PDA

View Full Version : Even voostellen



Kees P.
14 september 2014, 20:25
Hallo, hallo,

Mijn naam is Kees, woonachtig in Den Haag en speel al jaren akoustisch gitaar. Ik vond het tijd worden om me eens voor te stellen op dit gitaar forum!
Na een aantal jaren minder actief te hebben gespeeld heeft de fabuleuze Tommy Emmanuel mij weten te inspireren om de gitaar weer meer te pakken. Mijn voorkeur gaat dus uit naar acc. gitaar muziek. Tommy E, Jan Akkerman, Stochelo R,..dat soort mannen. Te gek.

In mijn jonge jaren heb ik o.a. geprobeerd om zigeuner jazz "Django style" te spelen, wat nog redelijk lukte ook (al zeg ik het zelf). Weet nog goed dat toen ik Stochelo Rosenberg vh Rosenberg trio hoorde (en zag) spelen ik dacht dat ik de gitaargod zelf had gezien.... Wat een snelheid, precisie en toch nog gevoel in de uitvoering!

Op dit moment lijkt het mij fantastisch om de pure zigeuner jazz weer ns op te pikken. Bij deze dus meteen ook een oproep aan slaggitaristen die samen met mij zo af en toe wat Django klassiekers zouden willen proberen te spelen! Je pakt wat doelen en streeft ze dan na. Voor fun & glorie zeg maar... :-). Omgeving Den Haag.

Gr!
Kees

kirito
15 september 2014, 20:48
welkom Kees!!!!!!!!!!!!

jutter
15 september 2014, 22:40
Kees, welkom!

Kees P.
16 september 2014, 10:36
Dank beide! Van het weekend wat meer rondneuzen hier... :-)

Duhsjaak
17 september 2014, 07:36
Je bent een beschaafd heer P.
Stochelo is inderdaad niks minder dan een Gitaar God.
En zijn companen ook, want ik weet niet of je wel eens hebt geprobeerd om 'gewoon' slag te spelen bij zo iemand. Darrop ga je helemaal kaal.

Je weet je targets wel te stellen, vriend. Aiming high! Ik wens je daar veel plezier bij. En welkom natuurlijk.
vriendelijke groet, Gus

Kees P.
19 september 2014, 12:04
Dank! Ik speel trouwens ook graag bv stevige blues, grunge, gewoon lekker allround. Maar de pure gitaarmuziek is toch wel mijn grootste passie.

Gr.
Kees