PDA

View Full Version : Time



hs0504
10 september 2014, 12:10
Hallo collega's. Sinds lange tijd weer eens wat opgenomen en ik ben wel benieuwd naar jullie feedback. Qua compositie misschien niet zo opzienbarend, maar toch wel een lekker nummertje (vind ik zelf dan...). De baspartij is ingespeeld door mijn vriend Jim Casey, drums is Toontrack Superior. Hij/zij staat hier (https://soundcloud.com/dasinu/time) op soundcloud.

hs0504
11 september 2014, 17:42
Het duurt trouwens maar 3:40 min (bump).

Cageman
11 september 2014, 21:09
Grooveyah :listen: :cheerup:. Rage Against the Machine on tour met Greg Howe en Buckethead.

Leuke computerdingen ook; tikkin' tikkin' tikkin' :).

Enige kritiek: de eerste overgang van heavy naar funk vind ik qua gitaargeluid erg plotseling.

Verder legitiem gebumpt dus :seriousf:.


Loeters,

Merijn

pasqual
11 september 2014, 21:24
Hmmm....ja! Ik heb 'm een paar keer moeten luisteren maar het begint langzaam in te dalen;) In het begin denk je: 'allemaal onsamenhangende stukjes' maar na een paar keer ontdek je toch een knappe structuur in het geheel. Ik vind het wel tof eigenlijk:cooler:

hs0504
12 september 2014, 13:33
Bedankt Cageman en Pasqual. Ik ben er blij mee!

Fusion
12 september 2014, 15:55
Gaaf shizzle! Lekkere mix van funk en rock, leuke elektronische mikmak gaaf man! Mix prima in order. Ik denk dat je snelle stukjes en de jazzy loopjes nog aan t verkennen benr, maae dat gaat helemaal goed komen.

Wat heb je voor de drums gebruikt? Klinkt goed!

Fusion
12 september 2014, 15:56
Ik bedoel welke Superior? Versie 2 neem ik aan? Welke kit, evt wat voor presets etc?

Jannnus
12 september 2014, 16:39
gaaf
behalve ..... de drumpartij......wringt... weet het niet... soundwise of speelwijze

bedoel
denk dat ik het net zo goed zou(of beter) vinden zonder de drumpartij

hs0504
12 september 2014, 20:33
Ik bedoel welke Superior? Versie 2 neem ik aan? Welke kit, evt wat voor presets etc?

Superior 2.3.
Ik heb voor dit nummer de N.Y. Allaire Expansion gebruikt en de Dorfsman Thrall preset (Massive Ludwig) als basis.

Rizz
12 september 2014, 20:42
Lekker hoor en idd te kort!!! :angry:








:D

Kefding
12 september 2014, 21:25
Sowieso lekkere mix, geinige structuur, verfrissend geheel. Drumsound vind ik ook fijn en op veel plekken (vooral de grooves) zijn goed geprogrammeerd. Goed gebruik gemaakt van het stereo spectrum ook.

Eigenlijk weinig op aan te merken, super dit!

Han S
12 september 2014, 21:50
Deze 3:45 van mijn leven waren uitstekend besteed, goegedaanjochie!!

En ik vind die drummer ook te gek.