PDA

View Full Version : Zocht er nog iemand een Super Reverb?



PeeVee
9 juli 2003, 14:15
Neeheee... ik heb geen aandelen en is ook geen kennis van mij. Het prijsje viel me op en amp is wat "verdekt opgesteld" in de advertentie. Ik kan me voorstellen dat hier wat mensen meelezen die overwegen een SR aan te schaffen.

Er er dus eentje, 70's sf SR, op http://muziek.2dehands.be, advertentie nummer 2822836, prijs is 760 wat me best redelijk lijkt als ie origineel en in orde is. Tel nog wel zo'n 200 Euro voor service beurt.

Wel even checken of het geen 70W UL amp is en of ie verder netjes origineel is. Op zich is 70W UL niet "fout", maar wel "anders" dan de voorgangers.

philbee
21 juli 2003, 01:38
voor degene die interesse hebben, Phil heeft ook nog een SR silver face 45W met master goed in orde. Prijs ok en notk.

B.face
22 juli 2003, 11:38
voor degene die interesse hebben, Phil heeft ook nog een SR silver face 45W met master goed in orde. Prijs ok en notk.


hoeveel = ok ?
en die 45Watt weet je zeker ?
we hebben het hier al es eerder meegemaakt bij jou.

b.face

philbee
22 juli 2003, 11:42
laat maar zitten

RadiuS
22 juli 2003, 14:37
hoeveel = ok ?
en die 45Watt weet je zeker ?
we hebben het hier al es eerder meegemaakt bij jou.
b.face
lekker lomp bezig, gast! :evil: dat eenmalige probleem was toch opgelost? anders praat je iemand ff een slechte reputatie aan!

philbee
22 juli 2003, 14:44
idd, dank je Radius
ben ook niet van plan om de reaktie van B(utt?) Face concreet te antwoorden.
Degene die interesse heeft weet me wel te vinden.

Harry
22 juli 2003, 17:21
hoeveel = ok ?
en die 45Watt weet je zeker ?
we hebben het hier al es eerder meegemaakt bij jou.
b.face
lekker lomp bezig, gast! :evil: dat eenmalige probleem was toch opgelost? anders praat je iemand ff een slechte reputatie aan!

ik vroeg me ook al af of er nog eens iets gebeurd was. Beetje gevaarlijk inderdaad, dit soort opmerkingen.

sash
23 juli 2003, 21:49
Om alle misverstanden de wereld uit te helpen: het probleempje met de twin is inmiddels gewoon opgelost en we zaten allebei fout. Twas iets wat gewoon kon gebeuren. Verder is alles weer ok gelukkig ;)

Phil, kost die SR?

Dude
23 juli 2003, 21:53
laat maar zitten

omdat bface het verkloot kan de rest nog wel geintreseerd zijn phil... :-(

anyway wat kost die dan ?


en phil, mijn wit wordende strat, is lang niet meer zoveel waard als waar ik hem voor gekocht heb 6 maanden geleden. heb jij een idee hoe ik dit kan oplossen ?

bart

V!N
23 juli 2003, 23:03
mijn wit wordende strat, is lang niet meer zoveel waard als waar ik hem voor gekocht heb 6 maanden geleden. heb jij een idee hoe ik dit kan oplossen ?

Pardon ? Ik zou eerder proberen te achterhalen waardoor je strat steeds witter wordt. Hangt hij in de zon ? slechte lak ?

philbee
23 juli 2003, 23:39
een maal ander maal 990 € voor de SR. 45W met Master, footswitch ontbreekt.
Voor alle duidelijkheid, ik doe geen uitspraken meer over al dan niet originele parts, er is altijd wel een wise guy die er daarna over zal zeuren dat het knopje links onder beneden in de oost west hoek niet helemaal conform mijn uitspraken was.
Tis een goeie prijs, hij heeft een tijdje bij Robberts gitaren gestaan (consignatie) voor een veel hogere prijs (€ 1395, dan ook niet verkocht, haha) maar dat wil wel zeggen dat ze iniedergeval overtuigd waren van de waarde en de goeie staat van de SR. Degen die interesse heeft hij is hier te beluisteren en te bezichtigen (buurt Maastricht). What you see is what you get.
Mbt van de wit uitslaande gitaar van Dude ik heb hierover al met hem gemaild en hem voorgesteld tot een oplossing te komen. Stel bij deze voor met de gitaar eens tot bij mij te komen en naar de plaatselijke Fender dealer te gaan, kijken wat hij ervan zegt.

