PDA

View Full Version : Gitaarsolo Purple Rain



ateng
3 september 2014, 23:02
http://youtu.be/xsPoFKP3aA8

Hier mijn racksound tijdens een cover van Prince "Purple Rain".

jutter
4 september 2014, 00:23
Spelen jullie nou allemaal iets anders? Klinkt nogal warrig.

ateng
4 september 2014, 00:55
Spelen jullie nou allemaal iets anders? Klinkt nogal warrig.

Of je kent t liedje niet of er is iets met je gehoor want weet niet waar je t over hebt namelijk.

Bazzey
4 september 2014, 08:40
Mooi solo geluid.
:D

Vol,rond en helder,wat wil een mens nog meer?

grayfink
4 september 2014, 10:12
Nou, ben nu aan het werk, maar heb gisteravond nog wat gehoord en ik denk dat Jutter vooral over de opnamekwaliteit valt, geloof ook wel dat het de goede sound is, maar kom ook maar moeilijk voorbij het videocameramicrofoontje.

arjanb01
4 september 2014, 11:15
Op zich heb je een mooie ronde leadsound. Maar op het moment dat je gaat shredden is je timing wat minder en klinkt het met de band rommelig.
Ik heb strakkere versies van dit nummer gehoord. Ik raad je aan eens naar de versie van jett rebel bij dwdd te luisteren, minder shred, meer tone en strakheid. Mooiere en betere versie dan deze.
Spelen kan je wel alleen komt het er bij purple rain met de band minder uit de verf.

Robert H
4 september 2014, 11:50
Ik heb strakkere versies van dit nummer gehoord. Ik raad je aan eens naar de versie van jett rebel bij dwdd te luisteren, minder shred, meer tone en strakheid. Mooiere en betere versie dan deze.

Euh, heeft hij dat nummer toevallig váker gespeeld bij DWDD? De versie die ik ken is inderdaad enorm leerzaam, maar niet op de manier die jij bedoelt ;-)

ateng
4 september 2014, 13:40
Op zich heb je een mooie ronde leadsound. Maar op het moment dat je gaat shredden is je timing wat minder en klinkt het met de band rommelig.
Ik heb strakkere versies van dit nummer gehoord. Ik raad je aan eens naar de versie van jett rebel bij dwdd te luisteren, minder shred, meer tone en strakheid. Mooiere en betere versie dan deze.
Spelen kan je wel alleen komt het er bij purple rain met de band minder uit de verf.
Vind juist van Jett Rebel heel rommelig gespeeld en een kut geluid! Had wat opnames gehoord samen met onze bassist (Nick Kamphuis) die samen met hem op de conservatorium A'dam hebben gezeten en ben niet echt gecharmeerd van zijn gitaarspel.
En tja shredden is een moment wanneer er ruimte is (en welke timing bedoel je want niks mis met mn timing ;) ) en dat hoor je me niet vaak doen en juist veel benden en noten aanhouden maar tis ook een kwestie van smaak.
Jij vind het minder en Marcel de Groot vindt het geweldig dus tja over smaak valt niet te twisten ;)

ateng
4 september 2014, 13:45
Nou, ben nu aan het werk, maar heb gisteravond nog wat gehoord en ik denk dat Jutter vooral over de opnamekwaliteit valt, geloof ook wel dat het de goede sound is, maar kom ook maar moeilijk voorbij het videocameramicrofoontje.

Audio is inderdaad niet super nee... helaas

arjanb01
4 september 2014, 14:13
Vind juist van Jett Rebel heel rommelig gespeeld en een kut geluid! Had wat opnames gehoord samen met onze bassist (Nick Kamphuis) die samen met hem op de conservatorium A'dam hebben gezeten en ben niet echt gecharmeerd van zijn gitaarspel.
En tja shredden is een moment wanneer er ruimte is (en welke timing bedoel je want niks mis met mn timing ;) ) en dat hoor je me niet vaak doen en juist veel benden en noten aanhouden maar tis ook een kwestie van smaak.
Jij vind het minder en Marcel de Groot vindt het geweldig dus tja over smaak valt niet te twisten ;)

Prima toch? Van marcel heb ik ook een tijdje les gehad. Veel van geleerd, met name hoe je functioneel in een band moet zijn ook qua geluid heb ik veel geleerd van hem. Supertoffe gast ook.
Maar je hebt betere filmpjes gepost, dat mag toch gezegd worden? Spelen kan je wel vind ik.

ateng
4 september 2014, 15:50
Tuurlijk mag je het zeggen maar zoals ik al zei is t een smaakkwestie. Zijn mensen die Lukather nog steeds geweldig vinden terwijl ik m nu niks aan vind, die shred juist op plekken waar t niet nodig is.

