PDA

View Full Version : Guitar Cover (Youtube) - Of Mice & Men - Ben Threw



Stillborn
13 september 2014, 15:40
Ik ben opnieuw bezig met het coveren van nummers die ik leuk vind.
Ik plaats ze daarna op youtube.
Hierzo de nieuwe... :D

Ik ben hiervoor wel weer wat aan het spelen geweest in Adobe Premiere.

Ben Threw (Of Mice & Men)
https://www.youtube.com/watch?v=n4ACVqzbKsI

Volgende keer sowieso de camera ietsjes hoger plaatsen, merk ik :-)
Ervaren jullie de camera effecten als tof of eerder storend?


Cheers!

Fusion
13 september 2014, 16:22
Leuk. Je hebt altijd lekker veel plezier als je speelt, het enthousiasme werkt aanstekelijk. Letterlijk :) Dit vind ik tekstueel dan wel weer tof ( :D ) maar muzikaal niet mijn ding. Goed gespeeld!

Tsjek je ook even mijn metal topic? Support de underground metal enzo jeweettoch ;)

Stillborn
13 september 2014, 16:35
Leuk. Je hebt altijd lekker veel plezier als je speelt, het enthousiasme werkt aanstekelijk. Letterlijk :) Dit vind ik tekstueel dan wel weer tof ( :D ) maar muzikaal niet mijn ding. Goed gespeeld!

Tsjek je ook even mijn metal topic? Support de underground metal enzo jeweettoch ;)

Thanks!
Ik kijk persoonlijk liever naar filmpjes waarbij de persoon zich amuseert en minder graag naar opnames van een gitarist die er wat 'doods' op zijn stoel zit.

Cageman
13 september 2014, 16:55
Vette gitaar! Vooral die kakkerlak/tor.
Je speelt het strak en energiek en het filmpje past daar goed bij. Het is "natuurlijk maar gewoon ;)" een cover, maar het hele pakket vind ik wel lekker fris.

Gaaf :).

Loeters,

Merijn

Stillborn
13 september 2014, 18:03
Vette gitaar! Vooral die kakkerlak/tor.
Je speelt het strak en energiek en het filmpje past daar goed bij. Het is "natuurlijk maar gewoon ;)" een cover, maar het hele pakket vind ik wel lekker fris.

Gaaf :).

Loeters,

Merijn

Cheers! Is een oudere Schecter JH signature. Je komt 'm maar zelden tegen, terwijl het eigenlijk best een goeie gitaar is.

Bedankt om de moeite te nemen naar het filmpje te kijken. :)

Fusion
16 september 2014, 12:12
Thanks!
Ik kijk persoonlijk liever naar filmpjes waarbij de persoon zich amuseert en minder graag naar opnames van een gitarist die er wat 'doods' op zijn stoel zit.Ik ook! Tsjek deze dan!!


http://www.youtube.com/watch?v=f_ADeYAXqVc

ghehehe

Stillborn
17 september 2014, 21:45
Ik ook! Tsjek deze dan!!


http://www.youtube.com/watch?v=f_ADeYAXqVc

ghehehe

Knap hoor, maar jammer genoeg niet zo mijn ding.

Fusion
18 september 2014, 08:27
Het was dan ook meer een knipoog (ik zit/sta er nl altijd doods bij als ik gitaar speel, ook al loop ik misschien van binnen te headbangen en te springen) ;)

Jasper.
18 september 2014, 11:25
Goed gespeeld! Metalcore is meestal niet zo mijn ding, maar hier zaten in het begin nog wel een aantal riffjes die ik wel tof vond. Zang wat minder. Maar ja, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je het gewoon lekker strak en netjes hebt gespeeld en ook nog eens met overgave. :ok:

Stillborn
20 september 2014, 17:34
Het was dan ook meer een knipoog (ik zit/sta er nl altijd doods bij als ik gitaar speel, ook al loop ik misschien van binnen te headbangen en te springen) ;)

Iedereen beleeft muziek op zijn/haar manier hé. Misschien eens spelen voor een spiegel? Dat kan wel helpen!


Goed gespeeld! Metalcore is meestal niet zo mijn ding, maar hier zaten in het begin nog wel een aantal riffjes die ik wel tof vond. Zang wat minder. Maar ja, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je het gewoon lekker strak en netjes hebt gespeeld en ook nog eens met overgave. :ok:

Thanks Jasper, het wordt zeker geapprecieerd dat je even de tijd wou nemen!