PDA

View Full Version : Even voorstellen



Jorgo De Groof
27 juli 2014, 13:50
Hoi

Ik ben Jorgo De Groof. Speel bijna 20 jaar gitaar. Heb verschillende eigen projecten gehad. Je kan op Spotify bv. luisteren naar het album 'Exo' van 'Undine'. Tegenwoordig maak ik vooral Nederlandstalige liedjes. Zo kan je op mijn huidige Facebook-pagina van m'n duo-project 'neKtar' enkele demo's beluisteren: www.facebook.com/nektar
Beroepsmatig werk ik met klank. Ik heb m'n eigen bedrijfje 'Koesterende Klank', waarmee ik Audiocreaties maak voor alle particulieren en organisaties. Op m'n site www.koesterendeklank.com wordt het snel duidelijk wat het allemaal inhoudt.

Ik ben hier terechtgekomen omdat ik een nieuwe gitaar wil kopen en twee andere gitaren wil verkopen om geld voor die nieuwe samen te rapen ;-) Na dit bericht zal ik m'n twee (elektro)akoestische gitaren hier ook te koop aanbieden.
En hopelijk vind ik hier ook wat nuttige ervaringstips van mensen over akoestische gitaren.

Let the music play on!

tommus42
27 juli 2014, 17:29
Welkom Jorgo.
Heb zomaar het idee dat je goed zou kunnen worden met ene Stratman70, maar die is volgens mij vertrokken van het forum. No offence.
Succes, en keep on going:ok:

Duhsjaak
27 juli 2014, 21:52
Ben in dit draadje de weg een beetje kwijt.
Ik begrijp niet helemaal waarom Stratman70 zich hierbij thuis zou voelen.
Ik moet me aanmelden bij Feestboek voordat ik liedjes kan horen.
En de buren zijn het parket aan het schuren, dus koesterende klanken??. Nou, niet helemaal.

Ik hoop niet dat je denkt dat ik boos of zwaar geërgerd ben, maar ik heb wel het gevoel dat ik een beetje out of step ben.
Laten we maar aannemen dat ik het gewoon nog even leren moet.

Er is alleen een ding: ik ga waarschijnlijk niet aan de heroïne, feestboek en zo nog een paar dingen die ik voor een volgend leven bewaar. OK?

Verder, hartelijk welkom.
En let maar niet op mij.
Vriendelijke groet, Gus