En aangezien je uit Almelo komt wist ik dat je gegarandeerd Marcel wel kent dus daarom zei ik t ook ;)

arjanb01
4 september 2014, 16:16
Tuurlijk mag je het zeggen maar zoals ik al zei is t een smaakkwestie. Zijn mensen die Lukather nog steeds geweldig vinden terwijl ik m nu niks aan vind, die shred juist op plekken waar t niet nodig is.

En aangezien je uit Almelo komt wist ik dat je gegarandeerd Marcel wel kent dus daarom zei ik t ook ;)

Wie kent hem niet, ook buiten almelo😉
Weet jij trouwens wat hij tegenwoordig doet ? Is hij nog steeds actief als sessie gitarist? Zag op marktplaats tijdje terug dat hij een Tyler studio elite te koop had staan. Hij zal toch niet stoppen met z'n job? Zonde van zo'n wereld gitarist!

dml
4 september 2014, 16:40
Dat hoedje..... Heb je iets te verbergen of zo? Of heb je letterlijk niets te verbergen? :sssh:

jutter
4 september 2014, 18:12
Of je kent t liedje niet of er is iets met je gehoor want weet niet waar je t over hebt namelijk.

Nou, nou, nou, kort lontje? Blijkbaar zijn hier meer die op en aanmerkingen hebben. Dat mag toch? Of wil je alleen maar schouderklopjes? Nou, dat wil ik best doen hoor maar daar schiet je geen fuck mee op!

ateng
4 september 2014, 21:57
Dat hoedje..... Heb je iets te verbergen of zo? Of heb je letterlijk niets te verbergen? :sssh:
Hahaha hey Dennis ik heb nog steeds mn kuifje hoor!

ateng
4 september 2014, 22:02
Wie kent hem niet, ook buiten almelo��
Weet jij trouwens wat hij tegenwoordig doet ? Is hij nog steeds actief als sessie gitarist? Zag op marktplaats tijdje terug dat hij een Tyler studio elite te koop had staan. Hij zal toch niet stoppen met z'n job? Zonde van zo'n wereld gitarist!

Nee Marcel zit nog steeds in muziek maar niet zo druk meer als vroeger. Geeft les op de muziekschool de Muzehof en speelt geloof ik nog steeds bij the First Showband maar dat weet ik niet zeker.

dml
4 september 2014, 22:03
Hahaha hey Dennis ik heb nog steeds mn kuifje hoor!

Maar dat kuifje zit niet helemaal meer bovenop je hoofd :)

ateng
4 september 2014, 22:07
Nou, nou, nou, kort lontje? Blijkbaar zijn hier meer die op en aanmerkingen hebben. Dat mag toch? Of wil je alleen maar schouderklopjes? Nou, dat wil ik best doen hoor maar daar schiet je geen fuck mee op!

Ik hoef geen schouderklopjes want daarvoor post ik mijn video hier niet voor... wou mn racksound laten horen en niet hoe ik speel. Maar ondanks de mindere audiokwaliteit hoor je toch wel wat er gespeeld wordt?! Als je gezegd had dat het geluid slecht was dan had ik je gelijk gegeven maar als je zegt dat we door elkaar spelen dan denk ik van "ff goed luisteren want zo onduidelijk is t ook alweer niet"... en nou nee ik heb geen kort lontje ;)

ateng
4 september 2014, 22:13
Maar dat kuifje zit niet helemaal meer bovenop je hoofd :)
:sssh: hahahaha

arjanb01
5 september 2014, 08:56
Nee Marcel zit nog steeds in muziek maar niet zo druk meer als vroeger. Geeft les op de muziekschool de Muzehof en speelt geloof ik nog steeds bij the First Showband maar dat weet ik niet zeker.

