PDA

View Full Version : Ik stel me voor



Isa
8 oktober 2014, 08:20
Hoi allemaal,

Ik ben Isa, ik ben 13 jaar en woon in Delft.
Ik speel nu ongeveer één jaar op een spaans gitaartje
(Geen idee welk merk, is een hele oude, gekregen van mn opa hihi)
Ik zit niet op gitaarles maar heb de basis van mn zus geleerd (die wel op les zit)
en verder via internet en youtube.
Ik hou vooral van popmuziek en ben op dit moment fan van Ed Sheeran ;)

Duhsjaak
8 oktober 2014, 16:41
Hi Isa,
Welkom bij de club.
Er zijn zowel goede redenen om wel les te nemen, als redenen om dat juist niet te doen. En volgens mij heeft iedereen daar een mening over, maar met zekerheid vast stellen wat er nou precies voor of tegen is kan volgens mij niemand (ook maar een mening hè).

Laten we dit afspreken. Als je het helemaal niks vindt, dat gitaarspelen en oefeningen en zo, dan neem je contact op.
Dan leer ik je echt razendsnel wat ik ervan weet.
Voordeel, heel snel resultaat.
Nadeel, vraag niet wat voor een resultaat.

Grootste voordeel, ik heb er iedere dag plezier mee. Maar je blijft hangen in een middelmatigheid die vroeger normaal was, maar tegenwoordig verdacht wordt gevonden.

Kan gewoon via het net. Handig hè?

Deal?
Veel plezier.
Vriendelijke groet, Gus

gitaarvrouwtje
8 oktober 2014, 16:55
Hallo Isa
Welkom
Ik ben Kris en ooit toen ik dertien was ook begonnen op een spaans gitaartje :) ik heb dan wel een heel klein beetje les gehad maar heb mezelf het meeste geleerd
Dat kan dus best. :) al ben ik niet s werelds beste gitariste, maar dat heeft meer te maken met mijn gemakzucht denk ik haha
ik was fan van simon and garfunkel in die tijd en dat krijg ik redelijk mijn keel en mijn gitaar uit ( en ed sheeran gaat ook leuk )
Ik ben ook moeder van een dertienjarige dochter die inmiddels ook gitaar speelt en net haar eerste elektrische gitaar heeft gekregen

Leuk dat je er bent en ik hoop dat je hier veel nuttigs oppikt
Groetjes
Kris