PDA

View Full Version : 1973 fender strat opknappen waard ?



newbreed
8 juli 2003, 12:44
ik heb een afgeragde strat uit 1973 maar wil deze verkopen.Hij klinkt echt top maar ziet er niet uit dus brengt zo niet veel op..er zit een shift 2002 tremelo op, SD JB humbucker + 1 origineel halselement, de hals is lelijk met de hand tot de 5de fret gescaloped dus er moet een nieuwe toets op en de body , origineel sunburst is met de hand overgeschilderd..wat denken jullie, is dit nog een opknapbeurt waard??

jorrit
8 juli 2003, 13:27
waarom zou je?

marc_o
8 juli 2003, 13:35
breng 'm naar een erkende bouwer en vraag het hem.
Als ie verder goed is, waarom niet, je hebt de verzamelwaarde er nu toch al afgerost zo te lezen (jij of iemand anders natuurlijk).

sash
8 juli 2003, 14:24
Sowieso geen originele tremolo, geen originele pickups, hals moet gerepareerd worden, refinish ... Hij krijgt dus nooit de waarde waarvoor anderen weggaan.
Ik zou zeggen dat het het niet waard is om em op te knappen.

taylor
8 juli 2003, 14:58
tremelo en pick-up is wel aan te komen origineel niet eens voor zoveel geld .

refinish en neck enzo dan moet je naar en goeie bouwer,ik zou het wel doen maar dan niet verkopen gewoon nog en aantal jaar wachten heb je je geld zo terug.

SiNiSTRaL
8 juli 2003, 15:10
t blijft 7ender crap

Negative K3 fan
8 juli 2003, 15:18
Ik zou het niet doen

SteavisSmokin
8 juli 2003, 15:20
Als ik hoor wat er allemaal aan dat ding moet gebeuren hou je geen cent meer over als je hem wilt verkopen omdat er al een hele hoop geld in het opknappen gaat zitten. Ik denk dus niet dat het het waard is hem op te knappen voor de verkoop.

SteavisSmokin
8 juli 2003, 15:20
Heb je trouwens een foto van de gitaar? Ben wel benieuwd hoe die 'frankenstein strat' eruit ziet.

SiNiSTRaL
8 juli 2003, 15:31
net als alle andere strats: lelijk :P

lupoloco
8 juli 2003, 15:35
net als alle andere strats: lelijk :P

Als je onserieus wilt praten moet je op het off-topic forum zijn, niet hier. Hier praat men liever iets serieuzer, ik vraag me dus af wat je hier zoekt...

Dirk_Hendrik
8 juli 2003, 16:02
Als je onserieus wilt praten moet je op het off-topic forum zijn, niet hier. Hier praat men liever iets serieuzer, ik vraag me dus af wat je hier zoekt...

Chill man :)

Als je eens wist hoeveel serieuze Ibanez topics al niet zijn doorspekt met flauwe opmerkingen van 7ender bezitters.

Ik vond Sinistrals opmerkingen wel leuk eigenlijk. Een beetje van het "Burn 7ender Burn" idee :wink:

lupoloco
8 juli 2003, 16:05
:evil:

mja, vakantie, verveling slaat toe, kmoe me toch op iemand kunnen afreageren, sinasstraal is daar perfect voor :D

Negative K3 fan
8 juli 2003, 16:18
en neit alle frankenstein strats zijn lelijk, die van EVH is best koiel, maar dat komt vooral dooer ded paint job.

sash
8 juli 2003, 18:36
net als alle andere strats: lelijk :P

Goh dan zijn de strats toch wel op jou gebasseerd...

Ic3gl0vE
8 juli 2003, 18:41
en jij hebt er 3 sash.. hou je stiekem toch wel heel veel van sinastrol?

Antal
8 juli 2003, 18:49
Als je hem wilt houden zou ik hem misschien wel opknappen, of proberen iets meer origineel te maken. Als je hem verkoopt zou ik er nix aan doen. Wordt veel te duur, dat verdien je nevernooit terug.

Zonde trouwens, dat dat ding zo is toegetakeld....

Dude
8 juli 2003, 18:53
[quote="newbreed"]de hals is lelijk met de hand tot de 5de fret gescaloped quote]


auwauwauwauwauwauwauw hoe kan je ! ! ! ! :o

SiNiSTRaL
8 juli 2003, 19:46
net als alle andere strats: lelijk :P

Goh dan zijn de strats toch wel op jou gebasseerd...
BWAHAHAHA, zeg jij dude :P

sash
8 juli 2003, 22:07
net als alle andere strats: lelijk :P

Goh dan zijn de strats toch wel op jou gebasseerd...
BWAHAHAHA, zeg jij dude :P

Jup

Negative K3 fan
8 juli 2003, 22:09
hou daar toch eens mee op, jullie zijn geweoon allebei lelijk en sunburst strats ook! nu tevreden?

jorrit
9 juli 2003, 11:45
wees blij dat ze geen strats maken die op lennart gebaseerd zijn.....

michielv
9 juli 2003, 12:42
ik heb een afgeragde strat uit 1973 maar wil deze verkopen.Hij klinkt echt top maar ziet er niet uit dus brengt zo niet veel op..er zit een shift 2002 tremelo op, SD JB humbucker + 1 origineel halselement, de hals is lelijk met de hand tot de 5de fret gescaloped dus er moet een nieuwe toets op en de body , origineel sunburst is met de hand overgeschilderd..wat denken jullie, is dit nog een opknapbeurt waard??

Waar iedereen compleet aan voorbij gaat is dat deze gitaar qua geluid dus echt goed is (volgens Newbreed, en het is zijn gitaar dus dat zal dan wel).

Als ik dit zo hoor zou ik eens gaan kijken wat de verschillende onderdelen in de losse verkoop op zouden brengen.

Als je een plaatje oid hebt ben ik misschien nog wel geinteresseerd ook. Leuk hobby project, alsut niet te duur is..

philbee
9 juli 2003, 20:19
Als je een fatsoenlijke foto hebt, ik ben wel geinteresseerd.
philbee@skynet.be

ieme
9 juli 2003, 23:36
net als alle andere strats: lelijk :P

Goh dan zijn de strats toch wel op jou gebasseerd...

HAHA keep on going sash! haha!

michielv
10 juli 2003, 08:01
Volgens mij zijn er nu al twee mensen geinteresseerd dus dat ding raak je nog kwijt ook! :D