Oké, gelukkig maar! De dikke jaren zijn dus wel voorbij voor first en voor Marcel. Ik weet nog dat ik 1998 les van hem had en hij moest stoppen met les geven omdat hij met Hazes en later met Bauer te druk werd. Bakken met geld werd er toen verdient. Je zag het overal in dat circuit dat na 2003/2004 het minder werd qua werk.
En marcel heeft ook een gezin te onderhouden dus lesgeven en een regelmatig inkomen is dan prio 1.

Difficulttocure
6 september 2014, 01:24
hallo!
ik post hier niet zoveel maar om een of andere reden voel ik de behoefte om hier iets te plaatsen.
ik vind eigenlijk de solo best smaakvol gedaan. er zijn mensen die gelijk afhaken als het sneller gaat dan 8e noten alleen maar omdat dat niet smaakvol zou zijn. als je goed shred is het prima en volgens mij deed je de snelle dingen hier op de juiste plekken.
ik ben zelf meer van een vintage sound maar volgens mij heb jij hier een prima moderne sound te pakken.
enige minpuntje vind ik dan, als ik ff met strenge 'docenten' oren luister zijn je buigingen. ze zijn eigenlijk allemaal net iets te hoog gepitcht.

wat jett rebel betreft (en ik ken hem en zijn band persoonlijk dus ik zal hier politiek correct blijven ;)) vind ik het te gek wat hij en zijn band live doen. de purple rain in dwdd vond ik persoonlijk niet zo heel sterk. zijn eigen band is heel goed op elkaar ingespeeld, met deze allstar band voelde dat toch net iets anders.
en, weer met docenten-oren, jelte speelde niet helemaal de juiste penta ladder in zijn 'shred'-stukjes van de solo;)

maargoed, wie ben ik?

ateng
6 september 2014, 10:32
hallo!
ik post hier niet zoveel maar om een of andere reden voel ik de behoefte om hier iets te plaatsen.
ik vind eigenlijk de solo best smaakvol gedaan. er zijn mensen die gelijk afhaken als het sneller gaat dan 8e noten alleen maar omdat dat niet smaakvol zou zijn. als je goed shred is het prima en volgens mij deed je de snelle dingen hier op de juiste plekken.
ik ben zelf meer van een vintage sound maar volgens mij heb jij hier een prima moderne sound te pakken.
enige minpuntje vind ik dan, als ik ff met strenge 'docenten' oren luister zijn je buigingen. ze zijn eigenlijk allemaal net iets te hoog gepitcht.

wat jett rebel betreft (en ik ken hem en zijn band persoonlijk dus ik zal hier politiek correct blijven ;)) vind ik het te gek wat hij en zijn band live doen. de purple rain in dwdd vond ik persoonlijk niet zo heel sterk. zijn eigen band is heel goed op elkaar ingespeeld, met deze allstar band voelde dat toch net iets anders.
en, weer met docenten-oren, jelte speelde niet helemaal de juiste penta ladder in zijn 'shred'-stukjes van de solo;)

maargoed, wie ben ik?

Mijn sound is inderdaad modern omdat ik een huge Michael Landau fan ben :) dus gebruik circulair delay en detune bij mn leadsound. Maar voor de rest heb ik mijn sound vrij basic hoor alleen bij Purple Rain wou ik het '80 uitpakken.
En er zijn een paar bends die ik te ver opdrukt maar voor de rest valt het volgens mij wel mee dacht ik... toch?

Ik vind Jett sterker achter zn toetsen dan gitaar en qua band vind ik het zeker te gek... zn eigen band dan. Alleen vind ik persoonlijk dat zn stem iets te lichtgewicht vind voor dat harde funk dingen.

morris
6 september 2014, 12:50
Vreemd volkje, die gitaristen af en toe. Iemand post een clipje om de sound van zijn rack te demonstreren, vervolgens valt iedereen over zijn spel, bendings en phrasing. Ik vind het in ieder geval een lekker clipje en een toffe sound Ateng! En aan de stuurlui aan wal: post gerust JULLIE clipjes, maar alleen als IK dan kritiek mag leveren!

Morris

ateng
6 september 2014, 13:20
Hahaha hey Morris! Ja dat dacht ik dus ook toen ik een paar reacties las maar goed tis een forum en kritiek krijgen is geen probleem... tenzij het goed onderbouwd is natuurlijk ;)

arjanb01
6 september 2014, 14:06
Muziek moet je niet onderbouwen maar moet je voelen! Het moet binnenkomen bij iemand of niet, anders is het muzikaal behang. De een vind shred helemaal te gek en de ander mooie teksten met solide gitaarspel. Smaken....
Ik ben niet zo weg van racksounds met teveel delays, pitch en detunes. Wat dat betreft is de sound van lukather enorm vooruit gegaan tov de eighties, wat een bak lelijke chorus roto vibe sounds had hij rond 1984/1985, maar dat was toen hip!

