PDA

View Full Version : Leidse student stelt zich voor



Ex_Nunc
19 oktober 2014, 22:01
Dag leden!

Mijn naam is Tim, ik ben 23 jaar en, zoals de titel reeds doet vermoeden, ik studeer in Leiden. Ik heb op mijn 16e een tijdje les gehad in klassiek gitaar, deze heb ik nog steeds. Ik ben er al die tijd een beetje op blijven spelen. Sinds kort heb ik echter ook een elektrische gitaar! Het is mijn wens om, als ik wat beter ben geworden, in een bandje te spelen. Ik houd erg van blues, maar ook muziek van bijv. Queen en Van Halen vind ik uitermate goed te pruimen.

Op dit forum hoop ik meer te leren over de elektrische gitaar, hoe het ding in elkaar steekt en natuurlijk ook wat er allemaal mee kan!

Cageman
20 oktober 2014, 14:53
Hee Tim,

Welkom.
Ben je toevallig vaak op het Lipsius? Daar zit ik namelijk meestal :).

Succes met gitaren in ieder geval!

Loeters,

Merijn

Duhsjaak
20 oktober 2014, 15:43
Een Leidse student no less.
Welkom vriend.
Ik heb geen idee hoe dat in Leiden gaat, maar in Amsterdam mocht ik alleen de Universiteit in als ik rubber handschoenen droeg en zei dat ik de plee kwam schoonmaken.

Mij wordt nogal eens verweten dat ik wollig ben, maar daar zuig jij een puntje aan. Tenzij ik extreme eisen stel:
- wavvere studie
- wavvere gitaar
- en ik maak me sterk dat je alias wat slims betekent, en dat je me dat uit gaat leggen

Had ik je al welkom gewenst?
Ja. Dus wel. OK, dan:
Vriendelijke groet, Gus

MikeD
20 oktober 2014, 21:26
voor duhsjaak: Ex nunc is een Latijnse term gebruikt in de rechtspraak, en betekent zoveel als "vanuit het heden" (zoals de situatie nu is). Als de rechter de actuele situatie beziet tijdens de toetsing van een bezwaarschrift betreft het een heroverweging ex nunc, de rechter kijkt dan naar de huidige omstandigheden. De wetgever bepaalt wanneer de rechter ex nunc moet toetsen. In het vreemdelingenrecht heroverweegt de rechter bijvoorbeeld ex nunc.