SteavisSmokin
24 juli 2003, 00:28
Dude, weet je wat sommige mensen ervoor betalen voor een relic? Jij hebt een die het automatisch doet en dan klaag je! :D

Is trouwens goede prijs voor je Super, phil. Ik zal es effe rondvragen of ik nog wat mensen ken die een super willen.

B.face
24 juli 2003, 10:46
Om alle misverstanden de wereld uit te helpen: het probleempje met de twin is inmiddels gewoon opgelost en we zaten allebei fout. Twas iets wat gewoon kon gebeuren. Verder is alles weer ok gelukkig ;)

Phil, kost die SR?

Moderator > MARKPTLAATS hiero ??

b.face

philbee
24 juli 2003, 10:56
heb je ook nog wat aardigs te melden?

B.face
24 juli 2003, 13:04
heb je ook nog wat aardigs te melden?

o best wel. het is prachtig weer. :wink:

b.face

B.face
24 juli 2003, 14:12
[quote="philbee"]een maal ander maal 990 € voor de SR. 45W met Master, footswitch ontbreekt.

Toch een Marktplaats op dit forum blijkbaar.
Raar dat dit mag.

b.face

Harry
24 juli 2003, 14:35
Toch een Marktplaats op dit forum blijkbaar.
Raar dat dit mag.

b.face

dat zul jij wel weten, je staat hier al zooo lang ingeschreven.....

bert k
24 juli 2003, 14:36
[Toch een Marktplaats op dit forum blijkbaar.
Raar dat dit mag.

b.face
Ja, nou en? Waarom zou dit niet mogen?

PeeVee
24 juli 2003, 16:47
B.face, beetje kinderachtig hoor... Er wordt hier toch niet uitbundig gehandeld maar gewoon gezellig gekletst. Beetje flauw om meester Al er bij te gaan roepen.

Super Reverbs zijn schaars, dus als er ergens eentje te koop is voor een redelijke prijs dan is dat "nieuws" in dit forum. Phil geeft, op verzoek van anderen (ik was ook wel nieuwsgierig), een prijs, vind ik heel anders dan "actief adverteren" zoals op marktplaats.

Phil, je doet er inderdaad verstandig aan om de "terms" duidelijk te stellen: WYSIWYG, dan hoef je je vingers er ook niet aan te branden. Als ik iets verkoop waarvan ik het niet helemaal zeker weet, dan zeg ik ook eerlijk "ik denkt dat .... etc.". Uiteraard kun je dan niet verkopen als "100% origineel", ik ken mensen die dat wel doen.

Als de potentiële koper zekerheid wil over originaliteit dan ligt daar voor hem/haarzelf ook een verantwoordelijkheid, moet ie zelf maar een expert meenemen die er verstand van heeft of zich er zelf wat meer in verdiepen en zoals altijd geldt... alle waar naar zijn geld.

philbee
25 juli 2003, 10:21
amen

Mr.Jay
25 juli 2003, 11:47
amen

........dan wel met SLIDE-haal !

Jay

philbee
25 juli 2003, 12:14
hehe

Kim Wilson
26 juli 2003, 03:16
Hey Phil,
Ik heb jullie gezien op Moulin Blues 2003. Volgens mij de kleine tent. Het was een giga-vet optreden, want het was het enige wat we in de kleine tent hebben gezien, de rest was niet zo...
We waren met ons vieren (de buurman, mijn broer, mn vriendin en ik) en we vonden het allemaal echt gaaf. Nog bedankt daarvoor.

