PDA

View Full Version : Ramones



Hüsker Dü
1 oktober 2014, 11:57
Hoi Ik speel nu een anderhalf jaar gitaar.
Tot nu toe alleen akoestisch.
Zou graag ook beginnen met elektrisch .
Zoek wat mensen om samen muziek te maken.
Het liefst The Ramones!!!!
Ben zelf 47 jaar en zoek leuke gasten om samen mee te spelen.

Groet Luc

wesdijmar
8 oktober 2014, 20:15
Kleine tip:Vermeld de locatie even...

Duhsjaak
8 oktober 2014, 21:25
Kleine tip:Vermeld de locatie even...

Je kunt, werkelijk eenvoudig, de jonge honden van de akelig versteende garde scheiden.
Ik ben dus zo'n jonge hond, want ik vraag niet om de locatie. Ik weet dat je WeTransfer, Dropbox, Soundkloot (de laatste twee ook al weer enigszins gedateerd) allemaal prima in kunt zetten zonder dat daar ingewikkelde verhuizingen van gear bij komt kijken.

Dus:
- wil je fossiele traditie? Vermeld dan gewoon je locatie
- wil je iets wilds, innovatiefs, mogelijk vrouwelijk? Ga dan lekker een netband uit de 'Grond' stampen

The choice is yours, maar niet komen klagen dat gitaristen zo'n behoudend volkje is.

Moet ik hier nog smilies bij plaatsen?
Ach, nee, dat hoeft echt niet.
Vriendelijke groet, van de jongste hond van GN, Gus

Pepe
9 oktober 2014, 00:23
Een Ramones achtige band met, op jou uitgezonderd dan, enkel vrouwen. Dat klinkt op voorhand als een winnend recept.
Het is natuurlijk wel zo dat chicks die de Ramones überhaupt kennen wel een paar kilometertjes op de teller hebben staan maar, zoals meneer Akkerman zegt, daar voel je niks van als je erin zit.

Niet te hard studeren he, voor je het weet ken je 4 akkoorden.

Duhsjaak
9 oktober 2014, 09:53
Een Ramones achtige band met, op jou uitgezonderd dan, enkel vrouwen. Dat klinkt op voorhand als een winnend recept.
Het is natuurlijk wel zo dat chicks die de Ramones überhaupt kennen wel een paar kilometertjes op de teller hebben staan maar, zoals meneer Akkerman zegt, daar voel je niks van als je erin zit.

Niet te hard studeren he, voor je het weet ken je 4 akkoorden.

Eens!
Drie akkoorden.
Tot vier kunnen tellen.
En daarna ben ik voor eeuwig hun fan.

Voordat ik mij totaal van de impact van Elvis bewust werd zat ie in Duitsland en was ie in de ogen van heel veel fans verleden tijd.
Niet bij mij overigens want juist Suspicion en zulks vind ik nog voluit bij de canon horen.

Een dergelijke waardering voor de geschiedenis kan zich ook bij jonge vrouwen voordoen. Waarom niet? Ik zou dan stemmen voor een ploeg die uit liefde voor het vak zich daarmee gaat bezighouden. En niet omdat Bolland en Bolland zeggen dat drie akkoorden mogelijk binnen hun bereik zou kunnen liggen.

Go Go Go Hüsker! Zoals een collega van mij ooit in volle ernst zei: Een illumineus idee!
Vriendelijke groet, Gus

Hüsker Dü
9 oktober 2014, 11:57
Ik zit in omgeving Utrecht dus vrij centraal.
En zoek dus wat mensen om samen muziek mee te maken en van te leren.
Moet überhaupt nog een elektrische gitaar kopen en ben aan het bieden op een Teisco.
En ja nog steeds ben ik in mijn vrienden kring de enige die van The Ramones houdt.
Voor mij heerlijke muziek en het lijkt me te gek om dit met een paar gasten te kunnen maken.

Groet Hüsker!

petpas
13 oktober 2014, 11:32
Luc,

Hoe ben jij qua stem? Lukt t je om de rol van Joey Ramone op je te nemen?

Ik speel in een rock band in Utrecht, leeftijd 43 plus. Een ramones set lijkt mij wel cool om erbij te doen. Zal dat vanavond eens met de band overleggen. Misschien dat jij dan als Joey die set voor je rekening kunt nemen en wij dan de rollen van Johnny, Dee Dee en Elvis op ons nemen.

Hüsker Dü
14 oktober 2014, 10:11
Hoi ,

Geen idee hoe mijn stem is.
Maar het lijkt me leuk om te proberen!!!!!!
Lijkt me ook leuk om met jullie te kunnen oefenen.

Groet Luc

petpas
14 oktober 2014, 11:19
Luc

Ik heb je ff een PM gestuurd