PDA

View Full Version : Voorstellen



GitaarFan1
6 juli 2014, 16:57
Hallo gitaristen,

Ik ben Sander. Ik volg dit forum al voor een lange tijd en heb besloten om ook maar even een acount te maken om wat tips te sharen enzovoort. Ik speel al 4/5 jaar gitaar, meerdere genres. Ben 17 jaar.
Heb wel is in een bandje gespeelt maar in mijn eentje spelen ligt mij tog meer. Van de rust genieten en lekker even gitaar spelen!

Harry
7 juli 2014, 11:00
hoi Sander, welkom! Komt vast wel weer terug, de zin om in een band te spelen. Met de juiste mensen gaat daar niets boven!

Duhsjaak
7 juli 2014, 17:08
Kijk, dat is een geruststellende gedachte. Eerst Harry, en daarna mag ik.

Ik ben het zelden mat Harry oneens. Dit is zo'n moment. Dus als jij nou net doet als of jij niks hebt gehoord, doe ik als of ik niks heb gezegd.

Ik speel ook niet meer in bandjes. 'Ja, maar sociaal gezien....', ja dat klopt. Maar feesten kan ik met iedereen, daarvoor hoef ik niet met 1,5 ton gehoor verwoestend spul te slepen.

Tuurlijk kriebelt het nog wel eens, maar over het algemeen vind ik persoonlijk dat je alleen of met zijn tweeën ook heerlijk van muziek maken kunt genieten.

Wie er op langere termijn gelijk gaat krijgen is niet eens interessant. Ik gun Harry met genoegen zijn triomf. En ik gun jou veel plezier!
Vriendelijke groet, Gus

Harry
8 juli 2014, 15:41
:blast:




en op welke manier dan ook; veel plezier met gitaarspelen!

Duhsjaak
8 juli 2014, 21:48
Wat een mooie reactie Harry.
headbangen?

Jij hebt met je Piggy een heel leuke band. En behoorlijk stabiel ook. Gok ik maar.
Ik doelde alleen even op d talloze situaties waarin er een leuke band was opgetuigd en waarin weer eens iemand na vier maanden meer ruimte nodig had om zich te ontplooien* of om meer persoonlijke groei** mogelijk te maken.

en dan kun je van voren af aan beginnen. Ik persoonlijk, was dat gelul na een jaar of dertien helemaal zat.

Ik ben behoorlijk excentriek, maar heb binnen een band nooit het verwijt van een te groot ego gekregen. En er zijn ook mensen waarmee ik heel veel jaren prettig ben opgetrokken, maar het telkens overnieuw op zoek moeten naar mensen, apparatuur gestolen, weer nieuwe demo's maken van de nieuwe bezetting....

Sommigen vinden dat nou juist de romantiek. Ik vind het heerlijk dat ik mijn fandagen in een telefooncel kan organiseren. Spreek ik nog eens iemand en kan ikzelf ook lekker een bakkie drinken.

misschien heb ik me teveel laten leiden door persoonlijke hangups, maar ik ben erg blij met de huidige regeling.

1x per jaar 'onder ons' beesten. Dan word ik gehaald en gebracht en zo. En met reden.
vaker hoeft echt niet.
kan mijn hartje ook niet meer aan.

En met wat fraai geconserveerde achtergrond zangeressen (jaar of 35, door anderen Milfs genoemd, door mij jonkies) kan ik nog heerlijk genieten van het uitzicht.

Sorry TP, even een kleine toelichting.
ik schrijf elke dag een liedje. Dat doe je niet voor je verdriet. Dat doe je omdat je het leuk vindt om te doen.
dat wens ik jou ook toe.
Vriendelijke groet, Gus


*
Ontplooien? Koop een goeie anti rimpel crème
**
Persoonlijke groei? Sommigen vinden een erectie al een aanzienlijke persoonlijke groei....

Harry
10 juli 2014, 11:45
mooi verhaal Gus, goed om de andere kant te laten zien. Piggy & the Perverts sluimert nu een beetje, maar als we weer eens de oefenruimte binnenlopen is het meteen weer raak. Moeten we snel maar weer eens doen, en niet te vergeten weer op jacht naar optredens. De perikelen die jij noemt ken ik ook wel, gelukkig geen gestolen apparatuur, maar wisselingen en zoeken naar de juiste persoon des te meer. Maar toch steeds kwam het weer op zijn pootjes terecht.
Voor mij geldt dat ik eerder een spelletje op de xbox doe dan dat ik mijn gitaar pak, als er geen band'verplichtingen' zijn. Aard van het luie beestje denk ik. :sssh:

tommus42
10 juli 2014, 13:17
Welkom Sander.
Maar wat een gezeur weer allemaal. Heb een theorie: komt van voetbal. Blij dat het (bijna) klaar is:ok:.