PDA

View Full Version : Bask - Paradise ft. Justin Stein



TimoSomers
20 augustus 2014, 11:55
Nieuwe single is uit waar ik op gepingeld heb!
Dit keer een Pop/Funk/Disco track. Hij is ook te horen op verschillende radiostations op het moment, maar hierbij de video primeur!


http://youtu.be/PTFkINSD7h4

pasqual
20 augustus 2014, 23:11
Lekker nummer Timo, klinkt wel een beetje als Daft Punk qua structuur. Speel je alle gitaren? Mooie sound van het funky gitaartje

benwave
21 augustus 2014, 09:37
Wat een niemanddalletje

TimoSomers
21 augustus 2014, 13:36
@Pasqual: Thanks! Ja dat was ook een beetje de achterliggende gedachte. Mainstream popmuziek met echte instrumenten.
Ik speel alle gitaren inderdaad. En op de bas solo na alle baspartijen.
Gitaren zijn allemaal m'n Aristides 020 met coil-split. Droog in de tafel door een Universal Audio LA610 buizen mic-pre amp. Op een paar tracks zitten wat Guitar rig effecten (auto wah etc). Showcased ook wel de veelzijdigheid van die gitaar.

@benwave: Het was bedoeld als een leuk popliedje voor de zomer, op de radio, met een leuke muzikale omlijsting. Niets meer en niets minder. Daar is het tot nu toe best in geslaagd. Ik vind hem wel fijn!

Fusion
21 augustus 2014, 15:39
Gaaf nummertje! Klijn dingetje wat me opvalt is t volumeverschil als het (allereerste) openingsmotiefje de 2e keer wordt gespeeld, bij de snellere slagjes.

Verder lekker veel lagen, mooie mix, niet te plat, redelijk analoog en organisch, leuke strijkertjes, puik gitaarwerk!

@ben: uiteraard mag jij dat vinden, maar de laatste zoveel posts van jouw hand waren nog veel niemendallerigerder. Geeft allemaal niet. It's all good niggah.

benwave
21 augustus 2014, 17:20
Gaaf nummertje! Klijn dingetje wat me opvalt is t volumeverschil als het (allereerste) openingsmotiefje de 2e keer wordt gespeeld, bij de snellere slagjes.

Verder lekker veel lagen, mooie mix, niet te plat, redelijk analoog en organisch, leuke strijkertjes, puik gitaarwerk!

@ben: uiteraard mag jij dat vinden, maar de laatste zoveel posts van jouw hand waren nog veel niemendallerigerder. Geeft allemaal niet. It's all good niggah.

Ik geloof dat je niet helemaal begrijpt hoe dit forum werkt.
Als je commentaar wilt geven op de muziek die ik post kan je dat beter doen in mijn topics, en niet in die van Timo.

Timo weet precies hoe ik over zijn muziek, zijn gitaarspel, zijn meisjes, en zelfs zijn foute overhemdjes denk.

arnoldtims
21 augustus 2014, 17:39
Wat zijn we kattig op het forum de laatste tijd.

In ieder geval een erg lekker swingend funky niemendalletje dan. Lekker gitaargeluid en het maakt mij vrolijk.

Fusion
21 augustus 2014, 17:40
Ik geloof dat je niet helemaal begrijpt hoe dit forum werkt.
Als je commentaar wilt geven op de muziek die ik post kan je dat beter doen in mijn topics, en niet in die van Timo.
Bedankt voor t advies, maar ik sla het lekker in de wind. Lekker puh. Want als jij niet de moeite neemt om te onderbouwen waarom je t een niemendalletje vindt...

BibixMusic
21 augustus 2014, 22:41
Timo weet precies hoe ik over zijn muziek, zijn gitaarspel, zijn meisjes, en zelfs zijn foute overhemdjes denk.

:seriousf:

TimoSomers
22 augustus 2014, 10:42
:seriousf:

:D

80tekens