PDA

View Full Version : Hallo allemaal!



Vincent Volmer
4 oktober 2014, 18:23
Hallo,

Mijn naam is Vincent Volmer en ben sinds eind augustus 2014 begonnen met gitaarlessen (akoestisch, methode: Cees Hartog). Hiervoor heb ik een paar jaar (jaar of 4) zelf een beetje aan zitten prutsen en kwam niet verder. Tijdens de lessen bleek ook waarom: ik deed bijna alles verkeerd...
:blast:

Nu moet ik erg veel energie stoppen in het afleren van verkeerde gewoontes: handstanden (nee, ik sta niet ondersteboven gitaar te spelen), hand- en vingerbewegingen etc.... Mijn tip voor iedere beginner: neem eerst les.... Kost een paar cent maar het jezelf aangeleerde weer afleren.... is erg pittig ;)

Reden van de lessen is ook dat mijn zoon al ruim een jaar drum les heeft (drumstel) en dat we op den duur ook samen kunnen gaan spelen. Mijn vrouw kan overweg met een piano/keyboard.... dus binnenkort de nieuwe Kelly Family :crazyhappy: :crazyhappy:

Eigen muziekervaringen: 10 jaar bagpipe (doedelzak), 3 jaar schots slagwerk.... en beginnend akoestisch gitaar.


Groet,
Vincent

beruk
4 oktober 2014, 18:42
Welkom! Muzikaal genoeg dus. Gelukkig weet ik genoeg van de wereld om te begrijpen dat met schots slagwerk niet het rossen met een claymore zwaard wordt bedoeld.

Aardig beginnetje?

https://www.youtube.com/watch?v=ffll7yODb9E

Veel plezier hier!

Vincent Volmer
4 oktober 2014, 18:52
Bedankt voor jouw welkom!

"Afslacht werk" is het inderdaad niet :crazyhappy: ... Snaredrums wel ;)

Mooie song trouwens.... Dat moet wel lukken met die akkoorden!