Jannnus
6 september 2014, 14:40
Vreemd volkje, die gitaristen af en toe. Iemand post een clipje om de sound van zijn rack te demonstreren, vervolgens valt iedereen over zijn spel, bendings en phrasing. Ik vind het in ieder geval een lekker clipje en een toffe sound Ateng! En aan de stuurlui aan wal: post gerust JULLIE clipjes, maar alleen als IK dan kritiek mag leveren!

Morris

jup
rick rubin bv ???
mooi geluid btw
maar purplerain herken ik alleen als de zangeres begint uhuhen


maar ok dat zal wel aan mijn slechte gehoor liggen

jutter
6 september 2014, 18:55
jup
rick rubin bv ???
mooi geluid btw
maar purplerain herken ik alleen als de zangeres begint uhuhen

maar ok dat zal wel aan mijn slechte gehoor liggen

Heb jij ook al zo'n slecht gehoor Jannus? :D

morris
6 september 2014, 23:43
Alle misplaatste sarcasme daargelaten, waar blijven die clipjes mannen? Of moet ik zeggen pussies?

jutter
7 september 2014, 00:20
You can call me pussy!

arjanb01
7 september 2014, 07:48
Alle misplaatste sarcasme daargelaten, waar blijven die clipjes mannen? Of moet ik zeggen pussies?

Kom maar naar een van m'n optredens dan kan je oordelen, posten is voor pussy's!
Gister een top gig gehad en zowel geluid als entertainment gehakte was weer werelds! Superbandje!

dunhill1
7 september 2014, 10:48
Zeg Morris,
Dat slaat toch nergens op man.

Wat een gelul.

Je mag pas een mening hebben als je zelf ook een zelfbevlekkingsvideo post?

Kom op zeg. Dat zou dus betekenen dat als iemand gitaar x of gitaar y post, we alleen iets mogen zeggen op het moment dat we dezelfde gitaar hebben.

Bullshit natuurlijk.
Als je post op dit ( en elk ander forum) dan kun/moet je verwachten dat anderen er een mening over geven.
Kun je dat niet handelen, grow some hair on it en kom dan weer eens terug.

Wat een kinderachtig schoolplein gelul zeg.
Sissy. :cheerup:

arjanb01
7 september 2014, 10:56
Helemaal mee eens. Maar kennelijk zijn er blijkbaar ook een slag gitaristen die alleen maar horen hoe geweldig ze zijn, en dus niet gewend aan kritiek zijn. Komt waarschijnlijk ook voort uit onzekerheid en hunkering naar bevestiging.
So be it, leven en laten leven. Daarvoor is dit forum. De echt goeie gitaristen hoor je hier niet over en accepteren ook kritiek en tonen ook bescheidenheid. Dan ben je een echte topper.

ateng
7 september 2014, 11:39
Ach jongens doe niet zo overdreven joh! Morris zit jullie gewoon uit te dagen dus voel je niet zo aangevallen!

En Arjan... nu lul je wel uit je nek. "De echte goeie gitaristen bla bla bla" tsss wat een onzin kraam je daar uit.
Ik hoef geen bevestiging te horen en onzeker ben ik totaal niet.

arjanb01
7 september 2014, 11:43
En nu is het tijd om de popcorn en cola erbij te pakken😉

jutter
7 september 2014, 11:47
En nu is het tijd om de popcorn en cola erbij te pakken��

Geen bier erbij Arjan???

arjanb01
7 september 2014, 11:49
Geen bier erbij Arjan???

