PDA

View Full Version : Newbie



aurorae
18 september 2014, 22:59
Hallo,

Ik ben Lauren en ben 15 jaartjes oud(jong eigenlijk). Ik heb denk ik ongeveer 4 jaar geleden een gitaar gekregen (Català g-01)maar lessen zijn er helaas nooit van gekomen, sinds toen heeft hij altijd op zolder gestaan :soinnocent:.. Maar.. Ik heb 3 weken geleden 4 introductie lessen gehad samen met een vriendin, super leuk!
Maar er is besloten ivm met sporten en school(examenjaar) nog even te wachten tot na mijn examens met lessen:dontgeti: maar ik hoop wel tot die tijd mezelf wat te kunnen leren, ook van de oefeningen die ik heb meegekregen. Ik hoop hier natuurlijk ook veel te leren :)

Groetjess

LRS
18 september 2014, 23:43
Welkom hier op het forum en veel plezier met je gitaar! Je kan bij gebrek aan live gitaarlessen ook af en toe als het je uitkomt tussen het studeren en de schoolonderzoeken door een online lesje volgen! :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Duhsjaak
19 september 2014, 08:50
Hi L
Welkom!
Het is een verstandige zaak rangorde aan te brengen in de dingen die gedaan moeten worden.
En jij doet dat! Heel fijn.

Ondertussen is er niks tegen om lekker een beetje vertrouwd te raken met je gitaar, zolang je je prioriteiten maar niet uit het oog verliest.
Veel plezier hier en met je gitaar.
Vriendelijke groet, Gus

Ruud313
19 september 2014, 08:54
Welkom Lauren, je hebt het geluk dat je jong bent in een tijd waarin je heel veel informatie online kunt vinden, inclusief veel lesvideo's over gitaarspelen. Daarmee moet je vast al een eindje kunnen komen voordat je echt lessen gaat volgen.

aurorae
19 september 2014, 17:46
Bedankt :) het gaat al goed ik kan nu de akkoorden E EM A AM C G D goed laten klinken, en probeer nu vooral het overpakken van de akkoorden te leren:noob:

Groetjess