PDA

View Full Version : Update Ibanez - site



Pegasus
7 juli 2003, 22:48
t'Heeft even geduurd, maar nu is de site toch eindelijk eens vernieuwd. Al moet er volgens mij nog wel het een en ander aangepast worden.

marc_o
8 juli 2003, 02:14
ha mooi zo, dan kunnen alle Ibanez-bezitters daarheen, kunnen we het hier weer eens over gitaren hebben, hahaha (tja, beetje open doel natuurlijk)

Dirk_Hendrik
8 juli 2003, 10:28
ha mooi zo, dan kunnen alle Ibanez-bezitters daarheen, kunnen we het hier weer eens over gitaren hebben, hahaha (tja, beetje open doel natuurlijk)

Kunnen ze geen gitaarforum opzetten voor zuinigge Zeeuwen. Dan kunnen we hier eidelijk eens met alléén echte Nederlanders en echte Belgen rondhangen......... :razz:

marc_o
8 juli 2003, 13:22
hahaha, dat zou wel kunnen natuurlijk, maar dat is niet nodig hoor, we doen dat hier nog met rooksignalen vanaf de tractor. En bovendien ben ik de enige zeeuw met electriciteit en een computer.

Anders Destium
8 juli 2003, 19:49
Er zijn volgens mij ook heel veel Zeeuwen die ook een compu hebben, maar die hebben dan weer geen elektriek. Dà mot 'k nie hèn :wink:

marc_o
8 juli 2003, 21:11
Nou, boer Jeppe krijgt binnenkort stroom en die wilde in ruil voor wat kippen en een geit (liefst maagd, maar dat moet niet perse) wel een stroomdraadje door het dorp leggen, dus wie weet, binnenkort een Zeeuwse invasie hier op het net....

skabouter
9 juli 2003, 01:31
whaha, dan wordt het echt niet meer te volgen hier................Ì`m outta here

marc_o
9 juli 2003, 20:52
Ah, als dat het resultaat is, ga ik nu een maagdelijke geit zoeken, hahaha

Anders Destium
9 juli 2003, 22:28
'k zal zo even mijn familie in Koewacht, Axel en Hulst even rooksignalen en dan kijken of ze terugmelen :D

marc_o
10 juli 2003, 02:12
Haha, heb toevallig (!) vanmiddag een huis gekocht in Axel.
maakt direct een eind aan mijn GAS-aanvallen.....grr

alhambra
10 juli 2003, 12:30
Haha, heb toevallig (!) vanmiddag een huis gekocht in Axel.
maakt direct een eind aan mijn GAS-aanvallen.....grr

Rare jongens daar kopen jullie allemaal "toevallig" een huis.

Loop je rustig op straat op eens heeee huis kopen

Ja doe maar

Klaar toevallig een huis gekocht.

marc_o
10 juli 2003, 14:11
Was al wel op zoek, maar inderdaad, ben er feitelijk tegenaan gelopen en zo gaan die dingen wel vaker natuurlijk...alleen is het dan vaak wat goedkoper dan deze aankoop...

koen_V
12 juli 2003, 17:32
eventjes terug over de ibanez site.
Ik vind dat veel merken maar eens een voorbeeld moeten nemen aan ibanez, die hun sites zijn altijd wel heel verzorgd moet ik zeggen.

marc_o
12 juli 2003, 18:24
Tja, je zult wel moeten als lokkertje natuurlijk....jammer dat het voor de rest een beetje eenheidsworst is met die gitaren. Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding altijd wel in orde van Ibanez en zeker de afwerking, maar het is jammer dat het zo verschrikkelijk veel op elkaar lijkt, al komt daar hier en daar wel wat verandering in.
Vanaf 1987 is dat RG (??) model al hetzelfde geloof ik. Toen vond ik dat wel wat hebben, beetje scherpe cutaways paste wel bij die foute kapseltijd en de rockbands met mannen die er bijna als lekkere wijven uitzagen zoals poison en al die ellende.
Overigens vind ik de Artist series weer wel te pruimen, maar die vindt de doorsnee Ibanezfan weer minder denk ik.