PDA

View Full Version : fulltone fat boost versie 1, 2 en 3



keithfan
19 augustus 2014, 16:00
Hallo,
Ik heb ooit even kort de fat boost 3 geprobeerd en vond m erg goed klinken. Nu vraag ik me af of er geluids/kwaliteitsverschil tussen versie 1, 2 en 3 zit. Heb wel eens wat filmpjes gezien van verschillende uitgaven, maar eigenlijk kan ik daar nooit zoveel mee. Nu is mijn vraag of jullie de verschillende uitgaven wel eens geprobeerd hebben en of er meer verschil in zit dan alleen de tijd waarin ze uitgegeven zijn.

Jeroenvanhulsteijn
20 augustus 2014, 14:57
op marktplaats staat een FB1 voor 40 euro. Dat lijkt me niet duur. Je zou voor die prijs ook kunnen overwegen om hem gewoon aan te schaffen en uit te proberen. Mocht hij niet bevallen dan raak je hem voor die prijs ook wel weer kwijt denk ik.

Verder heb ik zelf nul komma nul ervaring met fulltone. Dus wat dat betreft kan ik je totaal niet verder helpen.

http://link.marktplaats.nl/m839563525

groovieguitarguus
20 augustus 2014, 15:20
Ik zou zeggen.... blind kopen! Fulltone is kwaliteit!!!!

keithfan
20 augustus 2014, 21:40
Bedankt voor de tip! Helaas te laat. ..

Comfortably Daniel
23 augustus 2014, 12:44
Heb zelf de Fatboost 2. Geweldige booster met wat leuke functies. De 1 ook gehad, maar dus "geruild" voor de twee.
Je kan er van alles mee doen...zelfs een randje aan je clean geven. Hoog of laag boosten. Ik zou zeggen, probeer er één uit.