PDA

View Full Version : digitech whammy voeden via pedal power2+



YannickH
12 september 2014, 17:13
is er een manier om een digitech whammy5 te voeden via de voodoolab pedal power2+ ?
ik heb tot nu toe altijd de adapter gebruikt van de whammy maar het zou handig zijn als het met de pedal power ging.

alvast bedankt.

The Lo Lands
13 september 2014, 17:56
is er een manier om een digitech whammy5 te voeden via de voodoolab pedal power2+ ?
ik heb tot nu toe altijd de adapter gebruikt van de whammy maar het zou handig zijn als het met de pedal power ging.

alvast bedankt. Je hebt ongeveer 300 mA voor de W-5 nodig dus met bijvoorbeeld een current doubler adapter van Voodoo Lab zou je op uitgang 5 + 6 meer dan voldoende stroom kunnen leveren! Ik heb zelf ook de WH-5 maar heb door meerdere groot stroomverbruikers gekozen voor de Voodoo Lab Digital met 400 mA per uitgang. Maar met de Pedal Power Plus 2 en speciale adapter werkt de W-5 ook prima!

Update: In fact, power consumption is only 2.4 Watts, so the pedal requires no more than 265mA for proper operation. This means that if you're using a multi-out power adapter such as the T-Rex Fuel Tank, Dunlop DC Brick, Voodoo Labs Pedal Power 2 or similar pedalboard powering solutions, you'll no longer have to use a separate adapter just for the Whammy pedal.