PDA

View Full Version : Beginner stelt zich voor



Rikske
12 juli 2014, 00:07
Beste forummers,

ik volg dit forum al een tijdje, waarschijnlijk zit ik meer op het forum dan dat ik aan het oefenen ben zelfs. Ik ben Rik(ske) en studeer in Nijmegen.

Het is nu een maand of 4 geleden dat ik begonnen ben met gitaar spelen. Ik hoop ondanks mijn leeftijd van 23 ooit nog een (redelijk) goede lead-gitarist te worden. Van mijn broertje heb ik een Squier Stagemaster (zo eentje met een reversed headstock) en een Admira Juanita (akoestisch) in gebruik. Zelf heb ik een London City Comet gekocht een paar weekjes terug, de MK1 :). Als versterker heb ik helaas nog een Line 6 Spider 2, 15watt. Deze hoop ik over een tijdje te verangen door een Fender Mustang. Ik zit op kamers vandaar dat digitaal nog de voorkeur geniet.

Muzikale voorkeur heb ik niet zo, als het maar goed is. Voor mij is dat voornamelijk heavy metal en bluesrock, af en toe wat indie rock, maar dat kan soms dus ook totaal iets anders zijn.

Ik hoop hier nog veel kennis op te doen en dat dit ook een stimulans is om te blijven spelen!

Groeten.

Harry
17 juli 2014, 09:30
hoi Rrik, welkom op dit leuke forum. Succes met je ambities om een goede gitarist te worden, de weg er naartoe is ook leuk (ben zelf ook nog steeds onderweg), geniet ervan!

Luca P
17 juli 2014, 15:53
Harry volgens mij ben je al 30 jaar onderweg?
:cheerup:
Rik, rock on!

kirito
17 juli 2014, 19:01
welkom Rikske :hippie:

Duhsjaak
17 juli 2014, 21:40
Harry volgens mij ben je al 30 jaar onderweg?
:cheerup:
Rik, rock on!

Dan heb je mij nog nooit horen spelen.
En dertig jaar is peanuts.

@Rikske
Hatelijk en hartelijk welkom.
En laten wij hopen en bidden dat jij een snellere leerling bent dan ik.
Vriendelijke groet, Gus

Harry
18 juli 2014, 11:44
Harry volgens mij ben je al 30 jaar onderweg?
:cheerup:
Rik, rock on!

:seriousf:



niks mis met je rekenkunsten Luca!

Rikske
24 juli 2014, 13:19
Bedankt allemaal, ik ken mezelf een beetje en weet dat het leren vooral in periodes gaat zijn. Soms veel en soms niks. Nooit te oud om te leren lees ik hier gelukkig. :)

Hüsker Dü
24 juli 2014, 20:34
Welkom en veel plezier met leren!!!!