PDA

View Full Version : Tonefactory



jan jansen
3 oktober 2014, 06:51
In een ander topic wordt GS genoemd. Een paar jaar geleden werd je bijna van dit board geschopt als je reclame maakte.
Daarom al die die mensen die klagen er is ook nog een tonefactory. In al die jaren heb ik maar 1 keer een klein foutje gehad.
Dat was heel snel opgelost. Ik bestel nergens anders, want service en een eerlijk antwoordt is ook wat waard.:)
Enne kun site is onlangs geheel gemoderniseerd met een moderne look...,

ErikH
3 oktober 2014, 08:21
Wat is nu de toegevoegde waarde van dit bericht? Heb je er aandelen? Schaamteloze reclame lijkt me :-)

Kim Wilson
3 oktober 2014, 08:31
Geloof ik niks van. Hij werkt er niet, hij zal er niet beter van worden. Hij is gewoon blij met de goeie service van Tonefactory. Of is dat ook al verboden?

barno
3 oktober 2014, 10:44
Ach, ik wacht momenteel al bijna twee maanden op een bestelling bij Tonefactory van een bus titebond, een wit slagplaatje acoustisch en een generische telebrug... Kan er niet mee lachen, maar soit. Het is overal wel es gedoe.

Brum
3 oktober 2014, 11:17
Ik ga niet een volledige rant beginnen tegen Tonefactory, maar ik deel de ervaring van de topicstarter niet helemaal. Veel bestellingen zijn daar goed gegaan hoor, mits hij ze maar op voorraad heeft. Niet op voorraad is wachten aan de hand van loze beloftes, ondanks dat je wel betaald hebt. Ik ben afgehaakt bij Tonefactory, had geen zin om te wachten tot ik ons woog. Wachten is op zich niet erg, maar wees dan eerlijk. Zeker als mensen al betaald hebben.

barno
3 oktober 2014, 11:58
bij kleinere webshops is het probleem dat de website meestal niet helemaal up to date is. Een artikel in stock blijkt plots niet in stock te zijn en dan begint de miserie, want die shops zijn afhankelijk van de willekeur van de leverancier of willen liever een hele hoop backorders laten samenkomen ivm verzendkosten. Ook daar heb ik begrip voor, alleen moet dat voor mij gecompenseerd worden met een goede communicatie. Ik verwacht zelfs een kleine extraatje qua communicatie omdat ik een klant ben die veel meer dan de gemiddelde klant koopt. Bij nul komma nul communicatie wordt ik wel kregelig en mijn ietwat rancuneus karakter kennende, jammer voor die shop...

Ik ga in het vervolg enkel nog bestellen als ik per mail de bevestiging krijg dat alles wat ik wil effectief in de shop aanwezig is.

Tabula Rasa
3 oktober 2014, 13:56
Heb veel besteld bij tf en meestal gaat het goed. Ooit eens een kapot artikel gehad en zonder vragen werd er onmiddellijk een nieuwe opgestuurd. Helaas de laatste keer gemerkt dat er GEEN communicatie is. Artikelen niet op voorraad en geen melding wanneer het dan binnen zal komen, na verzoek per mail. Viel uiteindelijk wel mee, maar duidelijkheid is wel erg fijn.

Duhsjaak
3 oktober 2014, 14:56
bij kleinere webshops is het probleem dat de website meestal niet helemaal up to date is. Een artikel in stock blijkt plots niet in stock te zijn en dan begint de miserie, want die shops zijn afhankelijk van de willekeur van de leverancier of willen liever een hele hoop backorders laten samenkomen ivm verzendkosten. Ook daar heb ik begrip voor, alleen moet dat voor mij gecompenseerd worden met een goede communicatie. Ik verwacht zelfs een kleine extraatje qua communicatie omdat ik een klant ben die veel meer dan de gemiddelde klant koopt. Bij nul komma nul communicatie wordt ik wel kregelig en mijn ietwat rancuneus karakter kennende, jammer voor die shop...

Ik ga in het vervolg enkel nog bestellen als ik per mail de bevestiging krijg dat alles wat ik wil effectief in de shop aanwezig is.

Het slecht bijhouden van de site, is niet perse een probleem voor de kleinere clubs.

VW NL meldt olijk dat de Passaat vanaf september te bestellen is voor rond de 30.000. Ondertussen is het oktober en er staan in de configurator alleen lines die beginnen bij 33.500 of zo. Toch iets als een procent of 10 duurder. Dus dan vraag ik mij af of het dommigheid is of welbegrepen eigenbelang.

Er zit een complete afdeling bij PON (importeur) uit zijn neus te boteren dus.
Eerst maar eens wat onderdeeltjes voor de gitaar kopen, dan komt die VW wel over een jaar of dertig.
Vriendelijke groet, Gus

Thiez
3 oktober 2014, 16:41
Ik heb opzich goede ervaringen met tonefactory. Een keer metalen beugeltjes geleverd ipv zwarte hoekbeugeltjes, de zwarte werden kosteloos opgestuurd en de metalen hoefde ik niet terug te sturen.

Toch koop ik zelden meer bij tonefactory. Een keer mijn bestelling binnen gekregen (Tolex en nog wat ander spul) waar de bon van Tubetown gewoon nog bij in zat. Opzich geen probleem met tussenhandelaren, maar als je de bon van je toeleverancier er in laat zitten vind ik het wel wat raar. Sindsdien bestel ik dus ook rechtstreeks mijn spul bij Tubetown, waarover ik tot op heden ook nog geen klachten heb.

Tabula Rasa
3 oktober 2014, 16:53
Ook een keer spullen gehad van TF die van tubetown kwamen, ook met bon. Zullen ze wel vaker doen. Bij tubetown zelf ook goede ervaringen. Gfs en amokmaker hebben hun zaken prima op orde en jukeboxrevival (voor de veraterkerbouwers) is helemaal fantastisch qua service en prijs.

Thiez
3 oktober 2014, 19:17
Ook een keer spullen gehad van TF die van tubetown kwamen, ook met bon. Zullen ze wel vaker doen. Bij tubetown zelf ook goede ervaringen. Gfs en amokmaker hebben hun zaken prima op orde en jukeboxrevival (voor de veraterkerbouwers) is helemaal fantastisch qua service en prijs.

Jukebox revival kom ik inderdaad ook regelmatig. Ik werk 3 straten verderop ;)