaren al zo'n 20 jaar mijn grootste interesse hebben.

Customshopmodellen voor Europa gaan denk ik wel via Vianen,maar zeker weten... doe ik dat (nog ) niet.

Ik denk dat bijna iedereen de advertentie in de Giatrist wel gezien heeft, het ging om Quality Controllers.

Zou grappig zijn om alvast contact te maken met toekomstige collega's!

sash
10 juli 2003, 01:04
Ah mooi, dus als ik ooit een Les Paul Goldtopje zou kopen in de toekomst en hij is kut, weet ik bij wie ik moet zijn :D

alhambra
10 juli 2003, 08:22
Ah mooi, dus als ik ooit een Les Paul Goldtopje zou kopen in de toekomst en hij is kut, weet ik bij wie ik moet zijn :D

Ghehehe ja maar waar moet jij nou in godsnaam heen met die fender :-D :-D :-D :-D :-D

shredneck
10 juli 2003, 10:11
Ah mooi, dus als ik ooit een Les Paul Goldtopje zou kopen in de toekomst en hij is kut, weet ik bij wie ik moet zijn :D

:)

Chezzy
10 juli 2003, 12:23
Zit Gibson niet meer bij Nederland Muziek?

sash
10 juli 2003, 13:06
Ah mooi, dus als ik ooit een Les Paul Goldtopje zou kopen in de toekomst en hij is kut, weet ik bij wie ik moet zijn :D

Ghehehe ja maar waar moet jij nou in godsnaam heen met die fender :-D :-D :-D :-D :-D

:D Ik geloof naar Dirtypool, die werkt bij Fender :)

Phoenix Rising
10 juli 2003, 13:22
ja hoor, heel subtiel gebracht dat je bij Gibson gaat werken en dat gewoon ff wou zeggen :D Afgezien daarvan zijn we toch wel jalours, dus veel plezier met je nieuwe job man!

Kan je nou ook Gibson gitaren goedkoper krijgen :roll:

shredneck
10 juli 2003, 15:49
ja hoor, heel subtiel gebracht dat je bij Gibson gaat werken en dat gewoon ff wou zeggen :D Afgezien daarvan zijn we toch wel jalours, dus veel plezier met je nieuwe job man!

Kan je nou ook Gibson gitaren goedkoper krijgen :roll:

geen idee, wellicht, maar ik heb al een grote liefde(mijn les paul) en daarnaast heb ik nog een tele, meer dan genoeg voor mij.

ik heb overigens geen handelsgeest, beantwoord meteen je volgende vraag.

ieme
10 juli 2003, 15:54
ja hoor, heel subtiel gebracht dat je bij Gibson gaat werken en dat gewoon ff wou zeggen :D Afgezien daarvan zijn we toch wel jalours, dus veel plezier met je nieuwe job man!

Kan je nou ook Gibson gitaren goedkoper krijgen :roll:

geen idee, wellicht, maar ik heb al een grote liefde(mijn les paul) en daarnaast heb ik nog een tele, meer dan genoeg voor mij.

ik heb overigens geen handelsgeest, beantwoord meteen je volgende vraag.

Maar wel heel gaaf om zoiets te doen... op die gibson custom shop site staan fotos van de magazijnen in Memphis USA.....
en t water loopt me in de mond!!
:lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::l p::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp: :lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::l p::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp: :lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::lp::l p::lp::lp::lp::lp::lp::lp:

BLOK182
10 juli 2003, 16:32
De eigenaar van een gitaar/gitaarrepairshop hiero gaat er ook werken, achternaam is Eleveld.

Soulflyhigh
10 juli 2003, 19:44
weet iemand wat het adres van die site is?
:???: