PDA

View Full Version : TC nieuw... Lekkers stacken!



Harm
15 oktober 2014, 11:52
Hier de link, nieuwe flashback van TC, 3 delays om samen te gebruiken, parallel of serieel... lijkt me erg mooi om eens aan de tand te voelen... maar zag snel (bij zoeken op internet) dat ze in de vs te krijgen zijn en ook meteen vanaf zo'n 299 dollars... hmmzzzz...

Ze melken het wel mooi uit met nu 5-6 delays in de serie....

Hebben we nu ook ook stiekem een triple chorus? :D

http://www.tcelectronic.com/flashback-triple-delay/?utm_source=newsletter&utm_medium=e-mail&utm_content=banner&utm_campaign=flashback-triple-delay-launch&utm_medium=email&utm_campaign=Newsletter+Flashback+Triple+Delay&utm_content=Newsletter+Flashback+Triple+Delay+CID_ 7d6329dd5a331bd51fb97724b8717f24&utm_source=Campaign%20Monitor

phx
15 oktober 2014, 13:26
mmmm, misschien toch mijn flashback x4 te vroeg gekocht? Ach, wanneer gebruik je 3 delays over elkaar, krijg ik ruzie met m'n bandleden :)

apekop
15 oktober 2014, 16:33
de Flashback wordt inderdaad een beetje uitgemolken. Je kan wel veel leuke dingen doen met drie delays. Zoveel creative opties en slecht drie presets, en geen aparte modulaties knoppen, een gemiste kans wat mij betreft.

hoofd
15 oktober 2014, 17:55
Facking naaiers zijn het... Ze rammen je reet rauw waar je bij staat.

Mitch
15 oktober 2014, 22:48
Daar zijn het Vikingzonen voor.

onrust nv
22 oktober 2014, 05:17
Vind deze een stuk interesanter
http://www.tcelectronic.com/alter-ego-2-vintage-echo/

en die T2 reverb ook

apekop
22 oktober 2014, 09:43
En dan is er nu ook nog de nieuwe Flashback Mini! 4 versies dus van de Flashback en twee van de Alter ego (dat eigenlijk ook een Flashback is). En nog eens de Repeater en de Nova delay. Veel keus aan delay pedalen bij TC dus. Toch heb ik het gevoel dat al die pedalen min of meer hetzelfde doen.

10us
22 oktober 2014, 10:32
Toch heb ik het gevoel dat al die pedalen min of meer hetzelfde doen.

Euh...
het zijn toch allemaal delays? :P

apekop
22 oktober 2014, 10:35
Uiteraard, maar het concept is bij alle pedalen hetzelfde. Behalve de triple delay zijn er geen pedalen die wezenlijk een ander opzet of totaal andere delay mogelijkheden hebben. Gewoon meer of minder opties van hetzelfde naar mijn mening. Het gaat vooral om het formaat en het prijskaartje wat daaraan hangt.