PDA

View Full Version : Poprocksong van mijn band SENSE



Luc-O
30 augustus 2014, 08:18
Goodmorning, bij deze een nieuwe track van mijn band SEnSE. Enjoy en voel je vrij om er iets over te zeggen.

https://soundcloud.com/senseduo/sense-come-closer

*Edit: zie dat mijn tienjarig jubileum op GN ongemerkt al weer drie maanden achter me ligt.. Time flies.

pasqual
31 augustus 2014, 11:01
Ik heb het nu eens voor de tweede keer geluisterd om niet meteen teveel vanuit een primair gevoel te reageren. Tja....ik vind het maar tam allemaal. De balans is naar mijn mening niet lekker. De zang ligt niet lekker in de mix. Volgens mij kan je dit al aardig verbeteren door wat meer hoog erin te mixen. De zangeres lijkt te zingen vanaf een bankstel: weinig dynamisch en zonder al te veel gevoel. De drums mogen wat meer 'ballen' hebben. Je gitaarsound is wél erg lekker.

Zeker niet slecht maar ook niet opvallend.

arjanb01
31 augustus 2014, 11:26
+1 vrij vlak inderdaad maar je gitaarsound is lekker zoals altijd😉

Luc-O
31 augustus 2014, 11:45
Dank voor jullie eerlijke commentaar, kan ik wat mee!

Plant
31 augustus 2014, 16:19
Wel leuk nummer :) A capella eindje. En daar hoor je ook meteen wat er 'mis' is aan de zang. De klank is te 'boomy'. Mogelijk het proximity-effekt van close-miking. Er moet geen hoog bij, maar wat laag af. Wat heet laag... ik zou even kijken op de solozang naar het spectrum en de betreffende frequenties wat terugnemen. Aan het eind hoor ik ook veel galm, dat smeert de zang teveel dicht.