PDA

View Full Version : volumeknoppen Les Paul



Carpe Diem
9 juli 2003, 00:22
weet iemand waar ik volume- en toonknoppen voor een Les Paul kan krijgen? want ik heb er 1 kapot en ik moet dus een nieuwe hebben. ik heb overal gevraagd maar niemand had ze. hebben jullie een oplossing? alvast bedankt.

shredneck
9 juli 2003, 00:41
Voxhumana in vlaardingen en wellicht binnenkort via de nieuwe Gibson Europe vestiging in Vianen.

Ik neem aan dat den Double-D of Van Weelden ze ook wel heeft.

wietse
9 juli 2003, 08:52
als je niet precies dezelfde knoppen kan vinden dan zet je er toch gewoon 4 anderen op die heel dicht in de buurt komen??
knoppen zijn er zat heb laatst zelf 4 knoppen bij bob de jong gehaald en die leken erg veel op de originele gibson knoppen.

Droffie
9 juli 2003, 15:05
als je niet precies dezelfde knoppen kan vinden dan zet je er toch gewoon 4 anderen op die heel dicht in de buurt komen??
knoppen zijn er zat heb laatst zelf 4 knoppen bij bob de jong gehaald en die leken erg veel op de originele gibson knoppen.
:???: je gaat toch geen nepknoppen op een Gibson zetten?

Droffie
9 juli 2003, 15:06
weet iemand waar ik volume- en toonknoppen voor een Les Paul kan krijgen? want ik heb er 1 kapot en ik moet dus een nieuwe hebben. ik heb overal gevraagd maar niemand had ze. hebben jullie een oplossing? alvast bedankt.
Probeer Nederland Muziek in Almere. Volgens mij heeft Robberts Guitars in Hilversum ze ook.

wietse
9 juli 2003, 20:40
als je niet precies dezelfde knoppen kan vinden dan zet je er toch gewoon 4 anderen op die heel dicht in de buurt komen??
knoppen zijn er zat heb laatst zelf 4 knoppen bij bob de jong gehaald en die leken erg veel op de originele gibson knoppen.
:???: je gaat toch geen nepknoppen op een Gibson zetten?
als je het verschil niet kan zien wel, weet je wel wat ze tegenwoordig vragen voor een stel vintage gibson knoppen??
stonden laatst wat op ebay is ook een topic over geweest dat zijn prijzen die liegen er niet om.
maar voor een nieuwere gibson moeten ze er toch wel zijn je zal ze soms moeten bestellen ben je al bij heins geweest soms.

Carpe Diem
10 juli 2003, 00:01
als je niet precies dezelfde knoppen kan vinden dan zet je er toch gewoon 4 anderen op die heel dicht in de buurt komen??
knoppen zijn er zat heb laatst zelf 4 knoppen bij bob de jong gehaald en die leken erg veel op de originele gibson knoppen.
:???: je gaat toch geen nepknoppen op een Gibson zetten?

maakt niet uit, het is geen Gibson maar een Epiphone :wink: