PDA

View Full Version : Nieuwe Spock's Beard



Thomasvv
9 juli 2003, 20:29
Zo.. ik heb em net gedownload van Campusnet, wist niet eens dat ie al uit was.. Volgende week koop ik em even. Heeft iemand er al naar geluisterd en zo ja? Wat vinden jullie ervan?

Mijn mening: ik heb snel even wat nummertjes geluisterd. Op zich goeie muziek, goeie zang (de drummer heeft de mic overgenomen na het opstappen van zanger en meestercomponist Neal Morse) maar het mist de diepgang van de vorige albums. Neal Morse was tochj wel van grote invloed op de groepssound. Maar ja, hij bekeerde zich tot de Here en voelde dat Die Gast meer van em wilde en dus is Neal muziek voor God aan het maken... snap je niet :D

Mithrandir
9 juli 2003, 20:45
ik heb hem vorige week gekocht en ik vind het een behoorlijk goeie plaat, maar ik ken Spocks Beard verder nog niet zo goed, dus ik weet niet of ie beter is of slechter.

En er zat een leuk sample ceedeetje van inside out bij :)

urezna
10 juli 2003, 08:34
ik vind em errug goed!!!!

wel anders dan het vorige werk, maar beter dan een geforceerde poging om de oude sound te houden wat wellicht niet gelukt zou zijn, zonder Neil.

't is een beetje kruising tussen de oude Beard en de solo plaat van de drummer (Karma), ook een aanradertje trouwes ;-)

Ik ga ze zien dit najaar, in de Boerderij, Zoetermeer!!!! :-)

Thomasvv
10 juli 2003, 12:02
Oeh :) Komen ze weer naar Zoetermeer? Beterrrr :D Ff kaartjes kopen dan :)

Maarre.. je hebt wel gelijk idd.. ze hadden krampachtig vast kunnen houden aan hun sound, maar dat hebben ze niet gedaan. En Nick is een erg goeie zanger, moet ik zeggen.

urezna
10 juli 2003, 12:13
jahaaa, ik heb al kaartjes :-)
uit mn hoofd gezegd 19 oktober....!