PDA

View Full Version : servicebeurt vintage amps



B.face
8 juli 2003, 21:47
Wat vinden jullie hiervan? Moet ik mijn amps daarnaar toe sturen?
( check the prices )

b.face

http://home.hetnet.nl/~b.face/plaatjesmap/super8.jpg

http://home.hetnet.nl/~b.face/plaatjesmap/super9.jpg

Dude
8 juli 2003, 22:27
freak show ! ! ! !

Dirk_Hendrik
9 juli 2003, 11:38
Kurristus wat een prijzen!

PeArLjAm
9 juli 2003, 12:13
Wat vinden jullie hiervan? Moet ik mijn amps daarnaar toe sturen?
( check the prices )

b.face


ha b.face!
pff ik zou naar een servicebeurt in nl gaan kijken, dit gaat je erg veel geld kosten. Als eerst amp verzenden, reparatie en dan weer terugzenden. 600 dollar is een hoop geld maar de verzendkosten zou ik ook wel op +- 150 euro per keer rekenen dus 300 in totaal want een versterker weegt een hooP! :o Ben zelf ook al een tijdje aan eht rondkijken voor iemand die mijn SFTW weer opweg kan helpen en hem gelijk kan blackface. Gaat ook een aardige duit kosten want er moet echt een hoop vervangen worden denk ik :-?

B.face
9 juli 2003, 13:15
Ben zelf ook al een tijdje aan eht rondkijken voor iemand die mijn SFTW weer opweg kan helpen en hem gelijk kan blackface. Gaat ook een aardige duit kosten want er moet echt een hoop vervangen worden denk ik :-?[/quote]

Check es bij AL hier op forum, schijnt dè vakman te zijn op dat gebied.

b.face

PeeVee
9 juli 2003, 13:20
> Ben zelf ook al een tijdje aan het rondkijken voor iemand die
> mijn SFTW weer opweg kan helpen en hem gelijk kan blackface

In dit forum zijn er wel mensen die dat voor een redelijke prijs kunnen en willen doen hoor. Moeten ze zelf maar even op reageren. Je kunt uiteraard ook naar FNS / Marble in Renkum gaan.

M.b.t. die prijzen... WOW en/maar er is geen uurtarief gerekend. De prijs voor weerstand is dus "inclusief" het vervangen... Op die manier ondervangen ze een beetje de overhead voor chassis in- en uitbouwen etc. Kleine mods zijn dan relatief goedkoop, uitgebreidere mods worden dan duur.

Is een hoop geld, eerlijk is eerlijk... maarja... sommige mensen moeten er van leven. Ik zie nergens uren, misschien zijn ze wel heel lang bezig geweest uit te vissen wat er allemaal mis mee was. Snap trouwens niet waarom die Mallory blue moldeds eruit gehaald zijn...

B.face
9 juli 2003, 14:10
>Is een hoop geld, eerlijk is eerlijk... maarja... sommige mensen moeten er van leven.


TJONGE........ben jij veranderd zeg !!
Las laatst totaal tegenovergestelde mening van JOU op zo'n zelfde post.

b.face

SteavisSmokin
9 juli 2003, 14:38
LOL inderdaad. Nog een reden waarom het zo duur is: het is een rekening van Kendrick Amps, Gerald Weber dus. Die heeft veel bekendheid met zijn boeken gekregen en kan het zich daardoor wel veroorloven duurder te zijn dan gemiddeld.

PeeVee
9 juli 2003, 14:47
Als je die posting wat verder doorleest, dan zul je zien dat ik tot inkeer gekomen ben, nog in dezelfde thread... Ik ben niet zo koppig als ik eruit zie en sta altijd open voor goede argumenten van mijn vrienden hier in dit fijne forum ;-)

EdJ
9 juli 2003, 21:12
Sorry maar ik ben van mening dat het wel erg raar staat als je op een rekening een diode van een dubbeltje zet voor $7.50 en een weerstand van een gulden voor $20.
Dan zou ik toch liever een uurtarief zien.
Het zou toch ook raar zijn als je bij een kleine beurt op de bon zou zetten olie $300 per liter?
Dan mag je van mij weet ik niet wie zijn;een beetje logica blijft leuker voor een klant.
Ed.

Al
9 juli 2003, 21:46
Lijkt een standaard servicebeurt. Per definitie alle caps eruit jassen, biasdiode vervangen, schermweerstanden, etc.

--> Dat de moldeds eruit worden gehaald is belachelijk. Het zijn hele goede caps en de waarde van de amp zakt daardoor bovendien een stuk. (Ik wed dat hij er 715 OD's in heeft gezet) En daar betaal je dan nog dik voor ook......

--> Soldeer is gratis!!

Al