Is het nog een beetje vroeg voor Lex, ik ga vanmiddag aan het bier dan is m'n neefje jarig.
Voor dit topic is popcorn en cola genoeg 😂

showband
7 september 2014, 12:25
you want guitar and pussy?
http://cats-pictures.org/pictures/get_image/6556-899x595-stepan+kashirin-white+hair-black+hair-pink+nose-sitting-red+hair.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_TO1oQqm0OYE/TDCjH5dpmeI/AAAAAAAAAQc/hr4IEIDsMhE/s320/guitar_cat_bigger.jpg

ateng
7 september 2014, 17:59
En nu is het tijd om de popcorn en cola erbij te pakken😉
En ik ga lekker repeteren... in Almelo ;)

ateng
7 september 2014, 18:07
Helemaal mee eens. Maar kennelijk zijn er blijkbaar ook een slag gitaristen die alleen maar horen hoe geweldig ze zijn, en dus niet gewend aan kritiek zijn. Komt waarschijnlijk ook voort uit onzekerheid en hunkering naar bevestiging.
So be it, leven en laten leven. Daarvoor is dit forum. De echt goeie gitaristen hoor je hier niet over en accepteren ook kritiek en tonen ook bescheidenheid. Dan ben je een echte topper.
Pfff veel blablabla... ff cola en popcorn erbij halen 😂

Jannnus
8 september 2014, 00:14
Vind juist van Jett Rebel heel rommelig gespeeld en een kut geluid! Had wat opnames gehoord samen met onze bassist (Nick Kamphuis) die samen met hem op de conservatorium A'dam hebben gezeten en ben niet echt gecharmeerd van zijn gitaarspel.
En tja shredden is een moment wanneer er ruimte is (en welke timing bedoel je want niks mis met mn timing ;) ) en dat hoor je me niet vaak doen en juist veel benden en noten aanhouden maar tis ook een kwestie van smaak.
Jij vind het minder en Marcel de Groot vindt het geweldig dus tja over smaak valt niet te twisten ;)
Bijna je eens bijna z'n slag partijen passen prima in het geheel,timing en spel van solo sucked een beetje Ter excuus van beide Het is ook een verdomd moeilijke solo
maar die gozert ken een partijtje zingen pffff
daar valt bijna niet tegen op te gitaren

bah popcorn

ateng
8 september 2014, 11:53
Bijna je eens bijna z'n slag partijen passen prima in het geheel,timing en spel van solo sucked een beetje Ter excuus van beide Het is ook een verdomd moeilijke solo
maar die gozert ken een partijtje zingen pffff
daar valt bijna niet tegen op te gitaren

bah popcorn
Vind zn muziek helemaal te gek en hij heeft een lekkere band achter zich. Hij zingt niet verkeerd alleen vind ik zn stem niet altijd even sterk bij bepaalde nummers.

Bij Purple Rain is het gewoon vrij soleren dus je kan t jezelf moeilijk maken als je wilt 😉

dunhill1
8 september 2014, 14:57
Maar wat is de toegevoegde waarde van een solo van dik 2 minuten?

Het is net als bij mensen die me een plan presenteren:
Als het niet op 1 a4tje past is het meestal geen heel goed plan :hide:

showband
8 september 2014, 15:56
Het is common knowledge tussen muzikanten.
-Gitaarsolo's zijn nodig zodat andere gitaristen kunnen zeggen dat ze het beter kunnen.
-Als je geen gitaarsolo's speelt kun je niet spelen.

Vandaar dat ze verplicht zijn.

:hide:

Harald
8 september 2014, 16:12
Wat is het nut van drie keer hetzelfde couplet zingen? Het is ook een kwestie van smaak... Maar goed, dan past die tekst wel op een A4tje. Betekent dat "Let me do it to you" van JJ Cale de beste tekst ooit is? Immers zelfs korter dan de tekst van L Shankar's Touch me there, en zelfs korter dan de tekst van Why don't we do it in the road van de Beatles.

en ik vind Paul Simon zwaar onderschat als gitarist. Solo's zijn echt niet verplicht dus.

En al die zangers, ooit een musical versie van dit nummer gehoord. In elke regel zat wel een "Wat Whitney Houston kan, kan ik ook" uithaal in de zang... dat nummer was daarmee helemaal om zeep geholpen. Elke schwung was er volledig uit. Ik weet niet of dat van de zanger af kwam, of dat de regisseur dat een goed idee leek...


https://www.youtube.com/watch?v=owCtCy55S2k

Er gaat geen Idols, the Voice of Hollands got talent auditie voorbij zonder dat er volstrekt overbodige zangversieringen aan te pas komen, die als enig doel hebben te laten horen dat iemand kan zingen (soms lukken ze zelfs...)

