PDA

View Full Version : losse fuseholder



mennen08
15 juli 2014, 14:56
Hee,

Laatst keek ik op mn amp en de fuseholder kan k bewegen.
hij veert een beetje mee zal ik maar zeggen. Na mijn idee was dit voorheen niet.
De amp doet het overigens wel gewoon etc, kan dit kwaad of is hier niks aan de hand?

iWishmaster
15 juli 2014, 16:04
Wat voor een fuseholder is het? Kun je er een foto van maken?

mennen08
15 juli 2014, 16:08
een 2amp slowblow. hij ziet er goed uit, je ziet het niet van de buitenkant.
Hij veert alleen mee.

Jannnus
15 juli 2014, 17:34
http://rsk.imageg.net/graphics/product_images/pRS1C-2266405w345.jpg

Gearjunkie
15 juli 2014, 18:48
Het is een bajonetsluiting? Een veer zorgt dat de zekering goed contact maakt, dus ik kan me voorstellen dat je het dekseltje iets kan indrukken.

2 Amp SB slaat overigens op de te gebruiken zekering.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Dirk_Hendrik
15 juli 2014, 18:56
Pffffttt. naar de bekende weg vragen?:stop:

De eerste wedervraag is:
Wat denk je ik godesnaam zelf!??

En dan als antwoord op je vraag:
Heej,
Nee. Dat deettie eerst niet. Toen zattie nog vast! En offet kwaad kan? Neej, nu nog niet. Maar alsie verder loskomp kan het je wel eens een dito oplawaai bezorge! Met een beetje mazzel met een rekening van een mille of 5-7 voor 6 planken en bijbehorende koste voor een mooie plek voor de komende 15 jaar.

Dus.
Denk zelf na, besluit dat het niet OK is en zet hem (of laat dat doen) vast.

mennen08
15 juli 2014, 20:23
Pffffttt. naar de bekende weg vragen?:stop:

De eerste wedervraag is:
Wat denk je ik godesnaam zelf!??

En dan als antwoord op je vraag:
Heej,
Nee. Dat deettie eerst niet. Toen zattie nog vast! En offet kwaad kan? Neej, nu nog niet. Maar alsie verder loskomp kan het je wel eens een dito oplawaai bezorge! Met een beetje mazzel met een rekening van een mille of 5-7 voor 6 planken en bijbehorende koste voor een mooie plek voor de komende 15 jaar.

Dus.
Denk zelf na, besluit dat het niet OK is en zet hem (of laat dat doen) vast.

Als ik het zou weten dan had ik deze vraag niet gesteld en naar ''mijn idee'' deed ie dit eerst niet duidt ik erop dat ik het niet weet en dus verwacht dan ik een zinnig antwoord krijg van elke fuseholder moet strak zitten of dit maakt niet uit omdat.... je hoeft niet zo belachelijk te reageren
Maar blijkbaar is fatsoenlijk reageren op een post te moeilijk

Frits van Mourik
15 juli 2014, 23:38
Wat Gearjunkie al aangaf; als de zekeringhouder een bajonetsluiting heeft, is het gewoon OK, als het dopje enigszins veert.
Een schroefdop hoort gewoon handvast te zitten...

En, joh, D_H bedoelt het niet zo kwaad, hoor!
Da's allemaal bezorgdheid van 'm...:dontgeti:

Dirk_Hendrik
16 juli 2014, 08:20
Maar blijkbaar is fatsoenlijk reageren op een post te moeilijk

OK,
Dan m'n fatsoenlijke antwoord:
Wat denk je zelf?

Serieus, Ik kan er echt niet bij dat mensen zo ongelofelijk naief zijn en eerst eens rustig gaan vragen terwijl het gaat om een item dat duidelijk is toegevoegd voor je eigen veiligheid. Is dat zo vreemd?

dacrow
16 juli 2014, 09:25
OK,
Dan m'n fatsoenlijke antwoord:
Wat denk je zelf?

Serieus, Ik kan er echt niet bij dat mensen zo ongelofelijk naief zijn en eerst eens rustig gaan vragen terwijl het gaat om een item dat duidelijk is toegevoegd voor je eigen veiligheid. Is dat zo vreemd?

Beste Mennen, Dirk_Hendrik geeft altijd gouden raad en ik denk (waar ik volkomen inkom) dat hij na al die jaren een beetje de standaardvragen/stommiteiten beu aan het worden is :)

Inderdaad een 'losse' zekeringhouder is zeer gevaarlijk en omdat je de vraag al stelt betekent dat je best deze LAAT vervangen/vastzetten.

Veel succes verder!

lcvanderhelm
16 juli 2014, 10:50
Dirk Hendrik,zou het niet zinvol zijn om rossmod in je ondertiteling,te vervangen door rotten mood.
Dat zou voor ons een stuk duidelijker zijn.

Little Jay
16 juli 2014, 11:02
Draai 'm gewoon weer ff aan, die zekeringhouder.

Voor DH was het gewoon een beetje vroeg, zulke vragen moet je ook ná de koffie stellen.....

iWishmaster
22 juli 2014, 11:49
een 2amp slowblow. hij ziet er goed uit, je ziet het niet van de buitenkant.
Hij veert alleen mee.

Ik bedoel de zekeringhouder, niet de zekering zelf ...