PDA

View Full Version : Iemand enig idee welk type Fender Stratocaster dit is??



Hombra
4 oktober 2014, 20:29
Deze advertentie gevonden maar kan verder niets zoeken omdat ik het type niet weet.
Ik wil graag even goed uitzoeken welk type het is voor de prijs enz. Zoals ik nu gevonden heb is hij gemaakt tussen 2003 en 2004 de eigenaar kan me ook niet verder helpen.
Iemand dus enig idee?

http://link.marktplaats.nl/854757656

LRS
4 oktober 2014, 20:54
Het is een beetje een aparte.
- CS pickups, waarschijnlijk achteraf erin gezet, hoeft niets mis mee te zijn
- serie nr klopt denk ik wel
- 6 punts trem, dus geen am. Standard. Misschien een oude Highway One?
- de ouderwetse tuners met slotje lijken net als de 6 punts trem een soort van historisch correct, maar past niet bij een normale am. Standard. Wellicht ook achteraf erop gezet o.i.d.
- verkoper geeft zelf al aan dat hij de humbucker erin heeft gezet, knutselaar, hoeft niet perse slecht te zijn maar als je een origineel exemplaar zoekt, zou ik ff verder kijken. Indien deze man serieus iets met de prijs wil doen, en jij vindt een HSS strat te gek, dan is het een overweging.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hombra
7 oktober 2014, 12:44
Hij is gemaakt tussen 2003 en 2004.
Maar welk type kun je ook niet op de org. Papieren zien want daar heeft hij een foto van gestuurd.
Hij zegt alleen de slagplaat te hebben vervangen org. Heeft hij nog en achterste element vervangen voor een humbucker org element heeft hij ook nog. Beide horen ook bij de gitaar.
Maar ben er dus nog steeds niet uit welk type en wat de waarde dus zou kunnen zijn????

denis.hermans
7 oktober 2014, 16:50
De advertentie waarnaar je verwijst is verdwenen. Heb je de gitaar aangekocht en ben je tevreden. In dat geval : gefeliciteerd.

Indien jij de koper niet was : succes met je verdere zoektocht !

Hombra
7 oktober 2014, 18:54
Nee hoor ik heb hem niet gekocht, hij wilde niet zakken in prijs. Dus op mijn gemak verder zoeken.