PDA

View Full Version : Boss GT-8 lijkt het te begeven



edje kadetje
26 augustus 2014, 11:54
Gisteravond deed m'n GT-8 niet alles meer. Sommige knopjes reageren niet meer. Heel lastig uiteraard.
Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad? Is het nog opgelost?
Ik heb zelf niet zoveel vertrouwen in het laten repareren van deze digitale apparatuur. Wie geeft me wel wat vertrouwen?

dml
26 augustus 2014, 12:53
Als er betrouwbaar spul is, dan komt het wel van Roland/ Boss dus ik acht de kans heel klein dat iemand hetzelfde probleem heeft.
Ik zou niet moeilijk doen, als ik jou was. Het is namelijk een prima gelegenheid om eens iets nieuws te kopen (of een nieuwe 2e hands GT-8 ) :)

edje kadetje
26 augustus 2014, 14:53
Als er betrouwbaar spul is, dan komt het wel van Roland/ Boss dus ik acht de kans heel klein dat iemand hetzelfde probleem heeft.
Ik zou niet moeilijk doen, als ik jou was. Het is namelijk een prima gelegenheid om eens iets nieuws te kopen (of een nieuwe 2e hands GT-8 ) :)

:-)


(Plus een aantal tekens)

Bram46
28 augustus 2014, 09:15
Ikzelf heb ooit een gebruikte Zoom 7.1ut gekocht. Daarin zaten wat losse solderingen. Ik heb deze door Marc, Fox Amplifier Company, Meidoornstraat 5, 6021 AX Budel laten herstellen voor een prikkie. De bak is sinsdien perfect. Hij heeft potmetertjes schoongemaakt, solderingen hersteld waar nodig en de buis vervangen voor 50 euri. Enne..... ik kon er op wachten.
Ik zou deze ZZP-er aan iedereen aanbevelen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

edje kadetje
28 augustus 2014, 14:03
Ikzelf heb ooit een gebruikte Zoom 7.1ut gekocht. Daarin zaten wat losse solderingen. Ik heb deze door Marc, Fox Amplifier Company, Meidoornstraat 5, 6021 AX Budel laten herstellen voor een prikkie. De bak is sinsdien perfect. Hij heeft potmetertjes schoongemaakt, solderingen hersteld waar nodig en de buis vervangen voor 50 euri. Enne..... ik kon er op wachten.
Ik zou deze ZZP-er aan iedereen aanbevelen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Budel is niet echt naast de deur, maar zekere bedankt voor het meedenken.

Bram46
29 augustus 2014, 08:37
Dergelijke berdrijfjes zitten door heel het land. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je de GT8 gerust door een vakbekwaam iemand kunt laten herstellen. Jij gaf aan dat jij daarin weinig vertrouwen hebt, ik ben ervan overtuigd dat een vakbekwaam iemand ook jou bak weer 100% in orde zal krijgen, met beperkte kosten. Ik zou wel eerst naar referenties zoeken op het web alvorens de GT8 aan een monteur te overhandigen.
Heb je, schiet me nu te binnen, jou probleem al in het forum "de werkbank" voorgelegd? Misschien zit daar iemand die je kan en wilt helpen.