PDA

View Full Version : Heeft iemand hier onlangs een Savage 60 gekocht?



Speeddemon
9 juli 2003, 12:58
Ik baal....

ik baal stevig....

Ik ging gister naar Peter Verspuy (reisje van 1,5 uur, gelukkig had ik Harry Potter 1 bij ), want ik wist nog dat zij 1 Engl Savage 60 hadden staan. Die versterker is als een soort vakantie-liefde voor mij -ook al zie je allerlei andere leuke exemplaren, die ene blijft toch net iets specialer voor je :wink: -

Ik had m'n gitaar (Ibanes S540FM TTS) en een al m'n effecten minus m'n wah meegenomen, kom daar aan, ga gelijk naar de kelder, zie daar een berg versterkers (veel gevarieerder dan b.v. Feedback), zie een Powerball, Thunder combo, Screamer combo, Fireball... maar geen Savage 60!! :o :cry:

Ik werd toen geholpen door René, de gitaardude, en die heeft effe gebeld met de een en ander, maar kon ook niet aan een Savage 60 komen. Volgens hem was ie echter wel deze of vorige week verkocht, aangezien ie op de website nog wel stond, en die altijd redelijk goed wordt ge-update.

Nu vraag ik me af of iemand van dit forum die Savage 60 heeft gekocht?

Mithrandir
9 juli 2003, 13:02
En wat dan? Ga je hem dan stalken en hem het leven zuur maken totdat ie, tot wanhoop gedreven, zijn Savage aan jou verkoopt?

Maar wel lullig voor je natuurlijk.

Negative K3 fan
9 juli 2003, 15:01
had je ook wel even die screamer mee kunnen nemen :)

Polytheme Pam
9 juli 2003, 15:17
aangezien ie op de website nog wel stond

daar moet je natuurlijk nooit van uitgaan.....dat is algemeen bekend.... :???:

V!N
9 juli 2003, 16:25
aangezien ie op de website nog wel stond

daar moet je natuurlijk nooit van uitgaan.....dat is algemeen bekend.... :???:

Ja, Pam is eigenlijk ook vorige week verkocht maar blijft hier maar posten :wink:

Speeddemon
9 juli 2003, 18:34
Nee, ik ga niemand stalken. Ik was gewoon benieuwd of iemand van deze site hem heeft gekocht. Volgens de verkopers moet ie ook binnen de laatste 2 weken de deur uit zijn gegaan...

Ik heb trouwens op de Powerball gespeeld, en die was erg vet.
Alleen die noise-gate is echt niet geschikt als je subtiele solo-lijntjes speelt. Hij is leuk voor "Master of Puppets" riff werk...

Het clean vond ik zelfs beter dan dat van de Savage SE, alleen de SE wint het weer qua lead-sounds en totale mogelijkheden (presence A/B, depthboost A/B, 2x reverb, aparte pre-gain knoppen voor Crunch 1 en Crunch 2...)

marc_o
9 juli 2003, 19:54
een beller is sneller

skabouter
9 juli 2003, 22:43
ALTIJD bellen dude. ik zat een kleine 3 maanden op een Ibanez s2120Xav te geilen. die stond op de feedback site, en ik had gemaild, en er was er nog maar 1. echt IEDERE dag heb ik op de site gekeken of ie er nog was.
en toen na 3 maanden had ik het geld. en toen gign ik toch nog diezelfde ochtend (voor de grote inkoop) bellen of ze hem hadden. gelukkig wel :)

maarja, wel balen voor je, dude :(

V!N
9 juli 2003, 23:08
Kommop lui ! Het is niet de laatste Engl op aarde. Houd de zaken in de gaten en kijk eens wat je buiten het internet aan communicatie nog kan doen.

Je bent van mijn generatie dus jij kunt je ook nog een internet-onafhankelijk leven voorstellen ;)



Vreemd toch ergens .. Ik was op vakantie, we zaten op Terschelling en de toen nog gele Heineken kratten waren onze stoelen. Op de drie grote velden van de camping waren misschien drie mensen met een mobiele telefoon, geleend van de ouders dan voor geval van nood en deze bleven dan ook uit tot er echt iets te melden was.

De rest stond soms tot een half uur in de rij voor de telefooncel om de vriendinnen thuis ervan proberen te overtuigen dat we niet eens aan vreemdgaan durfden te denken.

moeilijk voor te stellen he ?
lijkt lang geleden he ?
wat moet ik dan oud zijn he ?

In ben van '82 en heb het hier over mijn vakantie van '99 .. :roll:

sash
10 juli 2003, 02:26
Goh '82... Ben jij ff V!Ntage :D

skabouter
10 juli 2003, 02:36
een echte Reissue :)

ik ben van 84. maar ik zit er midden in :D
alleen ik doe er niet aan mee
ik heb geen mobiel
huh ?
nee

fuck you all

Speeddemon
11 juli 2003, 13:01
V!N, dus jij hebt net zoals ik ook nog dingen als Buck Rogers meegemaakt, Skol bier, Buckler bier (go Joep!) en een grappiger Steve Martin... :lol: :roll:

Internet... ha! BBS heette dat... en daar belde in met 2400baud modems....

