PDA

View Full Version : TIP ! : HBM Oscillerende spindel-schuurmachine slechts 99 euro !



Cocobolo
13 september 2014, 09:18
HBM heeft de spindel-schuurmachine in de aanbieding gedaan, slechts 99 euro! Ik vind dat goedkoop. Het omliggende werkoppervlak zou wellicht wat groter mogen zijn, maar daar kunnen handige bouwers als wijzelf toch makkelijk een tafel omheen bouwen.

Ik heb verder geen belang hierbij, maar weet dat er regelmatig mensen op zoek zijn naar deze dingen voor een leuke prijs. Voor gitaarbouw zeer handig!

http://link.marktplaats.nl/m847391808

Rizz
13 september 2014, 09:23
Nice! Bedankt voor de tip!

Marcel2
13 september 2014, 10:13
Dit is een machine die het leven van de gitaarbouwer aanzienlijk aangenamer maakt.
En voor die prijs is het een koopje.

jan jansen
13 september 2014, 11:17
HBM heeft de spindel-schuurmachine in de aanbieding gedaan, slechts 99 euro! Ik vind dat goedkoop. Het omliggende werkoppervlak zou wellicht wat groter mogen zijn, maar daar kunnen handige bouwers als wijzelf toch makkelijk een tafel omheen bouwen.

Ik heb verder geen belang hierbij, maar weet dat er regelmatig mensen op zoek zijn naar deze dingen voor een leuke prijs. Voor gitaarbouw zeer handig!

http://link.marktplaats.nl/m847391808


Net besteld, thanx voor de tip Marco!

grizzly
14 september 2014, 14:27
Voor mijn 60ste verjaardag had mijn ega een mooi cadeau voor de gitaarbouw op het oog.
Nu dat voorlopig niet doorgaat kan het geld ook aan deze besteed worden :)
De super lage prijs maakt het ook extra interessant
Net besteld, Bedankt voor de tip.

Rizz
14 september 2014, 14:31
Voor mijn 60ste verjaardag had mijn ega een mooi cadeau voor de gitaarbouw op het oog.
Nu dat voorlopig niet doorgaat kan het geld ook aan deze besteed worden :)
De super lage prijs maakt het ook extra interessant
Net besteld, Bedankt voor de tip.

Word je geen 60 meer? Gelijk naar de 61? :D

grizzly
14 september 2014, 16:14
Hahaha,
Nee, cadeau ging niet meer door, (de sidebender met nog wat gitaarbouw spul :soinnocent:)
maar de 60ste verjaardag gaat door. We vieren het in Zeeland.
Op de heenweg rijden we wel langs HBM en pikken mijn spindle sander op.
Die sidebender komt waarschijnlijk later, heb ik uiteindelijk 2 cadeaux :)

Cocobolo
14 september 2014, 23:55
...
Op de heenweg rijden we wel langs HBM en pikken mijn spindle sander op.

as op : actie loopt maar kort! Volgende week al voorbij geloof ik.

stijnkenens
14 september 2014, 23:58
Tot de 27e september !

Heb van het weekend 2x moeten optreden, dus wat centjes over ... heb me weer laten vangen. gelukkig weet de vriendin het niet ...
<< puppy eyes mode ON >> ... Maar het stond al zo lang op het lijstje ... << puppy eyes mode OFF >>



s.

Tabula Rasa
15 september 2014, 05:24
Stijn, je had hem gewoon nodig om de binnenkant van een armband voor haar te schuren.... Restje toetshout.......

stijnkenens
15 september 2014, 11:59
Haha, good one ...
En ook een beetje voor de brillen natuurlijk ...



s.

grizzly
15 september 2014, 14:23
Tot de 27e september !
Heb van het weekend 2x moeten optreden, dus wat centjes over ... heb me weer laten vangen. gelukkig weet de vriendin het niet ...
<< puppy eyes mode ON >> ... Maar het stond al zo lang op het lijstje ... << puppy eyes mode OFF >>
s.

Haha, dan ben ik gelukkig niet de enige met die trouwe blauwe honden ogen.
Voor de zekerheid toch maar online besteld, wordt bezorgd voor €6,75. Daar ken ik niet voor rijden. :)

Rizz
15 september 2014, 18:54
Ik denk dat als ik 'm nu bestel, dat ik morgen in een doos woon. Ga zometeen kijken voor een Dewalt tafelzaag via MP voor een in mijn ogen mooie prijs.. Die heb ik er nog doorheen gekregen, net als de lintzaag die er ook nog aankomt.. Nog een apparaat en ik heb een briesend schatje... :D En dan gaat het niet eens om het geld! Al wil ik 'm wel graag nog hebben.. (en dat is het probleem).. :soinnocent:

Gerard1793
16 september 2014, 15:40
Ik heb 'm net besteld, voor deze prijs kon ik 'm niet laten staan. En mocht blijken dat 'ie toch te weinig gebruikt wordt kan ik hem altijd weer verkopen (:

rickkoorman
30 september 2014, 07:37
Ik heb hem ook besteld.....voor 99 euro durf ik dat wel !! Over 2 weken komt mijn nieuwe lintzaag...Daar ging mijn gereedschapsbudget heen...hahaha

Gerard1793
30 september 2014, 09:43
Ik heb er nu al heel veel plezier van gehad, een mooi stukje gereedschap!

Marcel2
30 september 2014, 10:26
Ik heb hem ook besteld.....voor 99 euro durf ik dat wel !! Over 2 weken komt mijn nieuwe lintzaag...Daar ging mijn gereedschapsbudget heen...hahaha

Je zult er geen spijt van krijgen.

stijnkenens
30 september 2014, 11:33
Bij mij staat het mooi uitgepakt stof te vergaren ... Met een verstuikte rechter duim is het niet gemakkelijk gitaren bouwen en herstellen ...
De machine zal nog even moeten wachten voor ze bepoteld wordt !


s.

rickkoorman
4 oktober 2014, 14:15
Gekocht !! Supermachine...voor zover ik tot op heden heb kunnen testen !!! Bedankt voor de tip !!

oknarb180
15 oktober 2014, 00:05
Heb er ook een, een vorig model.
Super tevreden over!
Alleen had het vorige model een rechthoekig blad en was iets groter in afmeting.

grizzly
15 oktober 2014, 13:24
Ben er inderdaad erg tevreden over.
Een groter blad is fijn en had voor mij ook wel gemogen, maar ik heb er niet echt last van met gitaarbouw.

Cocobolo
15 oktober 2014, 20:06
Ben er inderdaad erg tevreden over.
Een groter blad is fijn en had voor mij ook wel gemogen, maar ik heb er niet echt last van met gitaarbouw.

maten exact opmeten, mij een (cad)tekening sturen en ik frees wel een groter (overzet) blad voor je ;-)

grizzly
15 oktober 2014, 22:36
hmmmmm toch us effe denken ***grinn***
. . . . .
. . . . .
nope, ik ken nie in CAD denke :)

Cocobolo
16 oktober 2014, 19:56
hmmmmm toch us effe denken ***grinn***
. . . . .
. . . . .
nope, ik ken nie in CAD denke :)

Blad los maken, op een scanner leggen, wat controle maten bijschrijven (een scanner wijkt altijd iets af en is nooit 100% correct) en mij de scan mailen ;-)

grizzly
16 oktober 2014, 21:49
Daar ga ik een projectje van maken :)

Leuk om te doen Marco, is een long term dingetje waar geen haast achter zit maar wel erg leuk.