PDA

View Full Version : HNAD: Ibanez TSA-15H



Squier4ever
22 september 2014, 15:50
Heb hem al een paar weekjes, maar nog geen topic ervoor kunnen maken! Gaaf klein ampje erbij met belachelijk veel headroom en ingebouwde Tubescreamer. Klinkt lekker vol door de Marshall 2x12, ook al heeft die GT75's. Leuke amp voor niet teveel geld, kreeg er ook nog een tas en footswitch bij!

http://i525.photobucket.com/albums/cc337/GibsonPim/amp_zpsdf4b1954.jpg

Rick trodat
23 september 2014, 14:59
Onwijs leuk ding ( ik hebbum zelluf ook). Deze staat bij ons in de oefenruimte.

Het grappige is dat ie ( op gebied van electronica) helemaal niet slecht is gebouwd. Vrij dikke printplaat. Buizen niet op de print.

http://www.amazona.de/wp-content/uploads/2012/03/4_Ibanez-TSA15H_04.jpg

Alleen de cabinet zelf is echt van het slechtste van het slechtste hout incl de soort tolex. ( maar goed slim van Ibanez dat ze daar op hebben bezuinigd en niet op het interne gedeelte, wat je toch wel vaak bij marshall en fender ziet). Dit ampje kan namelijk tientallen jaren mee, zonder problemen.

En klinken doet ie ook. Echt fenderachtig en de ts werkt er inderdaad leuk op.

scabiosa
23 september 2014, 16:22
ook in het bezit van dit lekker beestje!
vooral de sound zit mij als gegoten! diep, voldoende mids....
veel lawaai voor weinig geld

pasqual
23 september 2014, 21:45
Iemand ervaringen met de 30 watt versie?

telerocker
23 september 2014, 23:29
Ontzettend geinig bakje en handig mee te nemen naar de oefenruimte.

Squier4ever
24 september 2014, 13:13
Ja is echt een leuk dingetje en gaat akelig hard voor zijn 15 watt. Denk dat met een efficiente speaker hij nog net wat harder moet kunnen. GT75's zijn niet top wat dat aangaat.

Luke-wannabe
24 september 2014, 14:29
Gaaf! Lijkt me ook leuk icm die Excelsior! Of heb je die niet meer?

telerocker
24 september 2014, 18:46
15 watt buizen maakt idd een hoop herrie. Ik kan mijn Blues Junior nooit echt opendraaien tijdens repetities.

Squier4ever
25 september 2014, 19:35
Gaaf! Lijkt me ook leuk icm die Excelsior! Of heb je die niet meer?

Zeker wel! Combineert wel gaaf denk ik idd. Weinig headroom van de excelsior vs veel van de TSA! Binnenkort als ik weer alles bij elkaar heb eens testen.

therealserg
9 juli 2015, 16:08
Nu is dit een oude topic maar hoop toch dat ik nog een antwoord krijg ;).
Kunnen jullie mij misschien vertellen hoe deze naast de H&K Tubemeister 18 staat ? Of zijn deze niet te vergelijken ?