PDA

View Full Version : Xenobia zoekt bands om mee te giggen



collin hoeve
8 juli 2003, 08:56
Hallo allemaal, ik ben de gitarist van Xenobia (www.xenobia.tk) en we hebben een tijd niet opgetreden (half jaar) om een cd op te nemen, nu willen we weer flink gaan rocken maar trekken het niet om een zaal alleen te vullen, we zijn op zoek naar bands in dezelfde stijl (prog-rock/metal) die het leuk vinden om duo-gigs of zelfs kleine festivalletjes op te zetten.... nou laat het maar weten maar wij hebben er zin an ;P
mzzls
Collin

sunday violence
8 juli 2003, 15:31
ik zit in een hardrock band, stijlen: thin lizzy, ac/dc, thunder, iron maiden etc... we zitten met hetzelfde probleem, niet genoeg nummers, om een heel optreden zelf te doen. Het is niet echt prog. rock, maar wel met veel instrumentale dingen. we hebben wel veel connecties omdat onze bandleden door het hele land wonen, dus optredens kunnen we wel regelen. laat t me maar ff weten als het je wat lijkt, desnoods stuur ik ff een demotje op. naja ik hoor t wel van je...

sunday violence
8 juli 2003, 15:33
oja die band waar ik het over heb is overigens niet de band waarvan de link in mijn proifiel staat, das weer een andere

urezna
8 juli 2003, 16:14
Ja lijkt me wel wat, komen ook beetje uit de buurt van Zoetermeer, wij komen uit ongeving Noordwijk, en spelen uitsluitend eigen nummers ergens tussen metal en prog rock, hoewel niet heel complex ofzo, maar wel van rustig tot redelijk ruig.
Band heet Buxom Prime, zie website http://home.wanadoo.nl/buxomprime/
daar kun je ook stukjes van een al wat oudere demo downloaden, krijg je een indruk.

en ik ben de gitarist dus..... :-)

Laat maar effe weten?

collin hoeve
9 juli 2003, 07:41
Reeds,
ik moet nog even met de rest van de band in conclaaf gaan natuurlijk maar het lijkt me heel cool om met jullie beiden een paar gigs te plannen... ik zat te denken aan september/november? die periode... wat mij handig lijkt is als we even mail contact hebben... kunnen jullie allebei even een mailtje naar xenobia_music@hotmail.com sturen met jullie mail adres en url
en dan dacht ik het zo: wij regelen een optreden in regio zoetermeer... dus rotonde of nederland 3 ofzo en dan regelen jullie een optreden waar jullie zitten =]
let me know... ik check de mail wel
mzzls en bedankt voor de reply's
Collin Hoeve (xenobia)