PDA

View Full Version : Ja hallo



StratPret
4 september 2014, 20:12
Ik ben Wes (Wesley), a.k.a. StratPret :strat:, speel ondertussen al aardig wat jaren gitaar en ben sinds enige tijd ook wat met de basgitaar aan het flikflooien. Heb inmiddels een kleine verzameling van gitaren aangelegd en ik hoop dat deze lekker blijft groeien. Echt iets bijzonders zit er (nog) niet bij, maar ik ben er blij mee!

De basis van het gitaarspel met een aantal jaren les geleerd, nu vooral m'n eigen ding aan het doen. Zit helaas niet in een band, maar mocht de kans zich voordoen dan zeg ik zeker geen nee!

Qua muziek ben ik vrij divers, als het maar 'echt' en met hart en ziel wordt gemaakt :-) Nu ben ik alleen niet van het type Frans Bauer muziek, X-factor achtig gebeuren vind ik ook maar waardeloos en metal is ook niet zo mijn ding (no offense to metal trouwens!).

Hoop vooral lekker mee te kunnen lullen over mooie dingen hier op het forum, verder zien we wel weer.

Groeten!

Wes

Spul:
'96 Squier P. Bass (zwart/wit), '99 Epiphone Dot (cherry), '04 Squier Standard Tele (sunburst), '11 Martin DXME, '13 Squier Vintage Modified Strat (geelwit/wit)

Vincent A.
4 september 2014, 20:49
Hallo Wesley!
Allereerst welkom op dit mooie forum. Verder: Mooie verzameling gitaarspul heb je zeg! Zelf ben ik wel van het hardere sfeertje, (nirvana metallica), en ik moet zeggen dat ik Kirks tokkelstukjes als in nothing else matters en the day that never comes echt prachtig vind juist met emoties en vanalles. Maargoed ieder zn mening natuurlijk. Hoe bevalt die vintage modified strat btw? Ik ben zelf ook van plan er zon een te gaan kopen, wel de hss versie natuurlijk.

Nogmaals welkom!
Groeten Vincent.

StratPret
5 september 2014, 14:32
Hoi Vincent,

Bedankt! Nirvana kan ik ook zeker waarderen, Kurt is en blijft natuurlijk een legende! Metallica heb ik dit jaar (toevallig) 2 keer live mogen meemaken, niet echt mijn ding maar wel leuk om naar te kijken. Misschien heb ik het niet helemaal goed gespecificeerd. Het is meer het type metal waar in ieder nummer wordt 'gegrunt' waar ik niet van hou.

De vintage modified strat bevalt goed, speelt heerlijk en het geluid is zeker niet onaangenaam. Alleen mocht je hem nieuw kopen raad ik je wel aan om er even een setje snaren naar jouw keuze bij te nemen want de standaard snaren zijn dramatisch. Verder is een afstelbeurt altijd goed. Topdingetje, erg blij mee!

Grtz,

Wes

Vincent A.
5 september 2014, 16:39
Hoi Wesley,
Ja ik ben ook niet echt van metal maar de tokkelstukjes van de gitaar vind ik geweldig. Bedankt voor de review van de strat en de tip van de snaren.

Groeten Vincent.

StratPret
5 september 2014, 19:24
Hoi Wesley,
Ja ik ben ook niet echt van metal maar de tokkelstukjes van de gitaar vind ik geweldig. Bedankt voor de review van de strat en de tip van de snaren.

Groeten Vincent.

@ Vincent: check anders ook dit filmpje op youtube eens: http://youtu.be/xIxMGFDyYTA

Grtz,

Wes

Vincent A.
5 september 2014, 22:10
@ Vincent: check anders ook dit filmpje op youtube eens: http://youtu.be/xIxMGFDyYTA

Grtz,

Wes

Goede review ja, wel een beetje show-off maar daar ontkom je niet aan ;), had m nog niet gezien.
Bedankt voor de tip!
Groeten Vincent.