PDA

View Full Version : Waarde van een jaren 60 Gibson P90 ?



Jay75
24 augustus 2014, 13:57
Ik heb vorige week mijn 1964 Gibson SG Junior verkocht.
Echter had de koper nog een P90 uit 1962 liggen en heeft de gitaar overgenomen zonder element.

Wat is ongeveer de waarde van een 60s Gibson P90 element?
Ik heb wel gezocht via ebay/google maar kom er niet echt uit?
Tussen de 100-150 euro zit ik dan goed? Niet dat ik het of te goedkoop verkoop, of teveel vraag.

Grtz Jeroen

Pepe
24 augustus 2014, 14:32
In Nederland zal het bij 100 wel ophouden, Duitsland zal meer zijn is mijn guess.

MikeD
26 augustus 2014, 22:05
't zal weer weer aan mij liggen dat ik iets niet begrijp… leg uit.. jij verkoopt een naar ik aanneem originele 1964-er SG junior en de koper verkiest het om 'm zonder z'n originele element te kopen omdat ie nog een 62-er P90 heeft? volgens mij niet slim :???::???: origineel element erbij houden is bottom line toch 'behoud van z'n originaliteit' en dus: 'waarde' ??

barno
26 augustus 2014, 22:32
't zal weer weer aan mij liggen dat ik iets niet begrijp… leg uit.. jij verkoopt een naar ik aanneem originele 1964-er SG junior en de koper verkiest het om 'm zonder z'n originele element te kopen omdat ie nog een 62-er P90 heeft? volgens mij niet slim :???::???: origineel element erbij houden is bottom line toch 'behoud van z'n originaliteit' en dus: 'waarde' ??

hij was mss gewoon heel tevreden van die pickup. Working musicians geven meestal weinig tot geen fuck om verzamel/verkoopwaarde.

Jay75
3 september 2014, 20:14
't zal weer weer aan mij liggen dat ik iets niet begrijp… leg uit.. jij verkoopt een naar ik aanneem originele 1964-er SG junior en de koper verkiest het om 'm zonder z'n originele element te kopen omdat ie nog een 62-er P90 heeft? volgens mij niet slim :???::???: origineel element erbij houden is bottom line toch 'behoud van z'n originaliteit' en dus: 'waarde' ??

Maakt toch niks uit, als ie maar betaald! Haha, origineel origischmeeeellll ;)