PDA

View Full Version : tube screamer ts808 hw



kila6868
21 oktober 2014, 14:32
heeft iemand een goeie layout voor mij voor de ts 808 hw zeg maar want heb er een van internet afgehaald maar deze heb ik nagebouwd maar doet het niet helaas .groet frits:soinnocent::soinnocent::soinnocent:

Buzzel
21 oktober 2014, 15:10
de TS808HW is het zelfde als de gewone TS808...

Als hij het niet doet is de kans natuurlijk ook groot dat je gewoon een fout hebt gemaakt.

Dirk_Hendrik
21 oktober 2014, 15:40
Ik ken maar 1 HW layout voor DIY en die klopt als een bus.

kila6868
21 oktober 2014, 22:24
zou je die aan mij kunnen doorsturen dan als je dat zou willen dirk hendrik.dan kan ik hem vergelijken .en buzzel ik heb hem vergeleken met de materiaal wat ik nodig had en alles ook zo gesoldeerd maar kan geen fout vinden dus daarom vroeg ik om een layout (dus geen schema voor de duidelijk heid )of mocht er iemand anders zijn .ik hou me aanbevolen .(en ja kan ook een print bestellen maar wil het een keer zo proberen )groet frits (want van een schema heb ik nog niet veel kaas van gegeten zeg maar ,maar ga het nog wel eens keer proberen )

Dirk_Hendrik
21 oktober 2014, 22:41
http://tagboardeffects.blogspot.nl/2010/02/ts808hw.html

Enne,
Vergelijken met het plaatje is geen garantie dat alles klopt. Daarna komt het debuggen. Wil ik je ook mee helpen maar dan wel op basis van.... schema ;)

Gearjunkie
21 oktober 2014, 23:01
Op het Newtone-online forum staan sticky's over debuggen. Zou dat even doorlezen. Probe maken en schema ernaast.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk