PDA

View Full Version : Speel jij binnenkort in het Koninklijk Concertgebouw?



Tuvalu Media
18 juli 2014, 15:37
Speel jij met overgave een klassiek instrument of heb je een prachtige klassieke stem? Lijkt het je geweldig om onder leiding van een topdirigent te spelen in het walhalla van de klassieke muziekwereld; het Koninklijk Concertgebouw in Amsterdam? Meld je dan nu aan voor een nieuw televisieprogramma waarin we onder amateur musici in Nederland een filharmonisch orkest van niveau gaan samenstellen. Jong of oud, denk jij thuis te horen in dit orkest of ken je iemand die er niet in mag ontbreken? Laat het ons horen!

www.tuvalu.nl/aanmeldenorkest

Duhsjaak
18 juli 2014, 17:22
Ik vind dit soort gasten achteraf de moeite niet eens waard

Tabula Rasa
18 juli 2014, 17:57
Spamhoer? ( tien tekens)

zjanke
18 juli 2014, 18:06
Verdorie Gus, mijn laatste hoop op een glorieuze carierre wordt weer vakkundig de grond ingestampt... :D

Han S
18 juli 2014, 19:35
Gus, ik denk er over om me aan te melden. Ik speel vrij aardig triangel en speel moeiteloos samen met anderen. Denk je dat ik kans maak?

showband
18 juli 2014, 20:55
Speel jij met overgave een klassiek instrument of
ik mag toch zeggen dat ik de pielefuit goed weet te beroeren ja.


heb je een prachtige klassieke stem?
In tegenstelling tot alle moderniteiten is mijn stem klassiek ja. Nog met stembanden uitgevoerd enzo. Kom daar nog eens om tegenwoordig.


Lijkt het je geweldig om onder leiding van een topdirigent te spelen in het walhalla van de klassieke muziekwereld;
Je bedoelt met de stones in de melkweg? het zou toch niet waar zijn?
Wel even checken voor je het weet sta je Strakjes met van der ende muziek zoals john cage te doen in zo een modern gerestaureerde zaal als carré met allemaal brandveilige stoeltjes en ringleidingen enzo. Met gerard joling die over "eeuwen van Nederlandse toptradities"loopt te zeveren. *huiver*


het Koninklijk Concertgebouw in Amsterdam? Meld je dan nu aan voor een nieuw televisieprogramma waarin we onder amateur musici in Nederland een filharmonisch orkest van niveau gaan samenstellen.
altijd al gedacht dat je met een paar bij elkaar gezochte amateurs een filharmonisch orkest van niveau hebt. Die subsidies zijn voor dat soort amateurkunst totally overbodig. Ik speel zo de lead op mijn hohner bluesharp!


Jong of oud, denk jij thuis te horen in dit orkest of ken je iemand die er niet in mag ontbreken? Laat het ons horen!

Ik denk dat ik nog wel wat amateurs ken, jaap van zweden en wibi enzo. Maar ik weet niet of die door de selectie komen als endemol zijn standaardjury met fluitsma en gordon neerzet. Ze zoeken natuurlijk wel kandidaten die een beetje de X-factor hebben.

Pepe
18 juli 2014, 21:11
Spaar je moeite, Gijs, of wie het was van die Toko, weet allang niet meer welke fora hij vandaag allemaal heeft volgeplempt met zijn oproep.
Er zijn echt mensen die betaald krijgen voor dit soort ideeën. "Als we nou eens Idols kruisen met Jonge mensen op weg naar het concert podium?"
"Geniaal! Plemp jij de fora vol Gijs?"

Dat Gijs hier vandaag zijn neus liet zien betekent dat er daadwerkelijk iemand voor het format gaat betalen. Ik gok de Publieken. Avro? Die hebben iets met klassiek en het concertgebouw. Da's mooi Gijs, weer een paar maanden werk! En dan weer iets over bijstandsmoeders of homo's in de kast voor de wintermaanden... Wat is het leven toch mooi.

Duhsjaak
18 juli 2014, 21:33
Ik vind dit soort gasten achteraf de moeite niet eens waard

beruk
18 juli 2014, 22:07
Die bokkenlul van een Tuvalu media heeft waarschijnlijk zoveel verstand van orkesten dat ie daar gitaristen voor uitnodigt..
Wie heeft er ooit gitaristen in een symfonie orkest gezien?
Daarom gaan we dit orkest maar eens uit de mottenballen halen en dat podium kraken, ghosternokken.

https://www.youtube.com/watch?v=rpvziDShnlw
Dat waren bazen!

Han S
18 juli 2014, 22:27
Ik was het aanvraagformulier aan het invullen en mijn zoon wees me er op dat het verdacht veel lijkt op een phishingbericht. Weetikveel, heb ik geen verstand van. Zal ik mijn pincpodes ook maar meteen invullen dan?

Opzouten met die meuk.

beruk
18 juli 2014, 22:42
Kijk, we kunnen natuurlijk Duurt ook spammen als een malle: duurt.holman@tuvalu.nl
http://www.tuvalu.nl/mensen-bij-tuvalu/