Zangers, dat zijn vaak de overtreffende trap van de gitaristen waar Showband mee te maken heeft.

FrankC
8 september 2014, 21:52
Lekker scheuren op een podium. Voor een tevreden publiek. 10 punten!

ateng
8 september 2014, 23:12
Lekker scheuren op een podium. Voor een tevreden publiek. 10 punten!
Juist, een tevreden publiek daar doe je t toch voor! Check die ene jongen die heel dichtbij staat te filmen... die jongen vond t helemaal te gek en kreeg kippenvel! Nah daar gaat t toch om bij muziek maken, dat je mensen raakt!

danee
8 september 2014, 23:37
Ja joh, het publiek gaat voor het totaal...of nou een solo wel of niet technisch 100% in orde is maakt geen ruk uit. Komt zelfs je rock and roll credibility ten goede :) @ateng, jij heb toch een marshall preamp in je rack?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

danee
8 september 2014, 23:45
Nah daar gaat t toch om bij muziek maken, dat je mensen raakt!

Dat gaat met de achterkant van je gitaar trouwens ook prima :)



Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Tunes
10 september 2014, 14:19
Had die jongen het niet gewoon koud ?

Btw, ik speel een stuk minder.

arjanb01
10 september 2014, 15:41
[QUOTE=danee;3107242]Dat gaat met de achterkant van je gitaar trouwens ook prima :)



Dat heeft ome keef van de Stones tijdens een concert uit 1982 tijdens Brown sugar wel aangetoond.
Wat die ijsmuts betreft, zo'n muts gebruikt men in de rap wereld om je laatste stukjes hersens bijmekaar te houden, anders lullen ze nog dommer😂

jutter
10 september 2014, 16:24
[QUOTE=danee;3107242]Dat gaat met de achterkant van je gitaar trouwens ook prima :)



Dat heeft ome keef van de Stones tijdens een concert uit 1982 tijdens Brown sugar wel aangetoond.
Wat die ijsmuts betreft, zo'n muts gebruikt men in de rap wereld om je laatste stukjes hersens bijmekaar te houden, anders lullen ze nog dommer��

Hahaha,die is leuk!

danee
10 september 2014, 16:35
[QUOTE=danee;3107242]
Wat die ijsmuts betreft, zo'n muts gebruikt men in de rap wereld om je laatste stukjes hersens bijmekaar te houden, anders lullen ze nog dommer😂

Ik dacht dat ze simpelweg niet wisten dat sokken aan je voeten horen, maar goed, het een sluit het andere niet uit natuurlijk.



Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

ateng
12 september 2014, 13:56
Dat gaat met de achterkant van je gitaar trouwens ook prima :)



Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Mwah gaat zo tenkoste van mn gitaarspel 😉

En ja ik heb een Marshall JMP-1 in mijn rack.

ateng
12 september 2014, 13:57
Had die jongen het niet gewoon koud?

Btw, ik speel een stuk minder.
Zeker de leukste thuis ;)

ateng
12 september 2014, 14:38
Ja joh, het publiek gaat voor het totaal...of nou een solo wel of niet technisch 100% in orde is maakt geen ruk uit. Komt zelfs je rock and roll credibility ten goede :) @ateng, jij heb toch een marshall preamp in je rack?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Voor een gezelligheid of dronken publiek maakt t inderdaad geen zak uit maar voor een muzikanten publiek dan gaat het juist om die dingen ;)

danee
12 september 2014, 14:41
Ik heb ook een marshall gehad in combinatie met een engl eindtrap...op de een of andere manier kreeg ik uit die marshall nooit een helder direct geluid. En het clean vond ik ook lastig..ook die kreeg ik nooit heel direct en miste echt body. Die solo partij klinkt beter dan ik zou verwachten van een Marshall. Gebruik je een eq er tussen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

ateng
12 september 2014, 18:26
Ik heb ook een marshall gehad in combinatie met een engl eindtrap...op de een of andere manier kreeg ik uit die marshall nooit een helder direct geluid. En het clean vond ik ook lastig..ook die kreeg ik nooit heel direct en miste echt body. Die solo partij klinkt beter dan ik zou verwachten van een Marshall. Gebruik je een eq er tussen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Nee geen eq er tussen en clean gelukkig geen probleem mee gehad want hoor wel van meerdere dat ze de clean niet mooi vinden.