Groet,
Hans, de stille genieter, AKA Kim Wilson

philbee
26 juli 2003, 18:22
Heee Mr Wilson,
(écht the man in Blues land...)
dank je wel jongen, ja we hebben idd heel veel goeie reakties gehad op dat optreden (zie ook het gastenboek van Ospel) en het heeft zich ook uitbetaald inmiddels in een hele rits goeie optredens.

Onze site is helaas niet helemaal bijgewerkt qua gigs maar we spelen oa ook op Bluesrock Tegelen geloof 5 of 6 sept. Kom eens goeie dag zeggen bij een van de optredens.

Overigens nuthin' beats the Twin, met dank aan PeeVee, en Al als ik het goed van PeeVee begrepen heb.

Kim Wilson
28 juli 2003, 18:08
Hey Phil,

Ja, dat lijkt me wel leuk. Maar komen jullie dan ook een keer een beetje in de buurt van Zwolle?

Ik hoop dat ik ook in Tegelen ben, dan spreken we elkaar eens.

Greetz,
Kim Wilson

Kim Wilson
28 juli 2003, 18:11
Btw, ik neem aan dat je Philippe Bastiaans bent? Sorry als niet iedereen je echte naam mocht weten :D .

philbee
28 juli 2003, 18:13
maakt mij dat nou uit joh, zeker

Kim Wilson
28 juli 2003, 18:40
Weet je eigenlijk wel dat Tegelen bij Venlo ligt? DAT IS VERD**** TWEE UUR RIJDEN :evil: . Naja, we zien wel. Komen jullie nog wat dichter in de buurt?

Tot kiekes,

Kim Wilson

Mr.Jay
28 juli 2003, 20:27
[quote="Kim Wilson"]Weet je eigenlijk wel dat Tegelen bij Venlo ligt? DAT IS VERD**** TWEE UUR RIJDEN :evil: . Naja, we zien wel. Komen jullie nog wat dichter in de buurt?

Als het ver is moet je zéker de vrijdagavond ervóór al komen naar Tegelen, dan is de Night Before Kroegentocht > véél gezelliger en sfeervoller dan het eigenlijke festival op de zaterdag (sorry Phil..) > massa's bluesbands in alle kroegen.
:oops: ik speel er zelf ook.

Jay

SteavisSmokin
28 juli 2003, 21:04
gaan d'r nog mensen naar Giethoorn op 16 augustus? Da's natuurlijk veel gezelliger dan daar in Tegelen....:-D

sash
28 juli 2003, 21:07
Ik ga d'r niet heen dit jaar. Moet werken :(

Ik hoorde dat jij in de begeleidingsband van de hoofdact zat. Is dat in Eetcafe Hollands Venetie of echt op het water?

Mr.Jay
28 juli 2003, 21:11
gaan d'r nog mensen naar Giethoorn op 16 augustus? Da's natuurlijk veel gezelliger dan daar in Tegelen....:-D

NATTER van buiten ja !!!.....in Tegelen wordt je meer van BINNEN natter :razz:

Jay

PeeVee
29 juli 2003, 00:02
Als het ver is moet je zéker de vrijdagavond ervóór al komen naar Tegelen, dan is de Night Before Kroegentocht > véél gezelliger en sfeervoller dan het eigenlijke festival op de zaterdag (sorry Phil..) > massa's bluesbands in alle kroegen.
:oops: ik speel er zelf ook.
Jay

Ik ben het deze keer wederom helemaal met Mr. Jay eens, sterker nog, ik had het zelf niet beter beter kunnen zeggen... The Night Before is defenitely the place to be, nouja... niet to PhilBee natuurlijk... die speelt "the day after" op dat saaie festival :wink:

Hmmm... Wat?... eeeh.. oja... ik speel zelf ook op Night Before, ahum :oops:

Deze keer niet op dikbuikgitaar of G(r)etsie maar op mijn honde(n)hok, die is niet te koop dus (!) mag ik hier ook wel zeggen dat het in Staccato is. Waar speel jij Jay, dan kom ik in de pauzes misschien even jouw kant uit rennen. en die is niet te koop dus dan mag het weer in deze groep :razz:

