PDA

View Full Version : Zeer irritante storing



Hollemans
14 augustus 2014, 12:32
Need your help..

Zie deze clip. Ik ben zeer benieuwd wat dit is, want ik kom er niet uit. Ik weet/besef dat het met de "meer eisende" pedalen gebeurd, maar dan nog is deze storing zeer erg. Zoals gewoonlijk veel erger op de crunch en lead. Helemaal raar dat ik het probleem thuis niet heb op een VOX (met 1 buis). Een "onzekere" set-up is niet prettig tijdens optredens natuurlijk, dus t moet gewoon werken. De tik die je hoort heb ik ook bij een tremelo pedaal. De voeding is kwalitatief in orde, en je ziet hier maar 1 effect aangesloten. Recht in de amp (Marshall JVM410, niet in de loop. Ben zeer benieuwd naar reacties, hartelijk dank.

https://www.youtube.com/watch?v=bM_bxBH_Fpo&list=UUvOI7W_TCCIdht3UdLNiu7A

Plant
14 augustus 2014, 20:44
Helemaal raar dat ik het probleem thuis niet heb op een VOX (met 1 buis).

En zit het pedaal dan ook op het board zoals hier?


De voeding is kwalitatief in orde, en je ziet hier maar 1 effect aangesloten. Recht in de amp (Marshall JVM410, niet in de loop.

Waar zit die voeding hier fysiek? In die bak pal onder het pedaal?
Ik denk nl. dat je last van instraling hebt. Als je het pedaal van het board af beweegt, wordt het dan minder?

obiwanjacobi
14 augustus 2014, 20:53
Testen met batterij?

Duhsjaak
15 augustus 2014, 15:48
Ik heb geen koptelefoon ter beschikking.
Bij een andere GN er heb ik laten uitzoeken of ie op dezelfde installatie/groep zat aangesloten als de schrikdraad voeding van het agrarische bedrijf.

Dit bleek het geval.

Wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar een tikkende installatie (zonder dat daarvoor een reden is) moet ik nog meemaken.

Succes.....
Vriendelijke groet, Gus