PDA

View Full Version : Michael Scheper - Limited



MichaelSS
17 oktober 2014, 18:01
Ooit opgenomen maar was er nooit heel enthousiast over. Nu een soort van re-take (??).

https://www.youtube.com/watch?v=EDguOhGK4K0

MichaelSS
17 oktober 2014, 18:15
Ding er naast is GEEN versterker ; - ). Naast mijn gitaren mn beste aankoop ooit. (lucht eaner).

Fusion
17 oktober 2014, 18:31
Vind je tapping niet zo hier, je arpeggios oke, maar je 'gewone' licks zijn echt fantastisch. Wat n mooie lijnen, echt!

MichaelSS
17 oktober 2014, 18:35
Bedankt man.

Tapping loopt iets achter, was een one-taker.
Thnx

obiwanjacobi
18 oktober 2014, 07:52
Very nice! One-of's houden het eerlijk ;-)

Los van de techniek vond ik de appegios niet zo goed gearticuleerd, werd een beetje een brei - of het ging te snel voor me... :crazyhappy:

Duhsjaak
22 oktober 2014, 21:49
Zo gitaar spelen? En dan 4 (zegge vier!) reacties?
Zo snel kan ik niet luisteren, maar een geweldige prestatie? Zekers.

Ddear M. Laat je niet ontmoedigen.
Er is eens grote groep mensen die dit fabelachtig vindt. Op iedere festival zijn er groepen rond supersnel spelende gasten en er is altijd publiek.
Dus ga lekker door! Wordt beter. Hoor je over weinig mids en een mooie separatie, dan hebben ze het over de bh van een vriendingetje.
Er is veel hocus-pocus, do's en don'ts.
Trek je er zo min mogelijk van aan en ga lekker door.

Op jouw leeftijd dit flikken? Het is nog maar een begin.
Go Go Go!
Vriendelijke groet, Gus

Jannnus
22 oktober 2014, 22:12
hoe oud ben je dan als ik zo vrij mag zijn ?

MichaelSS
24 oktober 2014, 09:35
Ik ben anders al behoorlijk op leeftijd, 25 welteverstaan :soinnocent:

Iedereen bedankt voor de reacties. Daar heb ik altijd wat aan.
Gus, ook jij bedankt. Ik laat mij zeker niet ontmoedigen. Dit is wat ik doe en dit is wat ik leuk vind. Als een ander het ook mooi vind, is dat top. Als dat niet zo is, is dat zijn of haar mening en die respecteer ik.

Gearjunkie
24 oktober 2014, 09:39
da's al heul erg oud 😜


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

muziekschuur
24 oktober 2014, 14:12
Lekker! Heerlijk gespeeld!

Duhsjaak
25 oktober 2014, 07:59
Toch is dat mijn punt. Of je 20 bent of 25 maakt natuurlijk voor de gedachte erachter geen barst uit.
Wat daarin telt is dat een mooie (kleine stapjes) ontwikkeling een pracht doel is om naar te streven.

Perfectie op zo'n moment leidt tot pure verveling en drijft je in de armen hete auto's, snelle vrouwen en veel risicovolle seks en substanties.

Geeft niks allemaal als je zo snel mogelijk aansluiting wilt bij The Class of 27. Maar als je nog iets langer van leven, gitaar en warmbloedige mevrouwen wilt genieten. Of meneren. Al naar gelang je smaak.
Kies maar. Of kies niet. En doe het allemaal.
Vriendelijke groet, Gus

The Lo Lands
25 oktober 2014, 09:13
Lekker gespeeld! Back to the eighties met Van Halen en andere gitaargoden zoals ze zichzelf destijds noemden. Ik ben inmiddels een te 'ouwe lul' om nog een gitaargod te worden, maar jij hebt de tijd nog dus benut deze dan ook goed :supercool:

Jannnus
25 oktober 2014, 11:23
Op jouw leeftijd dit flikken? Het is nog maar een begin.
Go Go Go!


Toch is dat mijn punt. Of je 20 bent of 25 maakt natuurlijk voor de gedachte erachter geen barst uit.

ff off topic

sjaak je bent af en toe niet echt en echt niet te volgen

waarom ik niks gepost had is simpel
ik begrijp dit soort muziek niet zo goed en wat hoorde stond er al
dus..................

maar Michael je kan spelen als....nou gewoon erg goed :)

Duhsjaak
25 oktober 2014, 16:56
ff off topic

sjaak je bent af en toe niet echt en echt niet te volgen

waarom ik niks gepost had is simpel
ik begrijp dit soort muziek niet zo goed en wat hoorde stond er al
dus..................

maar Michael je kan spelen als....nou gewoon erg goed :)

Ja maar, het is ook geen dis aan jouw adres.
Je vraagt aan M. hoe oud ie is en hij zegt (uit mij hoofd) 25.

En er is hier en daar wat aan reacties dat dit nog niet perfect is, en dat dat niet perfect.
En ik reageer op een aantal reacties in het algemeen. Ik quote niemand, maar geef als mijn persoonlijke opvatting, dat je met kleine stapjes ontwikkelen doorgaans tot beter beklijven van het geleerde materiaal is. Eigenlijk gewoon een stukje aan het adres van M.

Plus, dat je vanaf de hoogste top alleen maar naar beneden kunt.

Ik vind niks zo vreselijke als perfectie. Zeker op M's leeftijd.
Dat ik lastig te volgen ben is omdat ik genie ben.

Daarom heb ik subsidie aangevraagd. Een genie in levende lijve? Dat gebeurt niet alle dagen.

Jannnus, je maakt scherpe opservaties. En ik lees je bijdragen tegenwoordig met plezier. Niet teveel achter alles zoeken hoor!
Sommige dingen zijn simpeler dan je denkt....
Vriendelijke groet< Gus

Jannnus
26 oktober 2014, 11:00
ok sjaak ;)

muziekschuur
26 oktober 2014, 21:05
Jannus is de sjaak...... Jawel....


Moe nie gekker worre.....

Duhsjaak
27 oktober 2014, 07:33
Dat wordt ook niet gekker.
Mijn mening is, dat mij vaak de kleine imperfecties meer doen dan de perfectie.

Perfectie is aalglad. En ik voel me daarbij altijd of ik naar een kunstje sta te kijken. En in no time verveeld.

En is het nog wel leuk als je het instrument en je muziek zo totaal beheerst, dat alle avontuur en alle zoektocht eruit verdwenen is?
Het verschil tussen de pianist en de pianola. De mooiste bloemetjes groeien aan de rand van de afgrond. Moet die afgrond er wel zijn natuurlijk.

That's all. Ik wens TS zeker geen perfectie toe. En al helemaal niet op jonge leeftijd.
Vriendelijke groet, Gus

MichaelSS
27 oktober 2014, 12:41
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik steef naar perfectie (sorry Sjaak) maar in die snelle riedeltjes is dat gewoon erg moeilijk. Ik bekijk veel op youtube en zie dat veel is bewerkt. Dat vind ik jammer.