Kijk maar op www.bigswingthing.nl als je PeeVee on Slappin' Doghouse Bass wilt zien 8-)

philbee
29 juli 2003, 00:35
hehe, waar en niet waar, ligt eraan in welke kroeg je de night before speelt, sommige kroegen zijn idd dampend bluesvet heerlijk ragge. wij als band vinden het ook wel een eer om op het festival zelf te staan, en volgend jaar weer gewoon op de night before hehe.

Mr.Jay
29 juli 2003, 10:29
hehe, waar en niet waar, ligt eraan in welke kroeg je de night before speelt, sommige kroegen zijn idd dampend bluesvet heerlijk ragge. wij als band vinden het ook wel een eer om op het festival zelf te staan, en volgend jaar weer gewoon op de night before hehe.

Eer vond ikhet niet om dara ooit es gespeeld te hebben, vond er geen zak aan eigenlijk, de avond ervoor hadden we ook op de Night Befopre gespeeld > vééééél gezelliger/toffer !
En welke kroeg in Tegelen maakt weinig uit, het is daar de laatste jaren TOP overal. Speel er graag, maar ook ergens weer niet ( :oops: )> dan kan ik tenminste zelf gaan stappen !

Trouwens Phil > ik zag in prg. Festival jullie niet staan in de krant vanmorgen > wél een DOCTOR NO > zijn jullie dat in de "nieuwe" bezetting ?

Jay

philbee
29 juli 2003, 10:42
doctor no?
haha geintje zeker, wel goed idd nieuwe bezetting geen Doctor Rhythm, -> Doctor No.

Mr.Jay
29 juli 2003, 10:53
doctor no?
haha geintje zeker, wel goed idd nieuwe bezetting geen Doctor Rhythm, -> Doctor No.

Kijk maar es in Dagblad van vandaag. Doctor No > spelen jullie ok de thema-tune van de film ?

Het prg. is dit jaar es erg goed vind ik > Poppa CHubby, Guy Forsyth, Sean Costello, Solomon Burke.......Niet echt BLUESROCK festival dit jaar ( gelukkig.. ), zal Jan Smeets wel weer commentaar krijgen.

Jay

Mr.Jay
29 juli 2003, 10:55
>Ik hoorde dat jij in de begeleidingsband van de hoofdact zat. Is dat in Eetcafe Hollands Venetie of echt op het water?[/quote]

Sterker nog > IN het water ...echte BUBBELSOUND !!

Jay

SteavisSmokin
29 juli 2003, 14:15
Ik hoorde dat jij in de begeleidingsband van de hoofdact zat. Is dat in Eetcafe Hollands Venetie of echt op het water?

Nee da's echt officieel op 't water....en niet IN het water zoals JAY zegt...haha...zal wel gaaf zijn -> onderwater muziek.

Mr.Jay
29 juli 2003, 14:17
>nee da's echt officieel op 't water....en niet IN het water zoals JAY zegt...haha...zal wel gaaf zijn -> onderwater muziek.[/quote]

Een Superreverb met snorkel !

Jay

SteavisSmokin
29 juli 2003, 14:22
Hahaha....wat een slechte humor heb je toch john..maar 't is wel grappig :-D

philbee
30 juli 2003, 00:38
waar is B(utt) Face eigenlijk gebleven?

philbee
9 augustus 2003, 19:24
waar is B(utt) Face eigenlijk gebleven?

heb zo'n donker bruin vermoeden dat het een van jullie is met een pseudoniem.........

sash
10 augustus 2003, 00:59
Als moderator kan Al de ip adressen zien toch? Hij kan wel vertellen of het dan iemand van hier is lijkt me.

SteavisSmokin
10 augustus 2003, 01:27
Ik had ook al zo'n vermoeden dat het 1 of andere grapjas was met een andere nickname. Wanneer is AL terug van vakantie?!