PDA

View Full Version : Voorstellen



GitaarFan1
6 juli 2014, 16:57
Hallo gitaristen,

Ik ben Sander. Ik volg dit forum al voor een lange tijd en heb besloten om ook maar even een acount te maken om wat tips te sharen enzovoort. Ik speel al 4/5 jaar gitaar, meerdere genres. Ben 17 jaar.
Heb wel is in een bandje gespeelt maar in mijn eentje spelen ligt mij tog meer. Van de rust genieten en lekker even gitaar spelen!

Harry
7 juli 2014, 11:00
hoi Sander, welkom! Komt vast wel weer terug, de zin om in een band te spelen. Met de juiste mensen gaat daar niets boven!

Duhsjaak
7 juli 2014, 17:08
Kijk, dat is een geruststellende gedachte. Eerst Harry, en daarna mag ik.

Ik ben het zelden mat Harry oneens. Dit is zo'n moment. Dus als jij nou net doet als of jij niks hebt gehoord, doe ik als of ik niks heb gezegd.

Ik speel ook niet meer in bandjes. 'Ja, maar sociaal gezien....', ja dat klopt. Maar feesten kan ik met iedereen, daarvoor hoef ik niet met 1,5 ton gehoor verwoestend spul te slepen.

Tuurlijk kriebelt het nog wel eens, maar over het algemeen vind ik persoonlijk dat je alleen of met zijn tweeën ook heerlijk van muziek maken kunt genieten.

Wie er op langere termijn gelijk gaat krijgen is niet eens interessant. Ik gun Harry met genoegen zijn triomf. En ik gun jou veel plezier!
Vriendelijke groet, Gus

Harry
8 juli 2014, 15:41
:blast:




en op welke manier dan ook; veel plezier met gitaarspelen!

Duhsjaak
8 juli 2014, 21:48
Wat een mooie reactie Harry.
headbangen?

Jij hebt met je Piggy een heel leuke band. En behoorlijk stabiel ook. Gok ik maar.
Ik doelde alleen even op d talloze situaties waarin er een leuke band was opgetuigd en waarin weer eens iemand na vier maanden meer ruimte nodig had om zich te ontplooien* of om meer persoonlijke groei** mogelijk te maken.

en dan kun je van voren af aan beginnen. Ik persoonlijk, was dat gelul na een jaar of dertien helemaal zat.