PDA

View Full Version : Hobbyhandelaar?



philbee
9 juli 2003, 20:09
Tijdje geleden heb ik met veel plezier een site onderhouden www.stratmarket.net verschillende mensen van het forum hebben ook bij mij spullen gekocht.

De basis van de site was originele USA Fender gitaren aan te bieden in (zo mogelijk) originele staat. Geen Squier, geen Mexico, geen Jap, in een oogopslag moest je vinden wat je zocht. Een originele USA Strat, geen gelul.

Sinds enkele maanden heb ik een andere baan en heb ik de site niet meer bij kunnen houden, ook geen spullen meer kunnen kopen vooral, dan bloedt het dood.

Heb nog wat spullen in de verkoop, 3 Strats, wat versterkers, maar dat is niet het doel van deze topic. Misschien heeft iemand van jullie interesse om met Stratmarket door te gaan en de site + domeinnaam + nog wat spullen over te nemen. Ik hoor het dan wel. Het een zonder het ander kan ook.

gjlp
9 juli 2003, 22:33
welke 3 strats heb je nog dan?

michielv
10 juli 2003, 08:04
Tsja, ik zweer al jaren bij Japanners dus ik ben denk ik niet degene die je zoekt ;-)

Was op zich wel een tof idee, jammer dat je er geen tijd meer voor hebt..

BTW: heb je dan nog wel tijd om iets te maken van die 1973 strat waar nix meer van klopt? :D

philbee
10 juli 2003, 09:42
3 strat die ik nog heb:
een 93-er Sunburst, een 96-er Dark red, een 99-er Blacky, USA uiteraard en volldeig origineel, géén koffer, prijs 590€ pst.
Heb ook nog een Super Reverb 45W, geile klank voor de Fender liefhebbers.

betr opknappen 73 Strat
Ik heb nog uit die tijd behoorlijk wat Strat onderdelen, reissue PU's etc dus ooit zou ik er wel tijd voor hebben en kost me relatief weinig aan spullen.