Harry
11 juli 2003, 13:26
V!N, dus jij hebt net zoals ik ook nog dingen als Buck Rogers meegemaakt, Skol bier, Buckler bier (go Joep!) en een grappiger Steve Martin... :lol: :roll:

Internet... ha! BBS heette dat... en daar belde in met 2400baud modems....

ik heb een idee van je leeftijd omdat je de onvolprezen superheld Jan van de Mey quote :)
Die jonge pikkies weten niet eens wie dat is....

Candyman
11 juli 2003, 14:30
Ik was vandaag bij Schreeven in Nijmegen en zag daar een Engl Savage 60 staan.

V!N
13 juli 2003, 18:42
ik ben van 84. maar ik zit er midden in :D
alleen ik doe er niet aan mee

HA ! Dus jij mag nog niet op het vintage-forum posten, broekkie ! :razz: Alles tot '83. Ho, dan zou ik eigenlijk hier in het vanaf '83-forum niet mogen rondhangen, wij valsspelers !

Je bent dan misschien niet zo mobiel als je leeftijdsgenoten, maar bedenk eens wat jij zou moeten zonder internet ?

V!N
13 juli 2003, 18:48
V!N, dus jij hebt net zoals ik ook nog dingen als Buck Rogers meegemaakt, Skol bier, Buckler bier (go Joep!) en een grappiger Steve Martin... :lol: :roll:

Internet... ha! BBS heette dat... en daar belde in met 2400baud modems....

Ha ja ! Ik ben geen Bucklerlul, maar heb nog wel ergens een paar Skoll viltjes :D Maar wanneer was Steve Martin dan (nóg) grappig(er) ? Ik ben niet zo van films enzo. Is Sgt. Bilco nog humoristisch verantwoord ?

En waar is die tekenfilm-thread van ons eigenlijk gebleven, daar had ik ook nog wel wat over te zeggen. :)

BBS ? wij kregen in '97 internet via dezelfde kabel als de radio en TV .. WAUW ! Iedereen maar klagen over telefoon-rekeningen en wij konden onbeperkt online, tot een limiet van 250 MB aan dataverkeer (later opgewaardeerd naar 350, 500 en 1000 MB)

Ic3gl0vE
13 juli 2003, 19:25
250mb :o wat een limiet zeg!

Negative K3 fan
13 juli 2003, 19:27
dat heb ik in 1 dag al vol man :D

Speeddemon
13 juli 2003, 20:32
ik heb een idee van je leeftijd omdat je de onvolprezen superheld Jan van de Mey quote :)
Die jonge pikkies weten niet eens wie dat is....
Ik heb zelfs een tijdje les van die gast gehad. Lekker vaag wauwelen over z'n Digitech XP100 en hij heeft me leren spelen met een Ebow.

V!N
13 juli 2003, 20:40
Ja, maar dat was '97 he :) Toen maakten we op school afspraken om ergens een bepaalde avond in de week even te gaan chatten op de Fanta-chat.
Toen waren er ook nog maar twee anderen bij me in de klas met internet, had hun vader dan nodig voor werk ofzo.

Mja jonk, internet is heel snel gegaan en neemt voor velen die het niet op zo'n manier zonder hebben meegemaakt een te grote plaats in het leven in. Ik heb vrienden van een jaar of 16, 17 nu, die nog nooit iets hebben gedaan met een meisje dat ze niet van een site of chat hebben geplukt ..

Speeddemon
13 juli 2003, 21:06
V!N, weet je wat ook toen een gave chat-site was die niet meer bestaat?
www.lottoland.nl

Daar kon je visueel chatten, poppetje aanmaken/aankleden en rondlopen op het pleintje, of café etc etc.

Man, als je niet zo chatte, MOEST je eigenlijk wel via IRC chatten...

/whois... /nick..../me dat soort dingen... 8-)

V!N
14 juli 2003, 21:17
Jaaah ! Wel van gehoord, maar kon het destijds nooit aan de praat krijgen.

Ik zat altijd in de downloadbare tegenhanger hiervan, www.quest4europe.nl Hier kon je ook spelletjes doen op een een leuke manier bekend te worden met het steeds meer één wordende Europa :)

Goh ja, toen was internet nog handig, leerzaam, leuk en kalm.

Probeer je nu nog maar eens een weg te banen tussen mailtjes als "RATES CAN'T STAY LOW FOREVER !!!" en hoeveel inch je aan je winterpeen kunt trekken .. in maar twee weken !!!

Er zullen toch eens mensen zijn die hierin zouden trappen zeg, die hebben dan nu een stuk of 423 hypotheken in de States lopen en het topje van die winterpeen zal dan zolangzamerhand al in de States zijn aangekomen ? :cool:

Speeddemon
14 juli 2003, 21:30
Inderdaad!

Of al die Rudd_Angela2 mailtjes (of Rudd_Julia1, Rudd_Cindy1) die vaak eindigen op @dsfbdjkfbsdjkf.com of @hdgfdgfdgfdgfd.com

Ik wordt er helemaak gek van!

Maar nog mensen wat info over de Savage 60?

BramVersteeg
24 juli 2003, 00:38
ik zag er vandaag een staan bij schreven in Nijmegen. Kostte een kleine 1200 euro dacht ik.

Speeddemon
24 juli 2003, 18:20
zozo, hoe laat?
Want ik belde daarnaartoe tegen half 5 ofzo, en ze zouden hem voor mij apart zetten.

BramVersteeg
24 juli 2003, 18:27
Haha,
toevallig. Ik was er rond 14.00 denk ik ofzo.
Veel plezier ermee :)
Grz. Bram