PDA

View Full Version : Voorstellen



Vincent A.
27 juli 2014, 23:01
Hallo iedereen,
Ik ben Vincent. Ik heb mijn account geregistreerd vanwege de zoekfunctie en zal in de toekomst waarschijnlijk ook vragen stellen/mensen helpen. (Dit tweede wanneer ik ook wat meer persoonlijke ervaring heb opgedaan). Ik speel tot nu toe ruim een half jaar akoestisch en ga binnenkort de overstap naar elektrisch maken. (Ik mag nu een elektrische gitaar en versterkertje van mijn gitaarleraar lenen). Ik speel voornamelijk Nirvana, Metallica en Foo Fighters. Ik ben van plan een peavey valveking 112 tweedehands als versterker te kopen en ik zit nog te denken over een gitaar, een squier vintage modified strat hss is een optie, maar ik zit toch ook wel te denken aan een heel ander model dus dat wordt een middagje in de muziekzaak binnenkort. Voor de rest is dit het eigenlijk wel.
Ik hoop hier ooit een mooi woordje mee te kunnen praten :).

Groeten Vincent

Duhsjaak
28 juli 2014, 07:19
Woordje meepraten?
Iedere wandeling begint bij de eerste stap. Die uitdrukking ken je zeker.
En jij bent al begonnen aan je eerste post.
Dat gaat helemaal lukken.

Welkom!

Trouwens, dat je denkt aan een gitaar? Goed plan.
Vriendelijke groet, Gus

muziekschuur
28 juli 2014, 16:45
Goeie plannen..... Daar komt een wens mee uit!!

Vincent A.
28 juli 2014, 17:30
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ga de versterker volgende week ophalen :). Kan ik dan dus mooi gitaren testen op mijn eigen versterker. Plus natuurlijk dat ik thuis kan knallen en jammen met een drummer erbij. Ook al is dit met een leengitaar van richwood.

Duhsjaak
28 juli 2014, 22:01
Ik hoop echt dat je je nooit (als in echt NOOIT) gaat verontschuldigen voor de gitaren waarop je speelt.
Het gaat daar naar mijn stellige overtuiging totaal niet om, maar om de hoeveelheid lol die je eruit haalt.
Plak rustig de naam op de head stock af, een dag niet gekickt is een dag niet geleefd. Dat lachen doen we om onszelf, toch? Dan hoeven we daar niet meer naar om te kijken.

Go go go!!
Vriendelijke groet, Gus

Vincent A.
28 juli 2014, 22:54
Nee ik ben ook hartstikke blij dat ik het ding überhaupt mág lenen. Alleen het is niet mijn eigen gitaar en dat is toch minder fijn. En richwood, ja, t speelt alleen iets minder lekker maar daar zit ik niet erg mee.