PDA

View Full Version : ESP Standaard Series



Soulflyhigh
10 juli 2003, 00:01
Het duurde even maar ook de USA site werd geupdate. Ze hebben de ESP standard series toegevoegd. Ze zijn vrij prijzig en ik geloof dat ze er ook al een stel bij www.musicstrore.de hebben. Maar ja dan heb je ook wat. Persoonlijk vind ik die Camo Viper erg mooi en die Eclipse met quilted maple top in rood doorzichtig. Wat vinden jullie ervan?

MarshallSG
10 juli 2003, 00:13
Hmm ik vind die quilted top een beetje plastic overkomen op de foto. Ik ben er niet echt onderste boven van dan vind ik die bruine iets beter er uitzien. En als SG liefhebber doen die viper modellen me gewoon pijn aan me ogen. Bodyvorm lijkt net alsof ze er met een wals zijn over heen gereden.

The Black
10 juli 2003, 01:07
Ik denk dat ik eerder voor dat geld een Gibson SG zou kopen. Ik heb zelf ook twee ESP's. Maarja, Gibson is net iets beter (en een stuk goedkoper)

Soulflyhigh
10 juli 2003, 12:56
Ja ze zijn idd wel heel erg duur. voor dat geld kan je ook (beter) naar Gibson stappen. :-D

BLOK182
10 juli 2003, 13:00
Die M-II dinges is wel leuk, praktisch die KH2, maar dan betaalbaar :-)

Soulflyhigh
10 juli 2003, 23:14
Klopt maar die sig. series van ESP betaal je je zowieso een bult aan hoor. Alleen die M II die heeft geen EMG 81's maar ja daar moet je van houden.

BLOK182
11 juli 2003, 11:56
Ach, daar is nog wel een mouw aan te passen.