PDA

View Full Version : Nog maar eens



anak
5 oktober 2014, 17:08
Ik stel mezelf nog maar eens even voor:

Ben hier geregistreerd in 2007. Ondertussen al 7 jaar geleden. In die periode heb ik ook 2 jaar gitaarles gevolgd. Dus ik heb al zo'n jaar of 6 niet meer gespeeld. Sinds een paar weekjes de draad weer opgepikt.

Ik had een Fender MIM, een Johnson Millenium 150 en een Roland MiniCube. Die laatste heb ik nog. Rest is verkocht. Ondertussen nog een waanzinnig goede Schecter Custom gehad maar deze ook verkocht. In 2009 voor mijn zoon een Jack & Danny gitaartje gekocht en deze hebben we nog staan. Momenteel speel ik daar op. Zolang deze gitaar beter klinkt als ik speel koop ik geen andere :) Staat hier nog een goede akoestische Yamaha maar daar speel ik niet graag op.

Momenteel plug ik ze in mijn Mac en in Garageband zitten voldoende leuke versterkers. Verder hebben we nog een Laney versterker maar die is eigenlijk voor mijn zoon zijn keyboard. Die heeft de hobby "gitaar" opgegeven en is in 2011 met piano begonnen. Hij volgt al 2j lessen (inclu notenleer) en als ik zo goed gitaar wil spelen als hij piano dan moet ik nog wel een aantal jaren intensief oefenen denk ik.

Ik volg geen lessen meer maar Youtube is mijn leraar :rocken: En ik speel regelmatig met mijn zoon. Hij op de piano en ik elek. gitaar.

Ik zie het weer helemaal zitten en hoop dat ik deze keer de tijd kan vinden om terug regelmatig te oefenen.

Duhsjaak
5 oktober 2014, 22:00
Yo, anak, het lijkt wel alsof er iedere maand een waardevolle afvaller terugkomt op de plaats delict.
Tupelo, het Gitaarvrouwtje, om er maar eens een paar te noemen.

Nou hou je onze hand vast hè, want zonder de ouwe taaien kunnen we niet.
Gok ik maar.
Welkom, welkom, welkom.
Vriendelijke groet, gus

speulmenneke
14 oktober 2014, 10:02
Hallo Anak,

Ook welkom geheten van deze terugkomende afgevallen terugkomer :)