PDA

View Full Version : Aangenaam



Lobo
28 juli 2014, 13:23
Hallo allen!

Ik kijk al langere tijd op dit forum, en om nu ook mee te participeren (ipv alleen te lezen ;) ) heb ik me geregistreerd.
Ik speel al een aantal jaren gitaar, vanaf mijn 16e/17e, en ik heb een absolute voorliefde voor Les Pauls, maar ik ben wat dat betreft zeker niet monogaam!

Tot posts! :)

Duhsjaak
28 juli 2014, 15:13
Alleen Albert Heijn lette vroeger op de kleintjes. Zoals ze hebben moeten ondervinden toen ik mij drie kleine kinderen naar binnen schoof met de tekst: hier zijn ze. Wij gaan even shoppen.

Daar raakte de filiaalchef heftig van in de stress.

Sinds die tijd let ik steeds minder op de kleintjes en al helemaal niet op de totaal onbelangrijke vraag of iemand anders monogaam, danwel stereogaam is. De spellingscontroller heeft kennelijk nog nooit van Fons Jansen gehoord. Wel een smaakmakende cabaretier, maar van voor de computer tijd.

Monogaam of niet, hartelijk welkom.
Vriendelijke groet, Gus

beruk
28 juli 2014, 16:06
Fons Jansen... Da's voor krasse knarren als wij, Gus.
Welkom, Lobo! Wie weet kan jij me overtuigen waarom LP's fijne gitaren zijn? Klank, alleen met minihumbuckers, p90. Nek, jummie. Body.....mis

Lobo
25 augustus 2014, 13:25
Speelbaarheid, gewicht (ik hou wel van wat gewicht om mijn nek!), de donkere toon van HB's en de helderheid van P90's.
Maar wat ook veel scheelt voor mij is de plaatsing van de controls: Ik heb een geweldige strat, maar sla steeds de bovenste volume knop dicht tijdens het spelen. De controls zitten bij een LP wat dat betreft beter, kan ik meer uit halen!