PDA

View Full Version : Harley Benton gitaren.



'tallica-fan
7 juli 2003, 17:31
Bij www.thomann.de verkopen ze veel Harley Benton gitaren en nu wil ik even weten zijn dit een beetje redelijke beginners gitaren?
Ik wil vooral Metal gaan spelen...

Ic3gl0vE
7 juli 2003, 17:33
elke gitaar die een klein beetje redelijk is afgesteld, redelijk gestemd blijft en genoeg snaren heeft is een goede beginnersgitaar. Zo'n Harley Benton lijkt mij wel wat, want ze kosten gewoon echt niet veel. Alleen zit thomann een roteind weg dus zul je de gitaar op moeten laten sturen... Het lijkt mij dat je een instrument liever eerst bespeelt voor je het betaalt.

'tallica-fan
7 juli 2003, 17:36
Ja ik was van plan om hem op te laten sturen.
En ik zou niet echt horen of het een beetje klinkt (heb nog geen les)
Het enige liedje dat een beetje wil lukken is 'Come as you are' van Nirvana :)

Ic3gl0vE
7 juli 2003, 17:41
ik speel al 3 jaar en heb ook nog geen les... les hebben is geen voorwaarde om te kunnen horen of het goed is of niet. Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. Het probleem is dus alleen dat je van te voren niet weet of alles werkt (goedkope gitaren hebben niet zo'n geweldige kwaliteitscontrole over het algemeen) en je weet niet of de gitaar lekker speelt. Nou kun je met een beetje sleutelen natuurlijk heel wat aan de bespeelbaarheid veranderen, maar als je de dikte van de hals bijvoorbeeld echt vervelend vindt, is daar niets aan te veranderen. En niet àlles went...

'tallica-fan
7 juli 2003, 18:02
Ja ik wel een acoustische en daar is de hals best dik van. Das inderdaad best wenne... Nouja ik kijk wel

Soulflyhigh
7 juli 2003, 18:17