PDA

View Full Version : TS9



Liam Gallagher
7 juli 2003, 23:25
Waar kan ik de TS 9 testen? En bij voorkeur met een Epi Lp en een Voc Cambridge.

Mithrandir
7 juli 2003, 23:36
Bij Feedback? Daar hebben ze ze alle 3 meestal wel staan/hangen.

Mitch
7 juli 2003, 23:42
Toen je daar was om met dat Voxje te pielen had je naast al die waardeloze trapdoosjes dus ook de TS9 kunnen testen :D

Voor ik echt te flauw wordt: als je nou toch naar Rotjeknor gaat, zet dan voor de gein een Boss Overdrive, een TS9, een TS7 en de Carl Martin Hot Drive 'n Boost naast elkaar. Is een beetje appels en peren, maar ze zijn allen erg verschillend en ik denk dat het erg verhelderend kan werken voor je. :)

Polytheme Pam
7 juli 2003, 23:52
voor de gein een Boss Overdrive

bij voorkeur de OD-2 (als ze die nog hebben), de OD-3 is niet erg "tubescreamerig"

sash
8 juli 2003, 02:30
voor de gein een Boss Overdrive

bij voorkeur de OD-2 (als ze die nog hebben), de OD-3 is niet erg "tubescreamerig"

OD2 indeed. Vergeet ook de Blues Driver niet!

adibas
8 juli 2003, 13:32
weet niet iemand een site met sound samples van de TS-9?

PS ik heb nog wel een OD-2 te koop (zie marktplaats)

Liam Gallagher
8 juli 2003, 17:10
Haha @ SeymourP ;) bedankt ;), ik vond die bossjes denk ik gewoon stom :), hebben ze TS9 dan? Waar dan? Nooit zien staan ofzp.

Mitch
8 juli 2003, 17:22
Normaal gesproken hebben ze altijd wel een TS9 reissue staan, maar het zou kunnen dat ze net niet op voorraad waren toen jij er was; sommige dingen kopen ze groot in, maar lang niet alles, dus de voorraad kan wel eens erg beperkt zijn (scheelt weer opslagruimte dus geld).
De voorraad pedalen in die vitrine hebben ze na de laatste uitverkoop sowieso weer een beetje opgefrist.
Trouwens: Musicforce in Rotterdam heeft 'm ook, evenals een Boss OD2 en de T-rex Alberta (TS9 achtig ding). Daar hebben ze alleen weer niet de amp die je zoekt. Hoewel ze altijd wel een Uni-valve en een Diezel hebben staan, ook niet misselijk
:amp:

PeArLjAm
8 juli 2003, 17:54
Trouwens: Musicforce in Rotterdam heeft 'm ook, evenals een Boss OD2 en de T-rex Alberta (TS9 achtig ding). Daar hebben ze alleen weer niet de amp die je zoekt. Hoewel ze altijd wel een Uni-valve en een Diezel hebben staan, ook niet misselijk
:amp:

hey michel
net even die shop in amstelveen gebeld en daar hebben ze helemaal geen teese wahs.. :x Nou vroeg ik me af of ze in die store in rotterdam teese wahs hebben staan.. (het liefst de rmc1, 2 en pic wah ) Weet je dat toevallig (en wat mooie amps om ze te proberen :razz: ) ? Vriend van mij heeft zon ns kortingspas dus kunnen we er gelijk ff een dagje rotterdam aan vastplakken :roll: Bedankt!

Mitch
8 juli 2003, 18:19
Ik weet dat ze wel connecties hebben met Van der Haar maar of ze momenteel ook Teese wahs hebben staan weet ik niet ! Zul je even moeten bellen, want hun site is nooit echt up to date.

Music Force Company
Scheepmakershaven 61
3011VD Rotterdam

Tel: 010 2010444
Fax: 010 2141025
URL: http://www.music-force.nl
Email: info@music-force.nl


Morgen weer lekker met de Wizard aan de gang, maar nu met mijn geliefde (en iets uitgebalanceerdere) LGX i.p.v. de LG SP90 :)
Laat nog even weten of en wanneer je gaat, kunnen we misschien afspreken !
---------------------------------------------------------------------------------------------

En weer terug on-topic nu.........

sash
8 juli 2003, 18:40
Toen ik ze een maand geleden erover mailde hadden ze alle Teese wahs op voorraad. Yori, als je komt geef me dan ff een belletje, spreken we wat af.

PeArLjAm
8 juli 2003, 18:46
Ik weet dat ze wel connecties hebben met Van der Haar maar of ze momenteel ook Teese wahs hebben staan weet ik niet ! Zul je even moeten bellen, want hun site is nooit echt up to date.

Music Force Company
Scheepmakershaven 61
3011VD Rotterdam

Tel: 010 2010444
Fax: 010 2141025
URL: http://www.music-force.nl
Email: info@music-force.nl


Morgen weer lekker met de Wizard aan de gang, maar nu met mijn geliefde (en iets uitgebalanceerdere) LGX i.p.v. de LG SP90 :)
Laat nog even weten of en wanneer je gaat, kunnen we misschien afspreken !
---------------------------------------------------------------------------------------------

En weer terug on-topic nu.........

Thanks!! Ik heb ze net even gemaild want ze zijn al dicht anders ga ik ff langs. ook conijn in eindhoven gemaild want die maat van me wil graag naar eindhoven (memories ofzo hehehe :wink: ) ANders meld ik het wel even , dan mag je mee wat mij betreft.. :) En sas ook :D

Mitch
8 juli 2003, 20:38
Nou Liam, als je naast overdrives nog wahs wil proberen... :)

By the way PJ, wordt dat in het weekend of morgen of zo ?

PeArLjAm
8 juli 2003, 20:43
Nou Liam, als je naast overdrives nog wahs wil proberen... :)

By the way PJ, wordt dat in het weekend of morgen of zo ?

pff ik weet het niet, vrijdag en zaterdag moet ik werken dus ik denk donderdag dan... MOrgen gaat niet lukken, bovendien komt volgens de ups site mijn bluesdevill morgen binnen :lol:

Liam Gallagher
8 juli 2003, 21:35
Ik ben ook geinteresseerd in Wah ja :). Maar eerst maar es amp+gitaar :). Das al zo lastig ik heb zoveel nog niet geprobeerd. Ik denk dat ik kwa pedalen Wah, Chorus, een booster en Delay wil, misschien Compressie. Ik wil misschien de TS9 ook beetje als booster gebruiken.

Mitch
8 juli 2003, 22:24
Dan zou ik zeker de Carl Martin eens proberen. Boost en overdrive in één en is wel duur, maar is ook regelmatig tweedehands voor een schappelijke prijs te koop.

PeArLjAm
9 juli 2003, 22:04
By the way PJ, wordt dat in het weekend of morgen of zo ?

uhmmm ze hebben geen teese wahs meer in rotterdam.. Jammer anders konden we daar even langs met een paar :D dat wordt dus via haarguitars of naar jukebox in boekel, daar ben ik nog nooit geweest en ik moet toch dinsdag naar eindhoven. Heb ze net ff gemaild of ze daar nog wat hebben liggen..

ColtraneMatrix
10 juli 2003, 21:48
http://www.tonefrenzy.com/2/5gear.htm

iemand vroeg er achter.. hier kan je de tubescreamer horen